Onko puhelimessa 32 GB muisti riittävä? Kokemuksia Iphone 7+?
Onko Apple Iphone 7+ 32 GB muistilla riittävä? Onko kyseisessä mallissa hyvä hintalaatusuhde? Kuvaan paljon ja siksi riittävä muisti ja hyvä kuvanlaatu tärkeitä. Kokemuksia tästä mallista? Mihin valintasi perustui?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Onko Apple Iphone 7+ 32 GB muistilla riittävä? Onko kyseisessä mallissa hyvä hintalaatusuhde? Kuvaan paljon ja siksi riittävä muisti ja hyvä kuvanlaatu tärkeitä. Kokemuksia tästä mallista? Mihin valintasi perustui?
Puhelin on erinomainen Applen tuote, kameran kuvanlaatu on hyvä. 32GB ei riitä mihinkään, kannattaa ottaa suurimmalla muistilla.
Miksi ostat vanhanmallisen puhelimen? Itselläni on upouusi iPhone XS, jossa 256 gt.
Ostin puoli vuotta sitten iPhone 7 32G. Minusta hintalaatusuhde on ok eikä esim. iP8 olisi oikeastaan mitään oleellista lisää tarjonnut, ja uudet mallit ovat liian kalliita tarpeisiini. Itsekin kuvaan digikameran lisäksi paljon kätevästi mukana kulkevalla puhelimella, mutta 32G riittää aivan hyvin, koska siirrän kuvat ja videot OneDrive-pilveen ja kuvat sieltä vielä Photoshopiin käsiteltäväksi.
Eli ei siellä puhelimessa paljon tavaraa tarvitse säilyttää, pilvestä kaikki löytyy. Kuitenkin muistiin tarvittaessa mahtuu muutama leffa, pelejä en puhelimella harrasta. Ja isompaa kuvaa katson iPadilta ja pöytäkoneelta. Minun näkökulmastani seiska on ollut hyvä valinta!
Mihin te tarviitte hirveenä gigoja?
Mä en ees tiedä paljon mun puhelimessa (iphone7) on, riittävästi ainakin omaan käyttöön
Valokuvia ehkä 5kpl.
Itellä on puhelin joka on 8gt, ja muisti on koko ajan täynnä 👌
Nosto