Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, kun miehesi on haluttu naisten keskuudessa?

Vierailija
03.10.2018 |

Vanhat säädötkin jaksaa vielä ilmoittaa välillä olemassa olostaan. Ollaan onnellisesti oltu 2 vuotta yhdessä, josta vuoden asuttu saman katon alla. Ollaan myös puhuttu tulevaisuudessa mm. lapsista, omakotitalosta ym. Eli ei pitäisi olla mitään hätää! Olen silti vähän mustis ja välillä tuntuu epämiellyttävältä, jos mies lähtee ilman minua vaikka kavereidensa kanssa baariin :(

Itse olen ihan nätti nainen ja myös varmasti ns. haluttu, mutta ei minulle enää exät viestittele eikä liiemmin kukaan baarissa tule iskemään, ellei nyt lasketa jotain näitä perus örvelöitä... Toki joskus ihan fiksujakin tulee ja tietenkin sanon olevani onnellisesti varattu... Toivon, että mies tekee myös samoin, mutta jostain syystä pelkään, että hän on kovin imarreltu siitä :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se Alfa-elämä on. Naisia riittää joka sormelle. Itse haluatte niitä samoja könsikkäitä.

Vierailija
2/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menekki on laadun tae.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin pelkästään naiset, mutta kun miehetkin on. Huh.

Vierailija
4/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se kertoo hyvää ihmisestä, jos on väleissä eksiin. Se, että silloin tällöin vaihtaa kuulumisia on ok. Eri asia, jos mies olisi joku pakollinen apu, tuki ja turva eksilleen, joka asiassa ja hädässä.

Vierailija
5/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuotta sain minäkin exiltä/fwb-hoidoilta kännipuheluita ja kyllähän se naistani ärsytti selvästi. Mutta ajan myötä ne hiipui.

Sääli, nyt 20 vuoden jälkeen "olisi käyttöä" noille puheluille.

Vierailija
6/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen riittänyt miehelle ja hän on aina yöksi tullut kotiin vaikka vientiä on kuulemma ravintolassa ollut.

Turhan komea mies minulle ja jos tässä vielä keski-iässä rupsahdan, saatan menettää hänet.

Vierailija
7/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se kertoo hyvää ihmisestä, jos on väleissä eksiin. Se, että silloin tällöin vaihtaa kuulumisia on ok. Eri asia, jos mies olisi joku pakollinen apu, tuki ja turva eksilleen, joka asiassa ja hädässä.

Jos kyse on säädöistä, niin se yleensä meinaa näitä parin kuukauden panoja.

Vierailija
8/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi olen riittänyt miehelle ja hän on aina yöksi tullut kotiin vaikka vientiä on kuulemma ravintolassa ollut.

Turhan komea mies minulle ja jos tässä vielä keski-iässä rupsahdan, saatan menettää hänet.

Ei panoon koko yötä tarvita. Just sayin'...

Vierailija
9/9 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole minulta pois, jos mieheni miellyttää muitakin naisia. Se kun ei tarkoita automaattisesti, että muut naiset miellyttäisivät miestäni. Ja vaikka miellyttäisivät, ei sekään olisi minulta pois. Niin kauan kun pysytään yhteisten pelisääntöjen rajoissa, minulla ei ole asian suhteen ongelmaa.