Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko koskaan miestäsi varten

Vierailija
03.10.2018 |

esim. sukkanauhoihin tms. seksikkäisiin alusasuihin?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. N61

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäkysymys: haaveileeko teidän miehet tästä? Kysyn, kun omani ilmoitti haaveilevansa eikä minulla ole käynyt mielessäkään. Ap

Vierailija
4/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäkysymys: haaveileeko teidän miehet tästä? Kysyn, kun omani ilmoitti haaveilevansa eikä minulla ole käynyt mielessäkään. Ap

Oppia ikävä kaikki.

Vierailija
5/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ainakin pukeutuu. Minulla on sukkisfetissi ja mukavan usein hän pukeutuu vartavasten minua varten illalla sukkiksiin tai sukkiin. Naidessa käyttää myös usein sukkia tai avosukkiksia, koska tietää, että pidän niistä

Vierailija
6/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Vaatetilauksia tehdään myös yhdessä. Jotain uutta pitää olla, kun kroppa on tuttu jo lähes 20 v ajalta...

Vierailija
7/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuudutko koskaan miestäsi varten?

Vierailija
8/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä se kyllä sekään mua varten.

Vierailija
9/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä miestä ollut. -n30

Vierailija
10/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tietysti

Vierailija
11/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. N61

Mutta pukeudutko edellen nyt N61 vai silloin kun olit nuori? 

Vierailija
12/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enää. Ennen lapsia pukeuduin, mutta enää mies ei halua sellaista, ei edes ollessamme kahden. Viime kokeilu oli noin kuusi vuotta sitten ja se meni ihan ketuiksi. Mies ei huomaisi vaikka hyppisi haarahyppyä alasti hänen edessään.

Seksiä meillä on silloin kun miestä sattuu huvittamaan, nykyään enää ehkä kerran viikossa. Jos haluan useammin, niin saa tehdä todella töitä, että mies mukaan lähtee. Silloin kun seksiä on, on se mielestäni ihan kelpo seksiä, jossa minä olen kyllä puuhakkaampi osapuoli. Näin nyt, katsotaan kauanko miestä kestän.

Vierailija
13/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun, kun mies tykkää siitä.

Vierailija
14/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
15/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hullua. Pukekoot itse päällensä mitä haluaa.

Vierailija
16/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Enää. Ennen lapsia pukeuduin, mutta enää mies ei halua sellaista, ei edes ollessamme kahden. Viime kokeilu oli noin kuusi vuotta sitten ja se meni ihan ketuiksi. Mies ei huomaisi vaikka hyppisi haarahyppyä alasti hänen edessään.

Seksiä meillä on silloin kun miestä sattuu huvittamaan, nykyään enää ehkä kerran viikossa. Jos haluan useammin, niin saa tehdä todella töitä, että mies mukaan lähtee. Silloin kun seksiä on, on se mielestäni ihan kelpo seksiä, jossa minä olen kyllä puuhakkaampi osapuoli. Näin nyt, katsotaan kauanko miestä kestän.

Aivan. Eikohan me me kaikki pukeuduttu nuorena. Mielestani seksi asut kuuluu nuoruuteen. Kuka haluaa nahda 60v korsetissa? Ja nuorille tiedoksi:; aika menee tosi nopeesti. Joudutte seksiasusta mummo-mekkoon tosi nopeesti. 

Vierailija
17/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun ihan muista syistä.

Vierailija
18/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Eikohan me me kaikki pukeuduttu nuorena. Mielestani seksi asut kuuluu nuoruuteen. Kuka haluaa nahda 60v korsetissa? Ja nuorille tiedoksi:; aika menee tosi nopeesti. Joudutte seksiasusta mummo-mekkoon tosi nopeesti. 

Aika moni haluaa nähdä 60-vuotiaan korsetissa. Miksei haluaisi? Ei seksikkyys ole iästä kiinni.

Vierailija
19/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla muutama ihan kiva asu, mutta ei niitä päälleen muista/ehdi laittaa koskaan. Lapsiperheessä hyviä hetkiä aikuisten leikeille on myös aika niukasti. Mieheni pitää minusta eniten saunapuhtaana ja sellainen olen ainakin pari kertaa viikossa.

Vierailija
20/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun. Mielelläni muutenkin maustan seksielämäämme kaikella mukavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän