Pukeudutko koskaan miestäsi varten
esim. sukkanauhoihin tms. seksikkäisiin alusasuihin?
Kommentit (49)
Ja lisäkysymys: haaveileeko teidän miehet tästä? Kysyn, kun omani ilmoitti haaveilevansa eikä minulla ole käynyt mielessäkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäkysymys: haaveileeko teidän miehet tästä? Kysyn, kun omani ilmoitti haaveilevansa eikä minulla ole käynyt mielessäkään. Ap
Oppia ikävä kaikki.
Minun vaimoni ainakin pukeutuu. Minulla on sukkisfetissi ja mukavan usein hän pukeutuu vartavasten minua varten illalla sukkiksiin tai sukkiin. Naidessa käyttää myös usein sukkia tai avosukkiksia, koska tietää, että pidän niistä
Usein. Vaatetilauksia tehdään myös yhdessä. Jotain uutta pitää olla, kun kroppa on tuttu jo lähes 20 v ajalta...
Riisuudutko koskaan miestäsi varten?
En, eikä se kyllä sekään mua varten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. N61
Mutta pukeudutko edellen nyt N61 vai silloin kun olit nuori?
En. Enää. Ennen lapsia pukeuduin, mutta enää mies ei halua sellaista, ei edes ollessamme kahden. Viime kokeilu oli noin kuusi vuotta sitten ja se meni ihan ketuiksi. Mies ei huomaisi vaikka hyppisi haarahyppyä alasti hänen edessään.
Seksiä meillä on silloin kun miestä sattuu huvittamaan, nykyään enää ehkä kerran viikossa. Jos haluan useammin, niin saa tehdä todella töitä, että mies mukaan lähtee. Silloin kun seksiä on, on se mielestäni ihan kelpo seksiä, jossa minä olen kyllä puuhakkaampi osapuoli. Näin nyt, katsotaan kauanko miestä kestän.
Olisihan se hullua. Pukekoot itse päällensä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Enää. Ennen lapsia pukeuduin, mutta enää mies ei halua sellaista, ei edes ollessamme kahden. Viime kokeilu oli noin kuusi vuotta sitten ja se meni ihan ketuiksi. Mies ei huomaisi vaikka hyppisi haarahyppyä alasti hänen edessään.
Seksiä meillä on silloin kun miestä sattuu huvittamaan, nykyään enää ehkä kerran viikossa. Jos haluan useammin, niin saa tehdä todella töitä, että mies mukaan lähtee. Silloin kun seksiä on, on se mielestäni ihan kelpo seksiä, jossa minä olen kyllä puuhakkaampi osapuoli. Näin nyt, katsotaan kauanko miestä kestän.
Aivan. Eikohan me me kaikki pukeuduttu nuorena. Mielestani seksi asut kuuluu nuoruuteen. Kuka haluaa nahda 60v korsetissa? Ja nuorille tiedoksi:; aika menee tosi nopeesti. Joudutte seksiasusta mummo-mekkoon tosi nopeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Eikohan me me kaikki pukeuduttu nuorena. Mielestani seksi asut kuuluu nuoruuteen. Kuka haluaa nahda 60v korsetissa? Ja nuorille tiedoksi:; aika menee tosi nopeesti. Joudutte seksiasusta mummo-mekkoon tosi nopeesti.
Aika moni haluaa nähdä 60-vuotiaan korsetissa. Miksei haluaisi? Ei seksikkyys ole iästä kiinni.
On minulla muutama ihan kiva asu, mutta ei niitä päälleen muista/ehdi laittaa koskaan. Lapsiperheessä hyviä hetkiä aikuisten leikeille on myös aika niukasti. Mieheni pitää minusta eniten saunapuhtaana ja sellainen olen ainakin pari kertaa viikossa.
Pukeudun. Mielelläni muutenkin maustan seksielämäämme kaikella mukavalla.
En.