Kyl on nolo toi missi, joka ei sijoittunut, Jenna Ruohola
Haukkuu jukkisesti voittajakolmikon. Järkky tyyppi.
Kommentit (50)
Kamalaa hävitä kerta kerran jälkeen, mutta häneltä puuttuu joku. Ei vain ole miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa hävitä kerta kerran jälkeen, mutta häneltä puuttuu joku. Ei vain ole miellyttävä.
Jokainen näkee heti että hän on niitä tyttöjä jotka jää sijoituksetta. Ei vaan riitä paukut.
Kuvista en edes huomannut häntä. Finaalissa oli juurikin taustan tyttö.
Kuvissa Waismaa oli paras, mutta finaalissa nousi juurikin nuo perintöprinsessat esiin.
Voittajasta en tykkää. En tajua mitä ihmeellistä hänessä on. Ei ole minkäännäköinen ja päätä alkaa särkeä kun hän paasaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä säälitti. Tosin kauniimpi hän on kun tuo Alina.
Minusta kuitenkin missiorganisaatio saa lähinnä kiittää Jennaa siitä, että kerrankin misseistä ja missikilpailusta puhutaan. Mulla ei ole ollut vuosiin mitään hajua, kuka on hallitseva miss Suomi. Nyt on.
Sama täällä, enkä ole ollut vuosiin edes kiinnostunut missikisoista. Enkä kyllä ole nytkään, mutta tuon venäläisen eukon uhriutumista ja valitusta, kuinka häntä muka herjataan joka suunnasta, joutuu kuuntelemaan vähän joka tuutista. Telkkarissakin se näyttää olevan joka ohjelmassa valittamassa... Ihme nillittäjä. Olen jo täysin kyllästynyt sen naamaankin, mutta valitettavasti tosiaan tuo parkumaija muistetaan. Ehkäpä juuri sen takia valitsivat tuon Alinan miss Suomeksi, kun tiesivät, että soppahan siitä syntyy, kun venäläisen valitsevat, niin AINAKIN PUHUTAAN. Mitäs sitä muulla on väliä... Samaa sanon, kuin edellä joku, että jos tuo olisi ihan kantasuomalainen, niin ei ikinä olisi valittu Miss Suomeksi tuolla mitättömällä naamalla ja lyhyellä kropalla. Ja kuulemma on ylipainoinenkin noissa piireissä? Siinä mielessä ymmärrän Jennan katkeruuden, vaikka ei se Jennakaan kaunein ollut.
Kylläpä on edelleen katkera tyyppi. Ei ainakaan tuon kohdalla harjoittelu tuottanut tulosta. Johtuuko ulkonäöstä?
Sillä on hevosnaama ja piiiitkä nenä. En ymmärrä miten se kehtaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt tää Ruohola päivittää taas instassa ja samasta aiheesta.. hohhoijaa. Jennalla oli kroppa kunnossa, mutta kasvot eivät riittäneet kärkeen, se on fakta minkä näkee jokainen. Enkä muutenkaan käsitä, miksi jotkut osallistuvat kisoihin aina uudestaan ja uudestaan:ei se naama siitä mihinkään muutu! (paitsi tietty kirurgin pakeilla).
Toi on niin totta, mutta ei hän tajua. Naama on hirveä. Joku voi treenata ja laihduttaa, mutta Jenna ei voi muuttaa naamaansa kuin kasvojensiirrolla.
Höpsis. Jennalla on todella sensuellit ja kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on hevosnaama ja piiiitkä nenä. En ymmärrä miten se kehtaa valitta /quote]Tuo on kyllä loukkaus hevosnaamaa kohtaan.
Onpa noloja nuo kännissä tehdyt instagram-storyt.
Mua lähinnä säälitti. Tosin kauniimpi hän on kun tuo Alina.
Minusta kuitenkin missiorganisaatio saa lähinnä kiittää Jennaa siitä, että kerrankin misseistä ja missikilpailusta puhutaan. Mulla ei ole ollut vuosiin mitään hajua, kuka on hallitseva miss Suomi. Nyt on.