Mikä tekee sinun keskiviikostasi onnellisen?
Löytyykö asioita mitkä erityisesti ilahduttavat tänään?
Kommentit (14)
No täytyy sanoa että ei kyllä yhtään mikään. Se kun pääsen nukkumaan.
Sain nukkua pitkään, kun olen lakossa.
Ay-liike järjesti minulle ylimääräisen vapaapäivän. Oli kiva herätä aamulla ja jäädä kotiin katsomaan auringon nousua. Taidan lähteä kohta kävelylenkille.
Rauhanyhdistyksen seurat. Siionin laulut ja virret. Ne antavat voimaa Uskoon ja ilahduttavat jokaisena päivänä. Siksi olen niin onnellinen.
Myös keskiviikkoisin ilmestyvä Päivämies lehti ilahduttaa ja lämmittää mieltä.
Saatiin miehen kanssa eilen iso summa ylimääräistä rahaa jolla maksettiin kaikki laskut pois ja ostettiin uusi televisio hajonneen tilalle. Nytkin tulee itku silmään kun on niin hyvä ja helpottunut olo.
Joustava työaika. Tein ma ja ti projektia loppuun hirveällä kiireellä, plussatunteja pari tuntia molemmilta. Tänään teen lyhyen työpäivän, menen peruutusajalla töistä hierontaan, ja senkin jälkeen olen kerrankin aikaisin kotona ja voisin jatkaa kesken olevan kirjan lukemista tai muuten viettää omaa aikaa. Tai parisuhdeaikaa miehen kanssa.
Kupillinen hyvää kahvia, sylissä makoileva koira ja ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Rauhanyhdistyksen seurat. Siionin laulut ja virret. Ne antavat voimaa Uskoon ja ilahduttavat jokaisena päivänä. Siksi olen niin onnellinen.
Myös keskiviikkoisin ilmestyvä Päivämies lehti ilahduttaa ja lämmittää mieltä.
Tämä! Hengelliset laulut,rauhallinen aaamu ja vapaa viikko:)
Tänään on vapaapäivä, voi tätä onnea! Olen niin harmistunut ja uupunut töistäni että mielessä koko ajan irtisanoutuminen. Mutta ensin täytyy löytää uusi työ ja se ei ole lainkaan helppoa. Mutta tänään nautin, teen kotitöitä, laitan musiikin soimaan kun siivoilen, pian keitän teetä ja loppuillan oleilen villasukat jalassa kynttilän valossa...jospa vaan jaksaisin huomisen työpäivän ja sitä seuraavan ja seuraavan...
”Minä elän elämää, josta unelmoin nuorena.”
Arja Tiaisen runosta, jonka voisin allekirjoittaa ihan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö asioita mitkä erityisesti ilahduttavat tänään?
Pari-kolme pilleriä.
Vauvani!