Kuka on elänyt, kun tämä mainos esitettiin tv:ssä?
Kommentit (35)
70-luvulta on. Mun veli sai joskus 70-luvun puolivälissä Black and Deckerin joululahjaksi ja silloin hoilattiin aina tuota.
Minäkin muistan, että 70-luvun puolella tuli tv:stä. Jäi elävästi mieleen.
Kuka? Siis joku yksittäinen henkilö?
Kerran oli huumorilehdessä kuinka sormenjäljet kertovat ihmisestä paljon.Black&Decker-myyjällä pari sormea puuttui.
No varman olin olemassa,aikuinenkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli huumorilehdessä kuinka sormenjäljet kertovat ihmisestä paljon.Black&Decker-myyjällä pari sormea puuttui.
Luulin muuten lapsena 70-luvulla, että "pläkkändekker" on yksi sana.
Vierailija kirjoitti:
Slogan eli vielä pitkään.
Vitsin mukaan kädetön mies meni rautakauppaan ja halusi 2 kättä ja Black and Deckerin.
70-luvun lopulta todnäk tyylistä päätellen. Meillä ei ollut vielä tv:tä, muistan mainoksia vuodesta -80 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vähintään yhtä legendaarinen ja juuri nyt vieläpä kohtuullisen ajankohtainenkin:
Kai Lindhän se siinä lauleli.
Assburger kirjoitti:
Joo, muistan. Olen syntynyt -71.
Vsi räppi...
Countrymusiikissa esiintyi myös tuollaista puhelaulutyyliäki
Sitähän tuokin mainosbiisikin edustaa.
Olisi kiinnostavaa kuulla alkuperäinen. Tuo rennon miehekäs tyyli oli "the real American" -osastoa ja muotia tuolloin.
Esiintyikö mainoksessa missi Johanna Raunion entinen mies Erkki Hakkarainen? Hänhän oli aikoinaan mallina ainakin Anttilan postimyyntikuvastoissa tms.
Jutussa on kuva: https://www.iltalehti.fi/viihde/2014021518042600_vi.shtml
Mainos on edelleen hyvä ja vie takaisin 1970-luvulle. Lempimainokseni oli "Ajatar on Forumissa" -mainos. (Eipä ole enää Ajatarta.)
Tämän tahdissa marssittiin armeijassakin -80 kun kevennettiin.
... siis "Ajatar on Forumissa mainoksen tahdissa".
Vierailija kirjoitti:
Elossa olin. Onkohan tämä 70-luvulta. Olen syntynyt 50-luvulla.
Täällä samanmoinen, 1955 syntynyt olen. Mainoksen muistin kun katsoin.
Valintatalon kassissa on talous vatupassissa....