Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori pari ja tylsä seksielämä

Vierailija
02.10.2018 |

Olen siis parisuhteessa, ollut 3 vuotta koko lailla. Ollaan molemmat 20 vuotiaita ja olen kokenut jo pidemmän aikaa seksielämän ongelmaksi.

Seksiä on noin kerta viikkoon, mies on intissä joten se selittää osittain. Mies valittaa usein väsymystä syyksi, jolloin seksin harrastaminen jää siihen yhteen kertaan. Ymmärrän kyllä jos oikeasti väsyttää ja varsinkin nyt intissä voi olla ajoittain rankkoja viikkoja jolloin se väsymys varmasti painaakin.

Väsymystä valitti kuitenkin jo ennen inttiä koko kevään, jolloin seksiä saattoi olla vain parhaimmillaan kerran kuussa.. kyse ei ole ajanpuutteesta tai omien halujen vähyydestä. En ole mikään hyperaktiivinen että tarvitsisi joka päivä olla, mutta tämä kerran max kerran viikossa on minulle vähän.

Silloin kun seksiä on, se tapahtuu 95% pimeässä peiton alla. Mies kysyy esileikin aikana useasti olenko jo ”valmis” yhdyntään. Saatan usein valehdella etten ole koska seksin pituus jäisi muussa tapauksessa 10 minuuttiin. Mies tulee todella nopeasti eikä kykene sen jälkeen tunteihin uuteen sessioon.

Seksi siis menee rutiininomaisesti näin:

-pussailu
-hierominen/nuoleminen
-yhdyntä 0,5-3 min

Ja loppu

Aina samat asennot ja paikat, olen yrittänyt ehdottaa pidempää esileikkiä, suihkua ja muuta edes jotain vähän erilaista. Miestä en saa koskea nänneihin enkä peppuun ollenkaan (tietenkään en sitä tee kun ei toinen halua) saa suudella vain huulille ja tietyllä tavalla ottaa suihin jne. Mitään uutta en uskalla edes tehdä yllätyksenä koska pelkään että vain närkästyy. Itse toivoisin joskus jotain erilaista ja uutta. Olen jopa seksileluja ehdottanut niin silloinkin vain pudisti päätään.

Joskus jätetään yhdyntä pois kokonaan ja tehdään suulla loppuun, viime viikkoina mies on lopettanut suihin ottamisenkin ja käyttää vain kättä (toki erilaista, mutta tulen sillä tavalla ”huonommin”) ja aina kun tyydyttää minua, kysyy tasaisin väliajoin koska olen tulossa. Se laskee saman tien tunnelmaa ikään kuin tekisi vain suoritusta eikä oikeasti haluaisi. Tekee vain että olisin tyytyväinen.

Kuulen aina kaikkialta kuinka muut miehet melkein kerjäävät ja haluavat aina pystyvät uuteen kierrokseen nopeammin kuin 12 h odottelun jälkeen ja en ole koskaan kuullut että miehet haluaisivat vain kerran pari kuussa. Toki kai näitäkin on koska sellainen mies minulla nyt on.

En tiedä miksi tästä tänne vuodatin. Olemme ihmisinä muutenkin erilaisia, ei ole pahemmin samat mielenkiinnon kohteet ja olen menevämpää sorttia. Silti mies on ns. kunnollinen. On kiltti ja halailee yms. Väsymyksen takia tuntuu että on kuitenkin kuin tuuliviiri, nykyisin saaattaa tiuskia minulle jos yritän kysyä jotain armeijasta enkä ymmärrä heti jotain asiaa. Tämä on jo ihan uutta että pitää tiuskia. Puheenaiheet hänellä on aina samat: urheilu ja intti. Ei oikeastaan muuta. Samat aiheet ovat hänen koko perheellä ja monesti harmittaa kun tullaan käymään heillä tai meillä kotona niin kukaan ei koskaan kysy minulta mitä kuuluu ja asioista joista minä olen kiinnostunut. Koitan olla kiinnostunut ja osallistua heidän keskusteluihinsa, mutta se on vaikeeta kun en vaan yksinkertaisesti noista asioista tiedä.

En tiedä, pienet on murheet voisi huonomminkin olla mutta välillä sitä miettii haluanko tätä loppuelämältäni vai voisiko oikeasti tästä olla paremmin. Että minultakin kysyttäisiin eikä aina tyrmättäisi ideoita ja seksiehdotuksia 🙄

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että tilanne alkaa todellakin jo ärsyttämään enkä ole tossu kuitenkaan. Olen temperamenttinen luonne jota kuitenkin yritän pitää aisoissa ja yleensä se onnistuu huvin. Minullakin on kuitenkin rajat ja kohta ne alkavat paukkua tällä menolla.

2/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tääkin näitä provoja? Jos ei ole niin voisi tuumata että jos meinaat pitempää heilastella niin kantsii suhtautua asiaan siten että loppuelo menee tuolla kaavalla.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä on liian suuri vaikutus elämässäsi. Ala kutomaan sukkia.

Vierailija
4/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vaihtoehto ois lopettaa itseensä katsominen ja siirtää huomio pois päin itsestä. Auttaa ihan sika moneen pulmaan.

Vierailija
5/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän haluton poika noin nuoreksi, mutta ootte toki molemmat vielä tosi nuoria.

Inttipojilla ei ole intin aikana muuta mielessä kuin... niin, se intti. Sitä sisäoppilaitoksen kokonaisvaltaisuutta ei voi siviilissä elävä nainen ikinä ymmärtää.

Vierailija
6/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme mittari toi seksielämä on? Onhan elämässä tuhat muutakin asiaa ja miksi tästä aiheesta tehdään niin iso numero.

Seksielämässä vaan tulee erilaisia vaiheita. Ei piä heti luovuttaa ja siirtyä huo-raamaan muualle. Me ihmiset kasvetaan,mielialat ja vaiheet muuttuu,hyväksy se myös itsessä ja miehessä.

Vierailija
7/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole mulle ainakaan kaikista kiinnostavin asia maailmassa.

Vierailija
8/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo ja todellakin mietin että ajattelenko vain liikaa itseäni varsinkin tuon seksin suhteen. Olen yrittänyt kyllä olla mieliksi juurikin olla kiinnostunut hänen mielenkiinnon kohteistaan ja kysyä mitä hän haluaisi. Se on vain vähän vaikeeta toteuttaa mitään jos vastaus on lähes aina ”en tiedä”. Olen myös yrittänyt ajatella että parisuhteessa on kuitenkin kaksi ihmistä ja joskus täytyy joustaa ja tehdä kompromisseja. Niitäkään ei vain tahdo syntyä kun toinen joko ehdota tilalle mitään tai ei ota edes kantaa.

Ap

Vierailija
9/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ittu näitä nykyajan naisia. Niin heikkoja ja tyhmiä. Aika pitää tauko tästä palstasta kun tekee mieli lyödä nyrkillä näyttö paskaksi.

Mitä heikkoa ja tyhmää minussa on jos yritän ehdottaa jotain ja toiselle ei kelpaa? Pitäisikö vain mennä toisen tahdon mukaan jatkuvasti? Se on minusta enemmän heikkoutta eikä tasavertaista.

Ap

Vierailija
10/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia armeija elämää. Aserasvaa anukseen ja menoksi. Ei teidän naisten tyhmiä juttuja, valituksia ja pillua jaksa jos voi saada rehellistä persettä ja fiksuja juttuja kuunnella.

No miksei nämä fiksut miehet sitten vain sano suoraan asiaa? Miksi pitää tiuskia ja sanoa ”en tiedä” joka asiaan?

Ap

Vierailija
11/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole mulle ainakaan kaikista kiinnostavin asia maailmassa.

Ei minullekaan, puhuin lopussa muistakin asioista. En sitten tiedä olemmeko lopulta vain liian erilaisia.

Ap

Vierailija
12/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käytöstä nuorelta mieheltä! Tuossa iässä pannaan kaikkea tikapuista lähtien. Jokin on pielessä, kysele ja puhukaa.

Vierailija
13/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme mittari toi seksielämä on? Onhan elämässä tuhat muutakin asiaa ja miksi tästä aiheesta tehdään niin iso numero.

Seksielämässä vaan tulee erilaisia vaiheita. Ei piä heti luovuttaa ja siirtyä huo-raamaan muualle. Me ihmiset kasvetaan,mielialat ja vaiheet muuttuu,hyväksy se myös itsessä ja miehessä.

Kuka puhui huoraamisesta yhtään mitään? Miehellä ei todellakaan tunnu olevan tuhatta asiaa. Ensin oli vain lätkä ja nyt on intti ja lätkä. Olen yrittänyt ehdottaa vaikka mitä ja olla myös ehdottamatta. Kysynyt mitä toinen haluaa jne. Mihinkään ei saa mitään järkevää vastausta.

Ap

Vierailija
14/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varsinainen yhdyntä kellotettaisiin kaikilta, niin ei se aivan hirveästi tuosta kolmesta minuutista kyllä poikkea. Nää sex and the city tyyppiset tunnin sessiot on kuvitelmaa, eikä kyllä kovin moni nainenkaan halua että se jätkä siinä ihan oikeasti tunnin temppaa. Se ihana valokuvankaunis miesvartalo muuttuu aika tylsähköksi siinä viiden minuutin jälkeen, kun se hinkaa ja hinkkaa. Tuijottaa sun alapäätä ja puristelee rintoja, jotta mieskunto pysyy... hei ihan oikeasti hei...

Vierailija
15/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon heti.

Ikinä en ole ollut niin väsynyt ettei sekstailla jaksaisi, muna seisoo aina kiihottavan naisen kanssa, suihkussa, saunassa, autossa, sienimetällä, pimeässä, valoisassa, aamulla, illalla, päivällä, ym.

Kiimaisen naisen kanssa menee parit varvit helposti ilman välilöysiä ja välillä on seisonut niin että melkein tekee kipeää.

Intistä suihkun kautta radalle suoraan ym.ym.

16/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo ja todellakin mietin että ajattelenko vain liikaa itseäni varsinkin tuon seksin suhteen. Olen yrittänyt kyllä olla mieliksi juurikin olla kiinnostunut hänen mielenkiinnon kohteistaan ja kysyä mitä hän haluaisi. Se on vain vähän vaikeeta toteuttaa mitään jos vastaus on lähes aina ”en tiedä”. Olen myös yrittänyt ajatella että parisuhteessa on kuitenkin kaksi ihmistä ja joskus täytyy joustaa ja tehdä kompromisseja. Niitäkään ei vain tahdo syntyä kun toinen joko ehdota tilalle mitään tai ei ota edes kantaa.

Ap

Ei provo? No annappa ku setä sulle selostaa:) Ihmisillä on olemassa sellainen keskivertolibido. Esimerkiksi kun jonkun ihanan tapaa niin kyllä siinä yleensä käy niin että touhua on ja paljon. Aikaa myöten se sitte rauhoittuu ja asettautuu uomiinsa, mitä lie sitten onkaan.  Libidohan vaihtelee aika paljon pitkin elämää, miehillä sekä naisilla, välistä haluttaa välistä ei.

On aika oleellista että parisuhteessa olisi molemmilla osapuolilla tämä keskivertolibido suurin piirtein samalla tasolla niin se pelastaa monelta murheelta. Jos toinen osapuoli kokee että on koko ajan vailla niin se ei kyllä lupaa mitään hyvää pitemmällä aikavälillä.

Siihen kun lisää sen että ihminen on mitä on, kyllähän sitä keskustelemalla saa toisen käyttäytymään eri tavalla mutta se on vain väliaikaista, aika saattaa käyttäytymisen siihen mikä hänelle on ominaista.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
17/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia käytöstä nuorelta mieheltä! Tuossa iässä pannaan kaikkea tikapuista lähtien. Jokin on pielessä, kysele ja puhukaa.

No tavallaan noinhan sitä luulisi että seksi kiinnostaisi parikymppistä miestä ja yleensä ongelma näissä on täysin päinvastainen...

Ap

Vierailija
18/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies ei tule vastaan, asioista ei voi keskustella ja niinkin syvästi persoonassa oleva asia kuin seksi on kuin yö ja päivä teidän välillä, ei tästä suhteesta voi tulla mitenkään tyydyttävä pitkällä aikavälillä. Parisuhdetta en suosittele koskaan pitämään pystyssä yksin, niin että toinen vaan joustaa jatkuvasti.

Olette vielä todella nuoria ja on ihan todennäköistä, että miehesi on vielä kypsymätön nuori jantteri. Ei sellainen välttämättä edes osaa ottaa huomioon ihmissuhteissa sen syvempiä asioita, keskustella niistä - eikä välttämättä tunne itseäänkään kovin hyvin. Harva tuntee tuossa iässä, en edes minä!

Mikään pakkohan epätyydyttävässä suhteessa ei ole olla. Jos olet tehnyt parhaasi ja se ei riitä, mies menenään ja uutta kohti. Olette molemmat tyytyväisempiä itsennenäköisten kumppaneiden kanssa, joilla on samat arvot ja samat seksihalut.

Eli, mies tuskin muuttuu miksikään, kun on ollut tuollainen jo ennen armeijaa. Sinä et taas voi mielenkielen vääntyä ja kääntyä ihan toiseksi ihmiseksi vain toisen takia. Siinä kadottaa itsensä ja tulee vaan vihaiseksi ajan saatossa. Jokaisen pitäisi saada ja uskaltaa olla just sitä mitä on, erityisesti parisuhteessa. Jos Minä ja Sinä Sellaisina Kuin Olemme emme muodostakaan hyvää paria, sitten ei muodosteta ja etsitään joku sopivampi.

Tsemppiä!

Vierailija
19/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei provo? No annappa ku setä sulle selostaa:) Ihmisillä on olemassa sellainen keskivertolibido. Esimerkiksi kun jonkun ihanan tapaa niin kyllä siinä yleensä käy niin että touhua on ja paljon. Aikaa myöten se sitte rauhoittuu ja asettautuu uomiinsa, mitä lie sitten onkaan.  Libidohan vaihtelee aika paljon pitkin elämää, miehillä sekä naisilla, välistä haluttaa välistä ei.

On aika oleellista että parisuhteessa olisi molemmilla osapuolilla tämä keskivertolibido suurin piirtein samalla tasolla niin se pelastaa monelta murheelta. Jos toinen osapuoli kokee että on koko ajan vailla niin se ei kyllä lupaa mitään hyvää pitemmällä aikavälillä.

Siihen kun lisää sen että ihminen on mitä on, kyllähän sitä keskustelemalla saa toisen käyttäytymään eri tavalla mutta se on vain väliaikaista, aika saattaa käyttäytymisen siihen mikä hänelle on ominaista.

Koskaan sitä touhua ei ole ollut ”paljon”.

Selostin muistakin asioista kuin seksielämästä. Onko tosiaan noin että on vain tasaantunut vai olisiko kyse vain siitä että haluaa elää niin että joskus voi jotain vakkaria halata ja pussata kun tekee mieli ja muu aika puhutaan aina samoista asioista, ei huomioida toisen mielenkiinnon kohteita ollenkaan, kännykkä on salarakas ja kaikkeen kommentoidaan ”en tiedä”. En jaksa uskoa ”normaalin” parisuhteen tällaista olevan.

Ap

Vierailija
20/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan noinhan sitä luulisi että seksi kiinnostaisi parikymppistä miestä ja yleensä ongelma näissä on täysin päinvastainen...

Ap

Mitä itse teet seksissä? Miten huomioit miestä?

Kysyn mitä haluaisi ja pyrin toteuttamaan niitä. Olen koittanut myös yllättää ja tehdä eri tavalla asioita. En makaa lahnatyyppisesti vain selälläni ellei mies itse halua. Harvoin haluaa muulla tavalla vaikka olen ehdottanut. Yritän olla aktiivinen jne mutta tuntuu aina siltä että mies ei halua mitään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi