Onko kukaan oikeasti tavannut hyvää ja järkevää kumppania baarissa?
Rakastavaa ja uskollista miestä tai naista, joka ei ole viinaan kallellaan
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Kommentit (35)
Joo nuorena, Olin ehkä 23 ja mies nuorempi! Oltiin 10 v. Yhdessä. Mut vähän on sellainen tutina että baarikärpästen parasta ennen on siinä 30 korvilla
Uskollisen ja rakastavan saattaa hyvinkin löytää, mutta sitä absolutistia kannattanee hakea muualta.
Olin alaikäisenä, 17 v., baarissa. Löysin komean pojan, 19 v., jonka kanssa yhden illan jutusta tuli parisuhde. Nyt 21 vuotta yhdessä, 12 vuotta naimissa, kolme lasta, joista vanhin 10 vuotta. Tänään viimeksi naurettiin kippurassa ja lapset katsoo vieressä, että mitä ne sekoilee. Ihana mies!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä stadissa aika suuri osa on yavannut kumppanin baarissa tai jossain bileissä. Osa tapasi tietysti jo koulussa mutta heitä on vähemmistö. Itse tapasin myös mieheni tanssiravintolassa. Olin töissä naisvaltaisella alalla ja tuttavat olivat joko sknkkuja tai perheellisiä, ei niitä miehiä oinein muualla tavannut. Ihan tavallista eikä sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan.
Olen Stadissa, enkä tunne tai tiedä ketään, joka seurustelisi baarissa tapaamansa kanssa. Kaikki ovat tavanneet kavereiden kautta, harrastuksissa, töissä tai opinnoissa, muutama Tinderissä ja yksi pariskunta nettideiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä stadissa aika suuri osa on yavannut kumppanin baarissa tai jossain bileissä. Osa tapasi tietysti jo koulussa mutta heitä on vähemmistö. Itse tapasin myös mieheni tanssiravintolassa. Olin töissä naisvaltaisella alalla ja tuttavat olivat joko sknkkuja tai perheellisiä, ei niitä miehiä oinein muualla tavannut. Ihan tavallista eikä sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan.
Olen Stadissa, enkä tunne tai tiedä ketään, joka seurustelisi baarissa tapaamansa kanssa. Kaikki ovat tavanneet kavereiden kautta, harrastuksissa, töissä tai opinnoissa, muutama Tinderissä ja yksi pariskunta nettideiteillä.
Ja tämä fakta ei muutu mihinkään, vaikka kuinka alapeukuttaisitte! 😂
Mikä pakkomielle ihmisillä on jankuttaa täällä sitä, että baarista haetaan ja saa seuraa tai jopa seurustelusuhteen? Kun kerran on tutkittukin, ettei se nykyään pidä paikkaansa. Turha loukkaantua.
Hoksaan äkkipäätä parikin vanhaa kaveria, jotka ovat löytäneet miehensä baarista ja ovat edelleen yhdessä 20-15 vuoden jälkeenkin.
Mun ystävät. 15 vuotta yhdessä, avioliitossa 5. Mies esitteli baarissa 'tyttöjään' naiselle - kuvia kissoistaan. Onnellisesti yhdessä, kissoja kaksi, mies on absolutisti, nainen normi kohtuukäyttäjä alkon osalta. Heillä ihan mieletön keskinäinen hyvä huumori.
Harvinaisuus kirjoitti:
Rakastavaa ja uskollista miestä tai naista, joka ei ole viinaan kallellaan
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Aviopuolisoni tapasin aikoinaan baarissa. Olin hakemassa vain yhden yön juttua, mutta siitä se lähti. Edelleen käyn silloin tällöin baareissa (1-3 x vuodessa) ottamassa ystävien kanssa oluen tai pari, enkä ymmärrä miten se vaikuttaisi kykyyni olla rakastava tai uskollinen.
Täs kuus tulee 6 vuotta ensitapaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Uskollisen ja rakastavan saattaa hyvinkin löytää, mutta sitä absolutistia kannattanee hakea muualta.
Olin useita vuosia täysin absolutisti, mutta kyllä minä silloinkin kävin erilaisissa tilaisuuksissa, joissa tarjoiltiin alkoholia, ja myös baareissa, risteilyillä jne.
Minä olin 26 ja mies 28, tavattiin baarissa joka oli enemmän livemusaan keskittyvä ja ihan samaa bändiä oltiin tultu kuuntelemaan.
En varmasti olisi löytänyt miestäni mistään bilebaarista, muutenkin käy todella harvoin viihteellä.
Onni kävi myöten, todellakin jos ei kiinnosta mennä tavan kinkkutiski-paikkaan, niin tsekkaileen livemusiikkia niin voi onnata saman henkisen tyypin kanssa.
Tavattiin mieheni kanssa baarissa kun olin viettämättä synttäreitäni. Oltu yhdessä kuusi vuotta, mies käyttää alkoholia hyvin vähän, pari kaljaa suunnilleen joka toinen kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin saa huomata, niin baareissa käy ihan normaalia porukkaa, ja pareja syntyy.
Tästä ei huomaa mitään - vastaajia on pari hassua ja nekin pariutuneet sukupolven aikaa sitten. 😂
En itse tunne tai varmaan edes tiedä ketään, joka olisi yhdessä baaripokan kanssa. Omalla kohdalla ei ole kokemusta edes yhden illan jutusta, joka olisi lähtenyt baarista. En siis oikein voi vastata tähän mitään. Eksän otin kyllä mukaani baari-illan jälkeen, mutta tunnettiin jo ennestään ja olis saanut jäädä koko suhde kokeilematta.
Pitkä vakaalla pohjalla oleva parisuhde joka on kestänyt muutaman kuukauden.
Kokemusta ei ole mutta pätemään tullaan.
ohis
Liikuin sinkkuna paljon baareissa n. 15 vuotta sitten. Muutaman mielenkiintoisen ihmisen tapasin joihin pariin ihastuin mutta toinen oli varattu ja toisen kanssa juttu ei vaan koskaan edennyt mihinkään. Sitten lakkasin etsimästä ketään ja istuin vain ystävieni kanssa iltoja pubeissa. Meni pari kuukautta ja minulla oli ollut visio miehestä jollaisen ehkä haluaisin, ainakin ulkoisesti. Sellainen sitten tupsahti baarissa samaan pöytään ja se oli menoa. Mies oli yötä luonani pariin otteeseen mutta emme harrastaneet seksiä emmekä vaihtaneet yhteystietoja. Meni pari kuukautta kun törmäsimme baarissa uudelleen ja sitten se oli menoa ja mies oikeastaan muutti luokseni asumaan vaikka hänellä oli omakin asunto.
No itse lopetin alkoholinkäytön kokonaan n.10 vuotta sitten ja mies ottaa pari kertaa vuodessa. Yhdessä on asuttu noista päivistä lähtien ja yli kymmenen vuotta yhteisessä osoitteessa. Kaikki on mennyt vaivattomasti ja mieheni on todella hyvä, kunnollinen ja tunnollinen mies. Mutta sopivan persoonallinen, ettei ole tylsä jne. Minulla oli myös tapaamisen jälkeen iso menetys elämässäni ja mieheni arvo nousi arvoon arvaamattomaan koska oli vaikealla hetkellä tukena ja turvana. Ihmeitä tapahtuu, näin itselleni.
Yleisin tapa on pariutua opiskelu- tai työkaverin kanssa.