Miksi suomessa ei 2018 ole uskonnonvapautta?
Kommentit (6)
Ihan samalla tavalla kuin mihin tahansa vanhempiensa maailmankatsomukseen.
Jokainen suomalaista uskonnontuputusjärjestelmää kannattava voisi miettiä, olisiko ihkua, jos päiväkodeissa, kouluissa, armeijassa ja presidenttien uudenvuoden puheissa alettaisiin aivopesemään ihmisiä islamilla yhtä paljon kuin kristinuskollakin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen suomalaista uskonnontuputusjärjestelmää kannattava voisi miettiä, olisiko ihkua, jos päiväkodeissa, kouluissa, armeijassa ja presidenttien uudenvuoden puheissa alettaisiin aivopesemään ihmisiä islamilla yhtä paljon kuin kristinuskollakin.
Missään noissa ei aivopestä ihmisiä uskonnolla.
Oletko ihan terve?
Itse olen kiitollinen että lapsena kuuli jo Jumalasta, se on ollut ihan tavallinen asia lapsesta asti ja Jumala on aina auttanut. Olisi se Jumalan olemassaolo kai myöhemminkin selvinnyt mutta hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään noissa ei aivopestä ihmisiä uskonnolla.
Oletko ihan terve?
Miksi minutkin sitten aivopestiin? Uskoin kummasti kristinuskon jumalaan, kunnes teininä vasta käväisi mielessä, että eihän mulla ollutkaan mitään syytä uskoa, joku on vain kusettanut koko elämän ajan. Ja nimenomaan päiväkodeissa ja kouluissa niistä Jeesuksista on jankattu, koska mun vanhemmat eivät ole edes uskovaisia.
Samoin omat lapset on aivopesty ja uskovat mukisematta mitä koulussa on opetettu. Kummatkaan vanhemmista ei taaskaan uskovaisia. Kysyttäessä uskonasioista ollaan kyllä vastattu, että satujahan ne, mutta minkäs teet, kun koulujen jankutuksesta ei tule loppua.
Tajuaako se kersa siellä koulussa, että tunnustuksetonta? No ei tajua. Kun satusetä selittää Jeesuksesta, niin kyllä se ihan olettaa, että tää on ihan tosi juttu.
Typerä kansa on äänestänyt typerät päättäjät, onko siihen sen kummempaa syytä. Täytyy vain odotella, jotta sukupolvet vaihtuvat tai saadaan jotain parempaa surkeasti toimivan demokratian tilalle.