Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Housut repesi, missä kirjassa parhaat ohjeet niiden korjaamiseen KÄSIN?

Vierailija
02.10.2018 |

Meni hermot Googleen. Viikon olen yrittänyt googlailla ja kokeillut erillaosia hakusanoja laidasta laitaan, mutta hakukone jätti tarjoaa vain verkkokauppojen sivuja. En halua ostaa uusia housuja vaan korjata vanhat suosikki housuni 😠

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uudet. Kirpparilta saa halvalla, roskalavast ilmaiseksi. Kannattaa kysellä ja etsiä.

Vierailija
2/5 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ohjeita tarvi :D Ompelet vaan sisäpuolelta sauman kiinni ja katot ettei jää ulospäin näkymään. Vaikeaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ohjeita tarvi :D Ompelet vaan sisäpuolelta sauman kiinni ja katot ettei jää ulospäin näkymään. Vaikeaako?

On se sellaiselle joka ei ole koskaan ommellut eikä tiedä miten ommella. Kun itse ensikerran ompelin, ompeleesta tuli epäselvä mytty eikä se muutenkaan tahtonut mennä nappiin. Lopputulos oli epätasainen, minkä takia opettaja pyysi purkamaan ompeleen lähemmäs kymmenen kertaa. Onneksi se sentään oli koulussa tehty tyyny eikä korjattava vaate kappale, muuten siitä olosl tullut aivan kamala. Aloin itse korjaamaan vaatteita vasta sitten kun olin tarpeeksi harjaantunut.

Vierailija
4/5 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin ja osta uudet. Pääset helpommalla.

Vierailija
5/5 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaliimalla! Kestää pesunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän