Isät ja sellaisiksi aikovat
Miten valmistatte tyttäriänne siihen, että heitä tullaan tosielämässä kohtelemaan samalla tavalla, kuin miehet esim. tällä palstalla naisia kohtelevat ja heille ja heistä puhuvat?
Kommentit (29)
Vaimoni on äijä, joten tyttäreni saa hoitavan ja huolehtivan miehen mallin. Saas nähdä, miten vaimo huolehtii?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on äijä, joten tyttäreni saa hoitavan ja huolehtivan miehen mallin. Saas nähdä, miten vaimo huolehtii?
Siis vaimosi on mies vai henkisesti "äijä"?
Olen kasvattanut terveellä ja hyvällä itsetunnolla varustetun nuoren naisen. Osaa pitää puolensa, pärjää koulussa ja on sosiaalinenkin. Kuitenkin ihan nainen vaikka osaa äijäillä.
M43v
Henkisesti äijä. Hän on ulkoisesti perinteisen naisellisen kaunis, mutta hän käyttäytyy kuin äijä. Aivan lumoava yhdistelmä siis! Kaunille voi antaa anteeksi röyhtäilyn ruoan jälkeen, eikä hän oikeasti edes tarvitse meikkiä tai muotivaatteita, hän on niin huono laittamaan ruokaa, että minä teen nykyisin aina, hän vaihtaa meidän autoihin renkaat, hänellä on veljiä ja miehiä ystävinä, on ollut poikatyttö yms.
2.
Opettamalla hänelle että vähintään 98% muiden puhesta kannattaa jättää omaan arvoonsa, koskee niin miehiä kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvattanut terveellä ja hyvällä itsetunnolla varustetun nuoren naisen. Osaa pitää puolensa, pärjää koulussa ja on sosiaalinenkin. Kuitenkin ihan nainen vaikka osaa äijäillä.
M43v
Entäs sitten kun pitää puolensa, ja haukutaankin femakoksi, hiekkapinpiksi jne., ja tätä tapahtuu vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43v
Entäs sitten kun pitää puolensa, ja haukutaankin femakoksi, hiekkapinpiksi jne., ja tätä tapahtuu vuodesta toiseen?
Missä tätä jatkuvaa haukkumista palstan ulkopuolella tapahtuu? Palstalla on pari aktiivista mieskirjoittelijaa (luulisin, että kuulut tähän joukkoon), jotka oksentavat naisvihaansa päivästä toiseen. Mutta tämä porukka pysyy kotonaan tietokoneen ääressä, vähemmän he vaikuttavat oikeassa elämässä.
Jos mulla olisi tytär, niin opettaisin sille itsepuolustusta ja laittaisin harrastamaan jotain taistelulajia, jos on mahdollista. Se tuo itseluottamusta. Osoittaisin sille, että se on arvokas ihminen, joka ymmärtää, ettei kellään ole oikeutta kävellä sen yli tai käydä käsiksi yms., eikä itsekään saa sitten niin tehdä.
Mulla on tosi kaunis sisko, joka osaa pitää puolensa ja meidän suvussa naiset on muutenkin vahvoja. Siskon kanssa ollaan aika läheisiä, mutta hän ei kyllä ole puhunut sellaisesta, että kokisi esim. jotain häirintää jatkuvasti, vaikka ikäviä juttuja on hänellekin miesten kanssa käynyt. Meissä miehissä on kuitenkin kieltämättä kaikenlaisia idiootteja aika paljon.
Jotenkin sisko on vaan aina vetänyt pidemmän korren. Sillä leikkaa lanttu nopeasti ja sillä on vähän sellainen teräksinen olemus, jota jotkut pitää jopa hieman pelottavana, vaikka ei se mitenkään miehekäs ole.
Kasvattaisin kyllä toisaalta pojankin samalla tavalla. Maailma on jotenkin helppo, reilu ja kiva paikka miehille, jotka istuu tiettyyn muottiin, ja ehkä joillekin naisillekin, mutta eipä juuri muille.
Todennäköisesti mulla ei koskaan tule olemaan lapsia, mutta mistäs sen toisaalta tietää.
Tätä palstaa seuranneena poikalapsen äitinä olen enemmänkin huolissani näistä sekopäisistä miesvihaajista, mitä tämä palsta on pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten valmistatte tyttäriänne siihen, että heitä tullaan tosielämässä kohtelemaan samalla tavalla, kuin miehet esim. tällä palstalla naisia kohtelevat ja heille ja heistä puhuvat?
Oi apua 😂 tämä sivustohan on 99% misandristeja, jotka syyttävät kaikesta miehiä.
Täällä puhutaan sairaan rumasti miehistä. Ei naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa seuranneena poikalapsen äitinä olen enemmänkin huolissani näistä sekopäisistä miesvihaajista, mitä tämä palsta on pullollaan.
Annapas nyt, "poikalapsen äiti", joku esimerkki tällä palstalla esiintyvästä miesvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi apua 😂 tämä sivustohan on 99% misandristeja, jotka syyttävät kaikesta miehiä.
Täällä puhutaan sairaan rumasti miehistä. Ei naisista.
Annapa sinäkin esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43v
Missä tätä jatkuvaa haukkumista palstan ulkopuolella tapahtuu? Palstalla on pari aktiivista mieskirjoittelijaa (luulisin, että kuulut tähän joukkoon), jotka oksentavat naisvihaansa päivästä toiseen. Mutta tämä porukka pysyy kotonaan tietokoneen ääressä, vähemmän he vaikuttavat oikeassa elämässä.
Minä olen tämän palstan vakikirjoittaja. Nainen. Luulet minua varmaan yhdeksi noista mieskirjoittelijoista sillä haastan mielelläni tämän palstan naisia, jotka oksentavat täällä sekopäistä miesvihaansa päivät pitkät.
Se, että koitan tuoda tasapainoa teidän hyvin naiviin ja yksipuoliseen keskusteluunne, ei tarkoita, etten pitäisi toisista naisista. En vain pidä naisista, jotka vihaavat miehiä, ja koittavat tuhota heidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43v
Minä olen tämän palstan vakikirjoittaja. Nainen. Luulet minua varmaan yhdeksi noista mieskirjoittelijoista sillä haastan mielelläni tämän palstan naisia, jotka oksentavat täällä sekopäistä miesvihaansa päivät pitkät.
Se, että koitan tuoda tasapainoa teidän hyvin naiviin ja yksipuoliseen keskusteluunne, ei tarkoita, etten pitäisi toisista naisista. En vain pidä naisista, jotka vihaavat miehiä, ja koittavat tuhota heidät.
Voisitko antaa esimerkin tästä "sekopäisestä miesvihasta", kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annapas nyt, "poikalapsen äiti", joku esimerkki tällä palstalla esiintyvästä miesvihasta.
Ihan kuule joka toinen kommentti tällä palstalla. Kaikki on miesten vika. Naiset ovat enkeleitä.
Naiset kuule pettävät, tappavat, käyttävät hyväksi, valehtelevat, huijaavat jne. ihan samalla lailla, kuin miehet. Tällä palstalla kaikki naiset ovat aina uhreja. Putipuhtoisia enkeleitä.
Se on aivan sairas asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule joka toinen kommentti tällä palstalla. Kaikki on miesten vika. Naiset ovat enkeleitä.
Naiset kuule pettävät, tappavat, käyttävät hyväksi, valehtelevat, huijaavat jne. ihan samalla lailla, kuin miehet. Tällä palstalla kaikki naiset ovat aina uhreja. Putipuhtoisia enkeleitä.
Se on aivan sairas asenne.
No kun niitä kommentteja on niin paljon, niin voisitko vaikka parilta ekalta sivulta linkittää ketjuija, joissa joka toinen kommentti ilmentää tätä kuvaamaasi asennetta? Ei pitäisi olla vaikeaa, kun niitä on niin paljon.
Minä koitan kahdelle tyttärelleni opettaa, että suurin osa tämän palstan sikamies aloituksista on saman naisfantasistin käsialaa, jonka joka huokosesta tihkuu täysin kontrolloimatonta miesvihaa ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan sairas asenne.No kun niitä kommentteja on niin paljon, niin voisitko vaikka parilta ekalta sivulta linkittää ketjuija, joissa joka toinen kommentti ilmentää tätä kuvaamaasi asennetta? Ei pitäisi olla vaikeaa, kun niitä on niin paljon.
Älä jaksa. Et vastannut minulle, mutta menepä ihan itse katselemaan. Tämä paikka on surullisen kuuluisa tästä asenteesta.
Äidit ja sellaisiksi aikovat
Miten olette suojelleet poikianne tämän palstan tyypilliseltä naiselta? Nalkuttavalta despootilta, joka pitää miestä tossun alla jatkuvalla henkisellä väkivallalla?
Nosto.