Lastensuojelusta kysymys.
Minusta on tehty lastensuojelu ilmoituksia kymmeniä kun olen ollut peruskoulussa.
Onko minun mahdollista saada nuo lastensuojelu ilmoituksen kirjallisena itselleni samoin se mitä minusta on lastensuojelussa kirjoitettu.
Kaikki minusta tehdyt ilmoitukset on olleet perättömiä ja ne ei ole johtaneet keskustelua kummempaan johtanut.
Ihan vaan mielenkiinnosta haluan ne itselleni.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
On. Teet asiakirjapyynnön lastensuojeluun kirjallisena.
Mihin tuo pyyntö niinkuin lähetetään.
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen kunnan lastensuojeluun. Tai sen kunnan sosiaalijohtajalle. Sosiaalipuolellakin on asiamies, joka on asiakasta velvollinen näissä asioissa auttamaan, joten jos et löydä suoraan tällaista asiakirjapyynnön vastaajaa, ota häneen yhteyttä. Yhteystiedot löytyvät kyllä netistä.
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen kunnan lastensuojeluun. Tai sen kunnan sosiaalijohtajalle. Sosiaalipuolellakin on asiamies, joka on asiakasta velvollinen näissä asioissa auttamaan, joten jos et löydä suoraan tällaista asiakirjapyynnön vastaajaa, ota häneen yhteyttä. Yhteystiedot löytyvät kyllä netistä.
Ok Hyvä tietää eli mä soitan nyt ensiksi lastensuojeluun ja alan selvittämään kenelle kuuluu lähettää asiakirja pyyntö.