Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies arvostelee kaikesta ja huutamalla tai tiuskimalla

Vierailija
01.10.2018 |

Yritän parhaani, mutta se ei koskaan riitä hänelle. Vauva itkee väärään aikaan, ruoka ei ole hänen mielestään hyvää, pyykit on huonosti viikattu, ei ole siivottu tarpeeksi ja en kuulemma ehdi huomioida häntä tarpeeksi. Kaikkein kauheinta on että erosin jo ensimmäisestä aviomiehestäni koska en jaksanut ja osannut hoitaa kotia ja lapsia ja panostaa muuhunkin elämään.

Mies tiuskii tai huutaa ja on kiukkuinen kaikesta varsinkin unisena tai nälkäisenä joten minun pitää muistuttaa miestä nukkumaanmenosta ja ruoan pitää olla aina valmis sillä sekunnilla kun hän alkaa olemaan nälkäinen. Ahdistun jos tajuan että joko vauva huutaa tai ruoka myöhästyy koska molemmat ovat miehen mielestä raivostuttavia ja joudun selittämään miksi en osaa hoitaa asioita niin ettei vauva itkisi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostat rassukalta kivalta naiselta, joka kyllä kauheasti yrittää. :/ Vähän tulee mielee, että tuleeko elämääsi aina juuri tämän tyyppisiä miehiä? Onko isäsi millainen? En ole psykologi, mutta näitä asioita saa ihan maallikkokin pohtia, jos on vaikeuksia.

Ja siis mikään ovimattohan et saa olla, jos yrität kuitenkin parhaasi hoitaaksesi oman osuutesi. Kysymys kuuluukin, miten miehesi pystyisi kasvamaan mukana, jos alkaisit odottaa enemmän kunnioitusta? Kunnioittaisi sinua enemmän vai kaiken loppu?

Vierailija
2/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuulostaa kauheelta. Vieläkö elätte 1900-luvulla, naisen ei pitäis pitää huolta miehen ruuasta tai unen tarpeesta. Hankkiutuisin eroon tollasesta sortaja miehestä asap. Parempi elinympäristö olis lapsellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä edelliseen, että oletko yrittänyt kertoa miehellesi, miltä hänen käytöksensä tuntuu sinusta?

Vierailija
4/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytäisin kunnioitusta tai arvostusta niin olisi pakko erota. Mies otti minut sillä sopimuksella että tulen aina tekemään kaikki naistentyöt ja olemaan nöyrä ja kunnioittamaan häntä ehdottomana auktoriteettinä ja perheenpäänä. Hän on minua nuorempi, hyvätuloisempi ja minä olen ns. käytetty nainen joten hän olisi saanut paremmankin ja minun pitää olla kiitollinen. En saa siis valittaa ja minun pitää muistaa että hän voi ottaa toisen naisen milloin tahansa tai jättää minut.

Jos parantaisin suoritustani, alkaisin tienaamaan enemmän tai muuttuisin kauniimmaksi niin olisin ehkä rakastetumpi, mutta en osaa enkä jaksa.

Vierailija
5/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, kuulostaa kauheelta. Vieläkö elätte 1900-luvulla, naisen ei pitäis pitää huolta miehen ruuasta tai unen tarpeesta. Hankkiutuisin eroon tollasesta sortaja miehestä asap. Parempi elinympäristö olis lapsellekin.

Älä tunge tyhmää päätäsi tänne, jos et ota huomioon myös sitä, mistä mies taloudessa huolehtii.

Vierailija
6/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, ettet ole jo eronnut.

Vierailija
7/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ei se  tuosta tule muuttumaan.

Vierailija
8/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyytäisin kunnioitusta tai arvostusta niin olisi pakko erota. Mies otti minut sillä sopimuksella että tulen aina tekemään kaikki naistentyöt ja olemaan nöyrä ja kunnioittamaan häntä ehdottomana auktoriteettinä ja perheenpäänä. Hän on minua nuorempi, hyvätuloisempi ja minä olen ns. käytetty nainen joten hän olisi saanut paremmankin ja minun pitää olla kiitollinen. En saa siis valittaa ja minun pitää muistaa että hän voi ottaa toisen naisen milloin tahansa tai jättää minut.

Jos parantaisin suoritustani, alkaisin tienaamaan enemmän tai muuttuisin kauniimmaksi niin olisin ehkä rakastetumpi, mutta en osaa enkä jaksa.

No mutta sittenhän olet itse tehnyt valintasi ja saanut vielä rehelliset faktat toiselta, mitä hän oikein odottaa, jos suostut liittoon hänen kanssaan? Olen pahoillani, mutta harvalle kukaan edes noin rehellisesti kertoo, mitä oikeasti haluaa sitten kun ollaan liitossa. Joko sinun pitää erota, jos et kestä, tai sitten jos keksit jonkin syyn, miksi haluaisit vielä sitoutua kyseiseen ihmiseen: onko sinun mitään mahdollisuutta saada joltakulta apua näihin kotitaloustöihin? Sukulaisverkostoa? Suostuuko miehesi palkattuun apuun? Mitä tahansa? Siis en arvota näitä vaihtoehtoja mitään, mutta kartoita vaihtoehtosi. Mitä oikeasti on tehtävissä tilanteen parantamiseksi? Tuolla tavallahan ei voi jatkaa, jos et vain yksinkertaisesti selviä omin avuin. Vauvahan itkee silloin kun haluaa, että sen kohdalla pitäisi varmaan valaista miehelle asiaa, että näin se vain on, kun lapsia hankkii...

Vierailija
9/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tunge tyhmää päätäsi tänne, jos et ota huomioon myös sitä, mistä mies taloudessa huolehtii.

Miksi pyydät apua jos et halua kuunnella? Olet riippuvainen miehestäsi talouden suhteen, se oli valintasi ja sen kustannuksella menee perheen ilmapiiri, tollasen miehen kiittämätön käytös päättyy aina ikävästi.

Vierailija
10/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, ettet ole jo eronnut.

Mies varmaan miettii eroa päivittäin, mutta lapsen vuoksi haluaa antaa mulle vielä aikaa. Luulen etten koskaan opi tai jaksa ja välillä on ikävä aikaa ennen naimisiinmenoa kun pystyi vain nauttimaan yhdessäolosta ilman vaimon velvoitteita. Mies ehkä piti minusta silloin.

Vierailija
11/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussahan ei varmasti VOI olla mitään vikaa, koska olet nainen. Vaihda vaan miestä koko ajan, ja muista aina tulla tänne palstalle ulisemaan ja kertomaan mikä kussakin on vikana. Sinä olet syytön, viaton ja puhtoinen marttyyri.

Vierailija
12/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyydät apua jos et halua kuunnella? Olet riippuvainen miehestäsi talouden suhteen, se oli valintasi ja sen kustannuksella menee perheen ilmapiiri, tollasen miehen kiittämätön käytös päättyy aina ikävästi.

Miksi kommentoit tuolla tavalla jonkun sivullisen kommenttiin?

Ap

Vierailija
13/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tu sä olet  pihalla ja aivopesty. Tuo  ei ole mitään nykypäivää, hommaa itsetunto.

Toivon todella että toi oli jonkun sairaan naisvihaajan provo. Oksettavaa ajattelua sulla.

Vierailija
14/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussahan ei varmasti VOI olla mitään vikaa, koska olet nainen. Vaihda vaan miestä koko ajan, ja muista aina tulla tänne palstalle ulisemaan ja kertomaan mikä kussakin on vikana. Sinä olet syytön, viaton ja puhtoinen marttyyri.

Koko aloituksen pointti on että vika on minussa kun en OSAA enkä JAKSA hoitaa ihan normaaleja kotitöitä ja vauvanhoitoa. Olen niin väsynyt ja surullinen ja nähtävästi trolleille vain vitsi.

Ap

Vierailija
15/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ala-arvoinen tyranni, jätä pikimmiten ja pakene lapsi mukanasi. Näin toimimalla et mitään menetä, mutta voit saavuttaa vaikka mitä, viimeistään sitten kun olet valmis ja löydät ansaitsemasi kunnollisen miehen. Voimia! <3

Vierailija
16/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia on pakko paskoa maailmaan, jos ei kykene huolehtimaan edes itsestään kunnolla?

Vierailija
17/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä ala-arvoinen tyranni, jätä pikimmiten ja pakene lapsi mukanasi. Näin toimimalla et mitään menetä, mutta voit saavuttaa vaikka mitä, viimeistään sitten kun olet valmis ja löydät ansaitsemasi kunnollisen miehen. Voimia! <3

Miten niin? Mies kertoi rehellisesti ennen avioliittoa, mistä lähtökohdista hän on sen valmis solmimaan.

Vierailija
18/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsia on pakko paskoa maailmaan, jos ei kykene huolehtimaan edes itsestään kunnolla?

Kuvittelen aina selviytyväni ihan kohtalaisesti elämästä, mutta sitten muut huomaavat missä asioissa en pääse normaalille tasolle ja ahdistun ja väsyn kun en osaa ja mies yrittää saada minut reippaammaksi ja osaavammaksi neuvomalla. En kuitenkaan opi tai jaksa ja hän turhautuu tai huutaa. Nytkin laiskottelen vaikka pitäisi tehdä töitä...

Ap

Vierailija
19/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies tiuskii tai huutaa"

Nyt olet saanut kokea mitä on 95% miesten elämästä jotka elävät naisen kanssa. 

Vierailija
20/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Jos hankit itsekunnioituksen ja petraat tavalla tai toisella toi mies jättää sut.

Miehellä on huono itsetunto ja se tuntee itsensä hyväksi vain koska saa alistaa sinua.

Aikuisten väliset valtapelit ovat asia erikseen, mutta tosi huono juttu tuossa on että opetat lapsellesi että näin asiat menee vanhempien kesken.

Yksin on vaikeaa, mutta vielä vaikeampaa sulla tulee olemaan kun katsot miten vaikeaa lapsesi elämä tulee olemaan, ja tiedät että sinä olet niiden vaikeuksien alkusyy.