Puolison sitoutumattomuus - omat lomamatkat
Asun mieheni kanssa eri paikkakunnilla viikot, töiden vuoksi. Yhteiset lapsemme asuvat minun kanssani, mies on viikonloput yleensä kanssamme.
Puolisoni on hyvä vanhempi silloin kun hän on paikalla, ja hoitaa osuutensa kotitöistä. Meidän parisuhteemme on ollut vaihteleva, tilanne ei mikään erityisen hyvä ole siltä osalta.
Viime aikoina riitaa on tullut siitä, että mies kaipaa matkailua, lomailua ilman perhettä esim. kavereiden kanssa. Hän pitää minua kohtuuttomana, kun pahastun tästä ja toivon että hän viettäisi aikansa mielummin perheensä kanssa. Hän kaipaa kuulemma lomaa ja vapaata työnsä vastapainoksi.
Mitä ajattelette? Minua tämä turhauttaa, ja tuntuu ettei hän arvosta perhettään.
Kövikö kellään mielessä että aloittaja voi myös lähteä joskus kavereiden kanssa viikonlopuksi ja isä voi olla lasten kanssa? onko isän kaveritkin samalla paikkakunnalla kuin äiti että näkeekö isä kavereitaan ollenkaan kun viikot töissä ja viikonloput kotona? Vaikka itse olen vanhempain vapaalla niin vapaa aika on minulle sitä kun olen lasten kanssa enkä äidin kanssa. pääsen kavereille muksujen kanssa ja voin tehdä mitä mieeleen tulee kuhan laposet ovat mukana. Vaimo kun tulee kotiin töistä niin en voi mennä kavereiden luokse lasten kanssa tai ilman. paskaa sataa niskaan kaikesta koko ajan ja kyllä ihan älyttömistä asoista joissa kaksoismoralismi jyllää.
Joskus ihmiset tarvitsevat oikeasti vapaata viikonlopun ajan ja puolison pitäisi se mahdollistaa ja siis pätee myös toisinpäin että isä on viikonlopun lasten kanssa.
Minulle jos vaimo sanoo että olisi menossa jonnekin ja minulla ei ole menoja niin sanon mene vaan. minä kun kysyn niin pitää olla viikkoa ennen vähintään tiedossa ja kiukuttelet kaupan päälle.