Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni ei osaa hoitaa kotia

Vierailija
01.10.2018 |

En jaksa syödä aina samaa ruokaa. Kaipaan kunnon pihviä, paistia, lihaa! Vaatteeni eivät peseydy ajoissa! Aivastelen, koska naiseni ei ymmärrä, että joka viikko hänen on siivottava, jotta koti olisi asuttava. En ole vielä viitsinyt kutsua äitiäni apuun, koska olisi aika noloa naiselleni. Onko jotain vielä tehtävissä?

Naisellani oli sisustuskuume. Meni aika paljon rahaa. Nyt on vauvakuume. Hän on ehdottanut myös kissan tai koiran hankkimista. Epäilen, että tuleekohan tästä mitään? Minulle sopisi tulla isäksi, jos vaan nainen osaisi huolehtia kodista ja lapsesta!

Minulla on vaativa työ. Teen pitkää päivää. Tahdon uhraukselleni jotain vastinetta kotona.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiellä lepäämästä. Hänellä on siihen aikaa enemmän kuin minulla. Ei luulis olevan raskasta pitää huolta kahden hengen taloudesta, kun resurssitkin on valmiina! En ole pihi.

ap

Opiskelu vie usein aikaa enemmän kuin töissä käyminen. Opiskelu kun on muutakin kuin luentojen seuraamista.

Varsinkin etäopiskelu on vaativaa. Siinä joutuu tekemään töitä enemmän kuin lähiopiskelussa, sillä opettajalta ei saa yhtä helposti ja nopeasti apua tai henkilökohtaista ohjausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme