Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni ei osaa hoitaa kotia

Vierailija
01.10.2018 |

En jaksa syödä aina samaa ruokaa. Kaipaan kunnon pihviä, paistia, lihaa! Vaatteeni eivät peseydy ajoissa! Aivastelen, koska naiseni ei ymmärrä, että joka viikko hänen on siivottava, jotta koti olisi asuttava. En ole vielä viitsinyt kutsua äitiäni apuun, koska olisi aika noloa naiselleni. Onko jotain vielä tehtävissä?

Naisellani oli sisustuskuume. Meni aika paljon rahaa. Nyt on vauvakuume. Hän on ehdottanut myös kissan tai koiran hankkimista. Epäilen, että tuleekohan tästä mitään? Minulle sopisi tulla isäksi, jos vaan nainen osaisi huolehtia kodista ja lapsesta!

Minulla on vaativa työ. Teen pitkää päivää. Tahdon uhraukselleni jotain vastinetta kotona.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi suostunut naisena muuttamaan miehen kanssa yhteen, jos hän olisi julistanut, ettei tee mitään kotitöitä, koska hänelle koti on lepäämistä varten. Siis minunko olisi pitänyt ruveta hänen kotiorjakseen. Ei tule kauppoja! Siivoa itse sotkusi.

Vierailija
22/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla vaivalla hän voi siivota minunkin hilseeni, kuin omia jälkiään. En visko sukkia lattialle tms. Olen järjestyksen ihminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on. Vaimo-osaaminen on tässä maassa katoava luonnonvara.

Aloittajalle vinkiksi: Mukuloita ei tuollaisen naisen kanssa kannata tehdä. Pentujen kanssa sen eukon kattila kiehuu täysin yli ja pikaistuksissaan se tulee eroamaan. Sen jälkeen sinun elämä on pilalla pitkän aikaa. Se ei paljon lohduta, että sen naisen elämä on vielä enemmän pilalla, todennäköisesti koko loppuelämän.

Vierailija
24/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä naistoimitusjohtaja, mulla on pitkät päivät ja vaativa työ, varmasti vaativampi kuin sinulla ap. Ihanko olet niinkuin oikeasti sitä mieltä että minun, vastivaa kovapalkkaists työtä tekevän naisen, pitäisi naisena pyykätä, siivota ja kokata joka päivä miehelleni ihan vasn siksi kun olen nainen? Katsos kun tienaan tuplat mieheeni nähden, oliskos niin että MINULLA olisi oikeus odottaa vastinetta panokselleni?

Minkälaisella toimitusjohtajalla on varaa hillua vauvapalstalla keskellä päivää.

Vierailija
25/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu on. Vaimo-osaaminen on tässä maassa katoava luonnonvara.

Aloittajalle vinkiksi: Mukuloita ei tuollaisen naisen kanssa kannata tehdä. Pentujen kanssa sen eukon kattila kiehuu täysin yli ja pikaistuksissaan se tulee eroamaan. Sen jälkeen sinun elämä on pilalla pitkän aikaa. Se ei paljon lohduta, että sen naisen elämä on vielä enemmän pilalla, todennäköisesti koko loppuelämän.

Pakkoko se vaimo on olla? Eläkää ja asukaa keskenänne.

Vierailija
26/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa naisen vaihto olisi helpompaa. Seksi kyllä sujuu mieleiselläni tavalla ja siksi olenkin hänen oikkujaan vielä sietänyt.

ap

Vierailija
27/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin vaihtoon. Kyllä sä ahkeramman löydät.

Vierailija
28/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ap kuitenkin maksaa elämisen jos vaimo on opiskelija niin minusta on kyllä ihan oikeutettua että vaimo tekee kotitöistä suurimman osan, varsinkin jos on vielä etäopiskelia.

Vierailija
29/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että olen ehtinyt tottua äidin ruokiin. Hän on hyvä kokki. Toivon, että hän opettaisi ruoanlaittoa myös naiselleni. Ainakin kannattaa yrittää. Taisin keksiä osan ratkaisua itse.

ap

Vierailija
31/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi ja lämmin leipä. Mitäs jos opettelisit itse?

Vierailija
32/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ap sika. Katsos kenenkään ei ole kotonaan pakko tehdä yhtään mitään. Se on koti, oma paikka. Jos tarvit palvelukeskusta ympärillesi, muuta sellaiseen tai tilaa siivooja/kodinhoitaja. Naisen ei ole pakko elää sinun elämääsi.

Mutta naisen on oikeus ilmaiseksi nauttia mm. aloittajan talosta ja oletettavasta ylläpidosta?

Vierailija
33/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, että olen ehtinyt tottua äidin ruokiin. Hän on hyvä kokki. Toivon, että hän opettaisi ruoanlaittoa myös naiselleni. Ainakin kannattaa yrittää. Taisin keksiä osan ratkaisua itse.

ap

Ei koira karvoistaan pääse. Toi nainen ei tee omaa osuuttaan yhteisen pesän hyväksi eikä se tule muuttumaan ajan myötä paremmaksi. Luonteenpiirteet vain korostuvat iän myötä.

Vierailija
34/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa syödä aina samaa ruokaa. Kaipaan kunnon pihviä, paistia, lihaa! Vaatteeni eivät peseydy ajoissa! Aivastelen, koska naiseni ei ymmärrä, että joka viikko hänen on siivottava, jotta koti olisi asuttava. En ole vielä viitsinyt kutsua äitiäni apuun, koska olisi aika noloa naiselleni. Onko jotain vielä tehtävissä?

Naisellani oli sisustuskuume. Meni aika paljon rahaa. Nyt on vauvakuume. Hän on ehdottanut myös kissan tai koiran hankkimista. Epäilen, että tuleekohan tästä mitään? Minulle sopisi tulla isäksi, jos vaan nainen osaisi huolehtia kodista ja lapsesta!

Minulla on vaativa työ. Teen pitkää päivää. Tahdon uhraukselleni jotain vastinetta kotona.

Naisviha-aloitus.

Tee itse vähemmän duunia ja siivoa kotisi.

Vierailija
35/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tällaisista palstavitseistä.

Vierailija
36/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 näköjään onnistuit saamaan ihan kunnon keskustelun provosi innoittamana, pisteet siis siitä.

Vierailija
37/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli nyt tosi tylsä.

Vierailija
38/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha-aloitus.

Tee itse vähemmän duunia ja siivoa kotisi.

Jos joku olisi kirjoittanut miehestä olisi kolmas kommentti ollut itkua miesvihasta :D

Vierailija
39/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyään puhuu noin?  "naiseni"

Nainen ei ole synonyymi sanalle piika!

Vierailija
40/61 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa! Mieluummin otan äitini kotiin siivoamaan, kuin jonkun ulkopuolisen. Koti on yksityistä aluetta. Kukin tietenkin tavallaan...

ap

" Äidin pikkupoika menee muille maille.

Äidin pikkupoika jää nyt lämpöäs vaille.

Äidin pikkupoika menee muille maille.

Äidin pikkupoika menee vaikka ulkomaille. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän