Naiseni ei osaa hoitaa kotia
En jaksa syödä aina samaa ruokaa. Kaipaan kunnon pihviä, paistia, lihaa! Vaatteeni eivät peseydy ajoissa! Aivastelen, koska naiseni ei ymmärrä, että joka viikko hänen on siivottava, jotta koti olisi asuttava. En ole vielä viitsinyt kutsua äitiäni apuun, koska olisi aika noloa naiselleni. Onko jotain vielä tehtävissä?
Naisellani oli sisustuskuume. Meni aika paljon rahaa. Nyt on vauvakuume. Hän on ehdottanut myös kissan tai koiran hankkimista. Epäilen, että tuleekohan tästä mitään? Minulle sopisi tulla isäksi, jos vaan nainen osaisi huolehtia kodista ja lapsesta!
Minulla on vaativa työ. Teen pitkää päivää. Tahdon uhraukselleni jotain vastinetta kotona.
Kommentit (61)
En sanoisi, että hän olisi avovaimo. Siksi kirjoitin naiseni. Hänellä on myös opiskelija-asunto, vaikka hän onkin enimmäkseen asunut luonani. Melkein jo avovaimo, sanoisin.
ap
Kuulostaa ap ihan meidän entiseltä vävypojalta ja Huom entiseltä, asuu nyt yksin
Tämä nyt on heikko provo mutta kaverillani oli oikeasti tuollainen tilanne. Hänen avomiehensä (25 v) oli sitä mieltä, että koska hän käy töissä ja kaverini opiskelee (ja tekee jonkun verran työtä siinä ohessa) naisen kuuluisi hoitaa kaikki kotityöt sataprosenttisesti. Eli siis ensin he molemmat ovat poissa kotoa päivän (naisella koulua yleensä 8 h/pvä), ja sitten nainen hoitaa ryhmätöiden ja tenttiinlukemisten lisäksi kaiken kotona kun mies palautuu työpäivästään. Eikä kaverini siis miehen rahoilla elänyt vaan omillaan.
Sanomattakin selvää että miehestä tuli nopeasti ex. Vielä vuoden jälkeen itkee kaverini perään. Kyllä tuollaisiakin miehiä on oikeasti olemassa.
Pieni toivo minussa elää, että tämä ei olisi provo, koska minusta leipää kotiin raahaavien miesten on korkea aika saada antaa kiittämättömien korville niin että paukkuu. Kyllä triggeröi.
Vierailija kirjoitti:
Pieni toivo minussa elää, että tämä ei olisi provo, koska minusta leipää kotiin raahaavien miesten on korkea aika saada antaa kiittämättömien korville niin että paukkuu. Kyllä triggeröi.
Korjaisin tähän, että leipää kotiin kantavien HENKILÖIDEN. T: se leipää kotiin kantava (nainen).
Siitä vaan kauppaan ostamaan mieleisesi ruoka-ainekset ja kokkailemaan mieleisiäsi ruokia. Nosta se laiskaperseesi sohvalta ja ala siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän on kotona. Hän kyllä opiskelee etänä. Olkaa mitä mieltä vain, mutta sovin jo kun muutettiin yhteen, että minä en sitten tee kotitöitä. Kotini on lepäämistä varten.
ap
Miksi naisen ne pitää tehdä jos ei sinunkaan tarvitse? Outo logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vähän huono
Vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kotona. Hän kyllä opiskelee etänä. Olkaa mitä mieltä vain, mutta sovin jo kun muutettiin yhteen, että minä en sitten tee kotitöitä. Kotini on lepäämistä varten.
ap
Eli koti ei ole naisen lepäämistä varten?
Mistä hän lepoa tarvitsee kun ei tee juuri mitään?
Kerta nainen makaa päivät kotona, joutaisi hän myös tekemään ruokaa ja siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas triggeröi se, että eksä opiskeli, minä maksoin (ja tienaan enemmän kuin hän hänen valmistuttuaankin) ja hän vain valitti siitä, miten en siivoa tarpeeksi, kun hänen kaukosäätimensä ovat vinossa ja hänen jättämänsä leivänmurut pitkin keittiön tasoja enkä osaa laittaa samalla tavalla läskisoosikastikkeita kuten hänen äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ruokitte näitä? 0/5.
Totta kirjoitat.
Mutta rupesin miettimään, mistä tällainen trolli/ provo saa alkunsa. Ehkä kirjoittajalla on mies, joka ajattelee noin? Ja silloin se on kyllä vähän vakavampi juttu kuin vain "voi voi". :)
Outoja vastauksia. Tottakai se, jolla on enemmän aikaa kotona, tekee suurimman osan kotitöistä. Ja siis varsinkin, jos se toinen pääosin elättää. Tilanne on eri sitten, kun molemmat tekevät töissä pitkää päivää. Meillä tämä on ihan itsestäänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä naistoimitusjohtaja, mulla on pitkät päivät ja vaativa työ, varmasti vaativampi kuin sinulla ap. Ihanko olet niinkuin oikeasti sitä mieltä että minun, vastivaa kovapalkkaists työtä tekevän naisen, pitäisi naisena pyykätä, siivota ja kokata joka päivä miehelleni ihan vasn siksi kun olen nainen? Katsos kun tienaan tuplat mieheeni nähden, oliskos niin että MINULLA olisi oikeus odottaa vastinetta panokselleni?
No eipä toi ap:n kotirouva hirveen kovapalkkainen liene. Ellei ap sitten maksa ihan jäätävän suurta viikkorahaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoja vastauksia. Tottakai se, jolla on enemmän aikaa kotona, tekee suurimman osan kotitöistä. Ja siis varsinkin, jos se toinen pääosin elättää. Tilanne on eri sitten, kun molemmat tekevät töissä pitkää päivää. Meillä tämä on ihan itsestäänselvää.
Ap:hän ei tee mitään. Toisekseen hänen asuntonsa, nainen asuu muualla. Kolmanneksi: luuletko tilanteen koskaan muuttuvan? Edes silloin, kun nainen menee töihin?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mun miehellä on nyt huomattavasti enemmän aikaa kuin mulla kun on opiskelija, jahka valmistuu niin sitten laitetaan paletti uusiksi. (Hommataan varmaan siivooja ym.)
Palkkaa siivooja.
On sillä vaimolla muutakin tekemistä kuin siivota sotkujasi.
Pihviä saat ravintolasta jos välttämättä pitää saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ap sika. Katsos kenenkään ei ole kotonaan pakko tehdä yhtään mitään. Se on koti, oma paikka. Jos tarvit palvelukeskusta ympärillesi, muuta sellaiseen tai tilaa siivooja/kodinhoitaja. Naisen ei ole pakko elää sinun elämääsi.
Mutta naisen on oikeus ilmaiseksi nauttia mm. aloittajan talosta ja oletettavasta ylläpidosta?
Ai ongelma onkin siinä, että nainen saattaa nauttia miehen talossa oleilusta.
Kamalaa 🤯
Ei sellainen vetele.
Naisen pitää siivota ja raataa kynnet verillä, ja levittää jalkansa silloin kun mies haluaa nauttia.
Jos nyt ihan hirveästi pelkää, että nainen saattaisi nauttia miehen työn hedelmistä, niin silloin ei kannata alkaa parisuhteen lainkaan.
Normaalit ihmiset yleensä haluavat tuottaa iloa ja nautintoa puolisolleen.
Kiertoon vaan tommonen saamaton lehmä. Jos erehdyt mukulan sille tekemään niin sen jälkeen et saa edes pillua.