Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö joku selittämään miksi ihmiset katsovat instassa kaikki tarinat mutta eivät tykkää kuvista??

Vierailija
01.10.2018 |

Monta kaveria (tuttavaa, tuttua..) katsoo AINA ja ensimmäisten joukossa kaikki minun tarinat mutta EI KOSKAAN, yhtään ainutta kertaa tykkää yhdestäkään kuvasta. Mikä ihme tässä on takana? Käyttäydytkö itse näin? Tai onko sinulla seuraajia jotka toimii näin?
Ymmärrän ettei kaverit tykkää kaikista kuvista, mutta jos ei tykkää kakkukuvista, lapsikuvista, lemmikkikuvista, matkakuvista, sisustuskuvista..? Ja silti tuntuu toisen elämä kovasti kiinnostavan kun aina tarinan katsovat (jossa kuvia, ei videoita). Käyttääkö ihmiset instaa siten että katsoo vain tarinat? Vai eikö joku kateuksissaan (?) paina sitä tykkäyssydäntä?
(Ja sama Facebookissa)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinat näkyy kaikilla, kuvat vain osalla feedissä, koska ig:n algoritmi. Tarinat myös jatkuvat niitä katsellessa suoraa seuraavasta, joten itse yleensä katson kaikki. Ei tässä mitään salaliittoo oo.

Vierailija
2/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas 1st world problems

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: tämä viesti ei ole tarkoitettu ilkeilyksi, mutta sanon ihan suoraan, että näitä asioita ei kannata liikaa miettiä. Ihmisillä on tosi erilaiset periaatteet kuvista tykkäilystä, tulee hulluksi, jos alkaa niitä pohtia.

Vierailija
4/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuvan pitää olla todella erityislaatuinen että tykkäisin.

Vierailija
5/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harvoin katson kuvia. Selaan vaan storyt läpi.

Vierailija
6/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nykyään tykkäys jokin kuittaus siitä, että on nähnyt kuvan? Kyllä minä selaan kaikki kuvat kun muistan, mutta tykkään niistä, joista oikeasti tykkään, jotka itseäni jotenkin koskettavat tai kiinnostavat. Mitä ihmettä?

Vierailija
7/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavia kiinnostaa sun kuvat ja jutut, mutta miksi niistä pitäisi tykätä? Minä en erityisesti heittele sydämiä millekkään, mitä seuraan. Se on mielestäni ihan riittävä kiinnostuksen osoitus.

Vierailija
8/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin kaikki instatarinat äsken pyörimään peräjälkeen, katson kaikki, oli ne keneltä tahansa.

Vierailija
9/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paljon seuraajia jotka katsoivat AINA tarinat mutta eivät koskaan tykänneet kuvistani. Yksikin mies seurasi kaksi vuotta, eikä tykännyt kertaakaan kuvistani. Poistin tollaiset seuraajat.

Vierailija
10/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selaan aika nopsaan instaa ja fb:tä, joten en juuri jaksa pysähtyä tykkäämään kuin ehkä joistain mullistavista elämänmuutoksista tms. Ei mitään sen suurempaa siinä ole. Saatan ajatuksen tasolla tykätä monestakin asiasta, mutta se nopea selaus hidastuisi, jos joka asiasta tykkäisi. Tarinoita katson silloin tällöin, ja tosiaan joku kirjoitti että automaattisesti tulee seuraava tarina, jota vaikka ei katsoisi kokonaan, niin kai lasketaan katsomiseksi jos se aukeaa.

Vierailija
11/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas 1st world problems

Tämä. Ihmettelen, että kuinka joku jaksaa edes murehtia tällaisia asioita. Taitaa  mennä elämässä kaikki muu tosi hyvin, jos tämä on niin iso murhe, että tekee tänne aloituksen.

Vierailija
12/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kuvat oikeasti hyviä. Vai oletko sellainen, joka postaa joka ikisen tapahtuman. Ja tietysti tylsä kuva, ilman käsittelyä? Itse peukutan vain oikeasti hyviä tai mielenkiintoisia kuvia.

Vierailija
13/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tarinoistakin tykätä? 😮

Vierailija
14/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jehna.

Vierailija
15/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ymmärrän kysymyksen, jos olet 12-vuotias. Ihan hyvä ikä, mutta kannattaa mennä lukemaan vaikka läksyjä.

Vierailija
16/17 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vastauksista!

Olen vasta n puoli vuotta käyttänyt instaa joten en oikein ”tunne sääntöjä” miten siellä toimitaan, siksi kyselen.

Itse tykkään kaikista parhaiden ystävien kuvista ja kavereiden/tuttujen niistä kuvista jotka omasta mielestäni ovat hyviä.

En katso niiden tarinoita jotka minua eivät kiinnosta mutta joita (kohteliaisuudesta) seuraan. Omissa tarinoissani on monia kuvia, joten ei voi olla vahinko että päätyy sinne loppuun saakka.

Omat kuvani eivät ole super hienoja mutta nähdäkseni ihan kivoja instakuvien keskimääräiseen laatuun nähden.

Voi tietysti olla etteivät kuvani näy heidän feedissään.

Ja todellakaan tämä ei kaada elämääni, minulla on ihan todellisia ongelmia riittävästi :D Kunhan pohdin tätä ja haluaisin ihmisten käytöstä ymmärtää.

T: AP

Vierailija
17/17 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi myös vaikuttaa sukupuolet ja keskenäinen suhde. Tarinoissa fb ja insta ei näy katsojat muille, mut tykkäykset näkyy. Mies/nainen jotka vaan tuttavia/entisiä tms. ei ehkä viiti tykätä näkyvästi, mut tarinat voi katsoa muiden ihmisten (oman kymppanin) tietämättä. Olen huomannut naisena et varatut miehet katsoo tarinat, muttei tykkää kuin hyvin spesiaaleista eli esim. lapsen syntymä tms kuvista/päivityksistä, joihin muutenkin tulee paljon tykkäyksiä ja se uppoaa siihen massaan.

Itsekin vasta katsoin vanhan poikakaverin insta stoorin ja laitoin sydämen, vaikka viimeks nähty melkee 20v sit. Mut kun laittoi myös kuvan vauvasta ja linkitti äidin siihen niin siihen en reagoinut. En tunne äitiä, ettei tule ongelmia et kuka oon jne. Koska jotku kumppanit voi olla todimistasukkaisia, jos heille tuntemattomat tykkäilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä