Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolonoskopia tähystys

Vierailija
01.10.2018 |

Mulla on tänään tähystys, join 2 lasillista jotain tyhjennysnestettä ja 5 litraa vettä (siis eilisestä klo 4 asti)
Koko ajan saa juosta vessassa.. Tää ei vaan lopu. Miten mä pystyn edes sinne tähystykseen mennä näin? Varmaan lentää ripulit .. kesken toimenpiteen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olo helpottuu varmaankin nyt ennenkun lähdet ja viimeistään sitten siellä tähystyksessä. Kyllä ne tietää mitä tekee. Monelta sulla on lähtö?

Vierailija
2/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla edessä. Kyllä se suoli tyhjenee lopulta,toivottavasti ennen tähystystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tehty 3 kertaa ja odotan kutsua neljänteen.

Suolen täytyy olla ihan tyhjä, että kameraletku pystyy kulkemaam suolessa ja kuvaamaan ja samalla leikkaamaan mahdolliset polyypit. Mulla joka kerta poistettu polyyppeja.

Ei kaikkein mukavin toimenpide. Pyydä rauhoittavaa. Antavat Tiitukselle siinäkin Laaksossa.

Vierailija
4/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkein mukavin toimenpide. Pyydä rauhoittavaa. Antavat Tiitukselle siinäkin Laaksossa.

Rauhoittava ei auta yhtään kolonoskopiassa, kannattaa vaan pyytää kipua lievittävää, itsellä ainakin eka kerta oli yllättävän kivulias toimenpide.

Vierailija
5/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle siis tehty kolme kertaa ja joka kerta erilainen.

On todella lääkäristä kiinni kuinka paljon sattuu.

Se on kamalin toimenpide ,mutta se on vaan kestettävä. Isälleni tehtiin nukutuksessa, koska oli jo vanha ja heikko.

Myöskin suolen malli vaikuttaa siihen kuinka hankalaa on työntää kameraa suolessa.

Pidän peukkuja pystyssä teille ja itselleni, että sujuisi huvi.

Vierailija
6/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aika kymmeneltä ja vielä sairaalassa ennen toimenpidettä piti käydä vessassa. Suoli oli tyhjä mutta ei meinannut rauhoittua millään vaan tuli sitä vettä. Toimenpide meni hyvin koska sain heti rauhoittavat suoraan suoneen ja vielä lisäannoksen puolivälissä.

Vierailija
7/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä saanut tai edes pyytänyt rauhoittavia, kipulääkkeitä. Hieman epämiellyttävän tuntuinen toimenpide kyseessä.

Vierailija
8/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tähyhuoneen edestä palstailen, ja kas, mikä olikaan etusivulla.

Mä olen juonut 9 litraa mehua 16 tuntiin, en koske mehuun taas ennen seuraavaa kertaa. i.v-.kipulääkitys on crohnikolle must, muuten huudan kuin hyeena. Mielessä siintää kiinalainen tähyn jälkeen - on vähärasvaisena lääkärinikin mielestä ok.

Tän paastopäänsäryn olisin myös jättänyt väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi