Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihkuhullujen kuivat ihot

Vierailija
01.10.2018 |

Voisitteko te jotka saatte suihkussa kulumaan 15 minuuttia! Selvittää mitä siellä teette ja miksi toisaalta kuuraatte ihonne kuivaksi eli alistatte itsenne tarpeelle käyttää hirveästi kosteutustuotteita? Muutenkin on aivan SAIRASTA kun normaali määrä hygienia- ja kosmetiikkatuotteita on ainakin 20 erilaista pulloa!
T. Mies

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne miehet jotka kuluttaa siellä suihkussa puolikin tuntia? Ei ole vain naisten vaiva.

Vierailija
2/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää mä siellä mitään KUURAA, tykkään seisoa lämpimässä vesivirrassa. Se rentouttaa. Toki mä nyt pesenkin siellä, mutta ei se eroa lyhyestä suihkusta. Eli suihkusaippuaa keholle, shampoon tukkaan. Välillä hoitoaine. Sitten jos olen suihkussa illalla, putsaan myös meikin. Ei sen kummempaa.

Eli ei, en käytä hankaavia sieniä, en vaahdottele useaan otteeseen, en kuori.

Ja ihan on hyvässä kondiksessa iho, ei ole ihottumia.

Käyn aina aamuisin suihkussa, ja toki urheilun/hiostavien töiden päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä, minulla on eri hajuisia suihkusaippuoita aika paljon. Mitä sitten? En minä niistä käytä kuin yhtä kerralla. Tykkään vaihdella tuoksuja.

2

Vierailija
4/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä, että miten voi mennä "likaisena" sänkyyn puhtaisiin lakanoihin. Jos vain aamulla käy suihkussa ja vaikka tekisikin vain siistiä toimistotyötä, niin kyllä silti sitä päivän aikana kaikkea vaikkua kerääntyy varpaiden väliin yms.

Vierailija
5/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suihkussa puoli tuntia. Vesi juoksee 5 minuuttia. Ei iho-ongelmia, palasaippualla pysyy hyvänä (ei sulfaatteja).

Vierailija
6/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä, että miten voi mennä "likaisena" sänkyyn puhtaisiin lakanoihin. Jos vain aamulla käy suihkussa ja vaikka tekisikin vain siistiä toimistotyötä, niin kyllä silti sitä päivän aikana kaikkea vaikkua kerääntyy varpaiden väliin yms.

Niinno... kai se on valinta. Puen yöksi yöpaidan, joten en hiero itseäni lakanoihin. Ja koska haluan olla päivällä puhdas ja raikas, käyn mieluummin aamulla suihkussa kuin illalla. Saan samalla nukkumisen sekoittaman ja eri ilmansuuntiin sojottavan tukan pestyä ja föönaan sen suihkun jälkeen.

Varpaideni väleihin ei muuten kyllä keräänny oikastaan yhtään mitään. Liekö rakenne tai talinerityskysymys. Toki hikoilen joka päivä hiukan, vaikka en urheilisikaan. Jokainen tekee niin.

Mutta en niin, että se haisisi.

2

Vierailija
7/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne miehet jotka kuluttaa siellä suihkussa puolikin tuntia? Ei ole vain naisten vaiva.

Perinteinen ”mites ne miehet”-kommentti! Eihän naisissa vikoja ole!

Vierailija
8/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen suihkussa puoli tuntia. Vesi juoksee 5 minuuttia. Ei iho-ongelmia, palasaippualla pysyy hyvänä (ei sulfaatteja).

Ethän sä ole suihkussa puolta tuntia, jos vesi juoksee vain 5 min. Vai kuluuko siihen saippuoimiseen se 25 minuuttia?

Vierailija
9/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää mä siellä mitään KUURAA, tykkään seisoa lämpimässä vesivirrassa. Se rentouttaa. Toki mä nyt pesenkin siellä, mutta ei se eroa lyhyestä suihkusta. Eli suihkusaippuaa keholle, shampoon tukkaan. Välillä hoitoaine. Sitten jos olen suihkussa illalla, putsaan myös meikin. Ei sen kummempaa.

Rentouttaa? No, kivahan se on seistä lämpimän veden alla, mutta ajan, energian veden ja rahan tuhlausta moinen on kuitenkin.

Vierailija
10/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä ole suihkussa puolta tuntia, jos vesi juoksee vain 5 min. Vai kuluuko siihen saippuoimiseen se 25 minuuttia?

Siitä, kun talsin kylppäriin, siihen, kun tulen ulos sieltä, menee puoli tuntia. Lasken suihkunjälkeispuuhat mukaan. Saippuointiin menee varmastikin kauemmin kuin huuhteluun, vaikka mulla on metri tukkaa. Nautin siitä.

Vierailija
11/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atoopikoille ja kuivaihoisille suositellaan pitkiä suihkuja. Pitkien suihkujen aikana iho kerää vettä sisään. Kosteusvoiteella sitten kiinnitetään kosteus ihoon.

Vierailija
12/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentouttaa? No, kivahan se on seistä lämpimän veden alla, mutta ajan, energian veden ja rahan tuhlausta moinen on kuitenkin.

😂

Minä käytän rahaani mihin minä parhaaksi katson. Kukaan suomalainen tuskin käyttää kaikkia rahojaan vain välttämättömimpään, et sinäkään.

Koska minulle lämpimässä suihkussa seisominen on henkisesti luksusta, minä käytän siihen rahaa ja aikaa, ja minulle se ei ole millään tasolla TUHLAUSTA.

Vettä Suomessa riittää, ei sitä tarvitse säästää. Energian säästäminen toki olisi järkevää, mutta säästän sitä sitten monessa muussa asiassa. Esimerkiksi kuljen työmatkat ja muutkin matkat paikallisjunalla (kaupassa käyn kävellen tai pyörällä). Kuinkas sinä itse?

Vierailija
13/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusauna 3x viikossa riittää. Siellä pestään viileällä vedellä, lämpöä kyllä riittää kosteassa saunassa. Pesusienellä skraapataan kerran viikkoon kuollut ihosolukko pois.  Ikänä ollut näin hyvässä kunnossa iho!

Vierailija
14/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa ja suihkussa kahden viikon välein.  Iho on tottunut tähän. En juurikaan hikoile en myöskään haise.  Alapään suihkuttelen aina käydessäni pöntöllä.

Kyllä se on totta että en haise, vaikka joku niin nyt luuleekin.

Vierailija
15/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskuus kirjoitti:

Käyn saunassa ja suihkussa kahden viikon välein.  Iho on tottunut tähän. En juurikaan hikoile en myöskään haise.  Alapään suihkuttelen aina käydessäni pöntöllä.

Kyllä se on totta että en haise, vaikka joku niin nyt luuleekin.

No kylläpä haiset. Sinä vaan olet omille odööreillesi sokea, aika moni on. Ihminen hikoilee ilman merkittävää ponnisteluakin päivässä 0,5-1 LITRAA, ja sulla se siis jää iholle, koska et peseydy.

https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/yllattavat-faktat-ta…

Vierailija
16/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy joka pvä suihkussa.

Jalkakylpy kylläkin joka päivä, kesällä pari kertaa pv.

Vierailija
17/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu eliölaji ei peseydy kun ihminen,jotenkin sairasta tämä ihmisten puunausvillitys.

Vierailija
18/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen tarvitse ihoaan pestä,alapään voi pestä joskus.

Vierailija
19/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikunnat luulevat kaikenlaista omassa kuplassaan, kunnes saippuakupla puhkeaa. Kotiläksyt ovat jääneet vähiin jo aiemmin, kun häirintä muita kohtaan ohjaa hakkaamaan päätä seinällä. Stereotypia jyllää ja kirkkua kröhii.

Sitten tulee provo-feikki jota ärsyttää kaikki, omat ongelmansa.

Vierailija
20/22 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atoopikkona joudun aina rasvaamaan ihoni 40% kosteusvoiteella, kun joudun veden kanssa tekemisiin, vaikka vain pikaisesti kastelisin itseni.