Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua suhteeseen mutta ei myöskään pidä siitä, jos treffailisin muita miehiä.

Vierailija
30.09.2018 |

Mielestäni käytöksensä on ehkä hieman itsekästä ja ahdistavaa. Olen kertonut miehelle rehellisesti tunteistani ja hän tietää, että pidän hänestä paljon.
Kuitenkin ollut vuosia jo sinkkuna ja hänen on vaikea sitoutua.
Hän on kertonut pitävänsä minusta eikä haluaisi päästää menemään mutta ei myöskään tahdo tehdä asialle mitään konkreettista. Alkuun vain odottelin, lopulta turhauduin kun emme edes näe usein, ei seksiä ole ollut kuukausiin (osittain yhteinen päätös) eikä kunnollisia treffejä.
Olen välillä hermostunut häneen ja puhunut asioista mutta aina sama jorina kun ei tiedä eikä halua kuitenkaan että lähden hänen elämästään. Olen myöskin ehdottanut pelkkänä ystävänä olemista, se taas ei riitä kun olisin kuitenkin potentiaalinen kumppani ehdokas. Hänellä vain itsellä henkilökohtaisia ongelmia ja vaikea heittäytyä suhteisiin.
On kiltti ja minulle tärkeä ihminen, tulemme hyvin juttuun ja olemme viikottain yhteydessä.
Mutta näemme ehkä kerran kuukaudessa.

No kun asiat ei vaan mene eteenpäin ja turhaudun. Olen jopa puolitosissani etsinyt itselleni seuraa jotta voisin myös henkisellä tasolla irrottautua tästä suhteesta niin mies on harmissaan ja välillä mustasukkainen.
Hän tuntisi kuulemma olonsa tyhmäksi jos menisin toisen miehen kanssa treffeille tms.
En ole siis mennyt enkä ole menossa, minulla ei ole ketään kiikarissa sillä olen kiinni tuossa miehessä.
Kuitenkin tilanne on niin ristiriitainen. Mitä minun pitäisi oikein tehdä?
En enää uskalla edes luottaa, että suhteemme etenisi tai tulisi jotain muutosta ellen itse sitä tee. Ja jos teen niin sitten asia otetaan esille niin, että tunnen huonoa omatuntoa.

Joko painostan jos keskustelen suhteemme tilasta tai sitten olen pettänyt miehen jos lähden kävelemään.
Lisäksi viimeksi kun nähtiin ja otin asian puheeksi niin hermostui hieman ja sanoi, ettei hän tiedä mitä hän tulevaisuudessa tekee ja jos jotain aikoisi tehdä niin olisi varmaan jo tehnyt sen.
Se tuntui aika pahalta mutta toisaalta olin iloinen, että oli rehellinen.
Kuitenkin hän haluaa minun jäävän?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu tuollaiseen pyöritykseen, vaikuttaa epäilyttävältä. Todennäköisesti tuhlaat vain aikaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän