Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistoimittaja testasi miten vaikuttaa: joi vettä 3L/pv kuukauden ajan, melkoinen muutos!

Vierailija
30.09.2018 |

Sanotaan että vesi on vanhin voitehista ja niin se on. Me ihmiset juomme todella vähän vettä suosituksiin nähden. Suositukset ovat 1-1,5 l päivässä, siis pelkkää vettä. Siihen päälle kahvit, muut juomat. Jos on helle tai työskentelee raskaissa hommissa, vieläkin kovempi juominen on perusteltua. Ei tarvitse pelätä vesimyrkytystä. Brittitoimittaja testasi miten vaikuttaa juominen ihoon.
https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/lifestylegeneral/toimittaja-testasi…
Aivan käsittämätön muutos kuten itse voitte havaita

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin nähnyt saman jutun. 

Monesti. 

Vierailija
22/26 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisin nähnyt saman jutun. 

Monesti. 

Onhan noita testejä viime vuosina tehty. Tämä toimittaja teki testinsä kuitenkin aika vastikään tuo juttu oli julkaistu pari päivää sitten.

ITse uskon veteen todella oman kokemuksen kautta. Olen laihtunut, iho muuttui kimmoisammaksi. Pienet naururypyt hävisivät---ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita testejä viime vuosina tehty. Tämä toimittaja teki testinsä kuitenkin aika vastikään tuo juttu oli julkaistu pari päivää sitten.

ITse uskon veteen todella oman kokemuksen kautta. Olen laihtunut, iho muuttui kimmoisammaksi. Pienet naururypyt hävisivät---ym

Vierailija
24/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uskoo tähän eikä huomaa ilmeiden ja valon vaikutusta kuviin.

Vierailija
25/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen on niin hieno laite, että se ilmaisee janona sen, kun pitää juoda. Ei tarvitse seurata mitään naistenlehtien ohjeita litramääristä.

Vierailija
26/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas mielensäpahoittajia liikenteessä. Menkää vitt..uun sieltä netistä jos niin kamalaa on elää sen asian kanssa että juttuja ei tuoda lautasella eteen vaan ne pitää ihan itse jostain hakea (vrt. klikata). Klikkaa persettäs pöllöpää!

Ja ps. mikähän lääkitys on jäänyt taas ottamatta jollain kun pitää nussuttaa että sama aloitus tehdään. Miten niin tehdään kun tuo juttu on julkaistu kaksi päivää sitten.

Voi että nä häpeen teitä vauvapalstalaisia.

Niin kuin et tietäisi, että tämä sama shaisse on ollut täällä jo tuhat kertaa. Ihme pakkomielle sinullakin, s''tana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä