"Sydäntykkääjät" facessa, varatun miehen kuvista?
Mieheni on aktiivinen somessa ja päivittää facea usein. Aina, kun vaihtaa profiilikuvan, tai laittaa itsestään kuvan jossain tietyssä tilanteessa /tapahtumassa, on samoin tein tietty nainen sydäntykkäämässä kuvasta. Mistään normipäivityksistä tää nainen ei reagoi millään tavoin. Nainen on kuulemma vain opiskelutoveri ja mies saa raivarin, jos edes kysäisen asiasta. Olen kuulemma mustasukkainen vainoharhainen hullu. Mites teillä muilla, sydäntykkäilläänkö teidän miesten kuvista miten paljon uusien naistuttavien tahoilta?
Kommentit (43)
Tämä aloitus voi olla provo. Mutta tulee kyllä mieleen, että ihan pikkusen liian pitkälle on menty tai sitten ollaan menossa. Itsellä alkoi noin viattomasti ja sitten jo petettiin 😣 Sille ei voinut mitään. Tai olis voinut, mutta kumpikaan ei halunnut.
Harmittaa, kun tuli rikottua kaksi ihmistä, mutta toisaalta nyt meillä on onnellinen perhe ja exätkin ovat löytäneet uudet. Ansaitsivat parempaa kuin meidät pettäjät. Kaikki tapahtuu jostain syystä.
Mieheni on tosiaan nelikymmpinen, että ihan mistään teinisydänvillityksestä tässä ei ole kyse -AP
Tuo miehen raivostuminen viittaa pettämiseen.
Minä tiedän myös näitä ukkomiesten ”sydäntykkääjiä”. Ovat vanhoja ”opiskelukavereita inssiajoilta” etc - milloin mitäkin, kovin näyttää läheiseltä kun ikää kuitenkin on jo se lähes 55. Sairasta! Pitäisi näiden naistenkin vähän ajatella - vaikka kuinka pimpassa kutkaisi!
Apua, enpä ole tiennyt et joku saa "sydäntykkäyksistäkin" ongelman aikaan! Minä käytän laiskasti fb, mutta käytän kyllä kaikkia tarjolla olevia reagointimuotoja esim jos kuvassa on jotain hastuttavaa, niin laitan sen sydämen! Yleensä toki perustykkäyksen, ja välillä muitakin. Näin täysin kohteen sukupuolesta riippumatta. Montakohan mammaa olen onnistunut suututtamaan?
Kyllä te olette sitten hassua, löysätkää pipoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, enpä ole tiennyt et joku saa "sydäntykkäyksistäkin" ongelman aikaan! Minä käytän laiskasti fb, mutta käytän kyllä kaikkia tarjolla olevia reagointimuotoja esim jos kuvassa on jotain hastuttavaa, niin laitan sen sydämen! Yleensä toki perustykkäyksen, ja välillä muitakin. Näin täysin kohteen sukupuolesta riippumatta. Montakohan mammaa olen onnistunut suututtamaan?
Annatko ilmaiseksi vai rahasta? Etkö saa vapaata miestä?
Noniin, eiköhän tämä vahvistanutkin mun oletukseni siitä millaisista ihmisistä on kyse...
Eipä sillä, että olisin selityksen sulle velkaa, mutta olen ensirakkauteni kanssa ollut yhdessä jo piiiitkään. Eikä koskaan ole pienintäkään kiusausta tullut! :) Yhteisiä lapsiakin on siunaantunut. Meillä myös luotetaan vastavuoroisesti toiseen, eikä skitsota joka asiasta ja olla turhasta mustasukkaisia. Tämä on ihan oleellista, jos haluaa onnellisen ja tasapainoisen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ärhäkkä! Ettei vaan miehesi sydäntykkäile vieraiden kuvia ;) törkeätä muuten tuo h**rittelu. Lopeta se jos osaat, voit vaikka saada itsellesi ihan hyvän kaverin ja liittolaisen jos hillitset tuota riehumista.
En ymmärrä tätä että jotkut ihmiset suhtautuvat kumppaniinsa kuin omaisuuteensa ja kuvittelevat että kaikki muut tahtovat sen mitä heillä on tallissa :) hirttäkää hevosvarkaat-meininkiä. Se on muuten erittäin hyvä tapa etäännyttää se kumppani itsestään, en suosittele.
Hunajaa vaan kotona niin ei ukkelit huomaakaan muiden sydämiä kuin sinun.
No mun mies ei edes ole somessa, mutta jos joku toinen mies laittaisi mun omiin kuviini sydäntykkäksiä, niin tuntuisi kyllä helvetin oudolta.
Ei ole normaalia. Ei taida enää pitkään olla sinun miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, eiköhän tämä vahvistanutkin mun oletukseni siitä millaisista ihmisistä on kyse...
Eipä sillä, että olisin selityksen sulle velkaa, mutta olen ensirakkauteni kanssa ollut yhdessä jo piiiitkään. Eikä koskaan ole pienintäkään kiusausta tullut! :) Yhteisiä lapsiakin on siunaantunut. Meillä myös luotetaan vastavuoroisesti toiseen, eikä skitsota joka asiasta ja olla turhasta mustasukkaisia. Tämä on ihan oleellista, jos haluaa onnellisen ja tasapainoisen parisuhteen.
Sivusta: yritä sitten hillitä käytöstäsi jos asiasi ovat kunnossa. Ainakin minä loukkaantuisin ja ihmettelisin, jos mieheni kuvista joku ”sydäntykkäilisi”. Ihan sellaista normaalia käytöstä netissäkin. Tuskin erityistä rakkautta varatuille miehille livenäkään osoittelet.
Ihmiset ovat todella outoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: yritä sitten hillitä käytöstäsi jos asiasi ovat kunnossa. Ainakin minä loukkaantuisin ja ihmettelisin, jos mieheni kuvista joku ”sydäntykkäilisi”. Ihan sellaista normaalia käytöstä netissäkin. Tuskin erityistä rakkautta varatuille miehille livenäkään osoittelet.
En mä kyllä muuta käytöstäni, sillä se ei riko mitään sopivuuden rajoja, esim jos joku postsa kuvan jostain ihanasta matkakohteesta tai kahdehdittavasta tapahtumasta. Kyseessä on täysin normaalia ystävällisyyttä, eikä mun tarvitse kantaa vastuuta siitä, että joku mustis saatta hermostua. Mene itseesi, jos olet noin omistushaluinen ja kontrolloiva persoona. Eri asia, jos kyseessä olisi flirttaikua tms. Mutta kuten sanoin, tämä käytös kohdistuu tasapuolisesti kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän ei merkitse mitään rakkaudenosoitusta, vaan sitä, että kuvassa tai kommentissa tms on jotain ihastuttavaa! Muutenhan olisi suorastaan sairasta "sydäntykätä" esim pikkuvauvan kuvaa! :D Se kun tarkoittaa automaattisesti romanttisen rakkauden osoitusta. Nyt jotain järkee! Ei ne teidän miehet nyt niin ihania saaliita ole, että kaikki "tykkääjät" niitä jahtaa ;)
Siis tulkitseeko joku sen että jos sydäntykkää kuvasta niin että rrrrakastaa sen kuvan postaajaa? (Mulla onkin huomattavasti enemmän lesboja kavereita kuin tiesinkään. Lisäksi se yhden kaverini runoilijamies tahtoo ja armastaa kaikkia vaimonsa kavereita aina kun postataan jotain meidän porukan sisäpiirijuttuja.)
Luultavasti sydämenlaittaja ja se tykkäyksien tulkitsija ymmärtävät kommentoinnin eri tavalla, kumpikin omista lähtökohdistaan. Someraivo päälle, eikä kukaan tiedä miksi. On siinä puolensa että tykkää aina vaan sillä tylsällä ja turvallisella peukulla (joku varmaan tulkitsee senkin jotenkin kierolla tavalla ja tulee tikaria pimeällä kujalla).
1. viestintä epäonnistuu aina paitsi sattumalta. Nuff said.
Ei se sydän, vaan miehesi reagointi. Eli joku sydän siellä täällä ei tarkoita tosiaan muuta kuin että kuvassa on jotain ihanaa tai että tykkää siitä ihmisestä jollain lailla, vaikka ystävänäkin. Toki hieman oudolta vaikuttaa, jos joka kuvasta sydämen kera tykkäilee, mutta ethän tiedä, vaikka tykkäilisi kaikkien muidenkin kuvista sydämin.
Oletko käynyt katsomassa tytön/naisen profiilin. Onko miehesi tykkäillyt hänen kuvistaan? Profiilikuvat on julkisia ja osalla kaikki päivitykset.
Huolestuttavinta on sinun syyttely vainoharhaiseksi ja suuttuminen, kun kysyt asiasta. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ainoa viaton selitys tuolle on se, että miehesi on kyllästynyt jatkuvaan mustasukkaisuuteen ja turhaan syyttelyyn. Siinä tapauksessa on normaalia hermostua. Mutta jos tällaista taustaa ei ole, niin eipä taida olla ihan puhtaat jauhot pussissa...
Nykyään uusi pettämismuoto: fb-tykkäämiset.
Anna mun kaikki kestää...
Vastakkaisen sukupuolen sydäntykkäily varatun miehen/naisen profiilikuviin on kyllä ihan älyttömän outoa (ja huonoa käytöstä, mikäli ei sitten ole esim. serkku, sisarus tai todella hyvä ystävä jonka myös puoliso tuntee!). En kyllä ole tämmöisiin tapauksiin törmännytkään, joku sosiaalisesti ja älyllisesti vajaa vähemmistö varmaan moista harrastaa.
Mies saa raivarin kun otat asian puheeksi?
Oletko kuullut ikinä sellaista sanontaa, kuin hyökkäys on paras puolustus?
Mies on pettänyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa raivarin kun otat asian puheeksi?
Oletko kuullut ikinä sellaista sanontaa, kuin hyökkäys on paras puolustus?
Mies on pettänyt jo.
Juuri näin. Narsisti ei pysty tunnustamaan vaan näkee kaiken käytöksen ”oikeudekseen”. Petetty on.
Vierailija kirjoitti:
Siis tulkitseeko joku sen että jos sydäntykkää kuvasta niin että rrrrakastaa sen kuvan postaajaa? (Mulla onkin huomattavasti enemmän lesboja kavereita kuin tiesinkään. Lisäksi se yhden kaverini runoilijamies tahtoo ja armastaa kaikkia vaimonsa kavereita aina kun postataan jotain meidän porukan sisäpiirijuttuja.)
Luultavasti sydämenlaittaja ja se tykkäyksien tulkitsija ymmärtävät kommentoinnin eri tavalla, kumpikin omista lähtökohdistaan. Someraivo päälle, eikä kukaan tiedä miksi. On siinä puolensa että tykkää aina vaan sillä tylsällä ja turvallisella peukulla (joku varmaan tulkitsee senkin jotenkin kierolla tavalla ja tulee tikaria pimeällä kujalla).
1. viestintä epäonnistuu aina paitsi sattumalta. Nuff said.
Mieheltä peukku symbolisoi seisokkia.
👍
Eli kiihottaa.
Miehesi taitaa panna kyseistä hut sua.