"Sydäntykkääjät" facessa, varatun miehen kuvista?
Mieheni on aktiivinen somessa ja päivittää facea usein. Aina, kun vaihtaa profiilikuvan, tai laittaa itsestään kuvan jossain tietyssä tilanteessa /tapahtumassa, on samoin tein tietty nainen sydäntykkäämässä kuvasta. Mistään normipäivityksistä tää nainen ei reagoi millään tavoin. Nainen on kuulemma vain opiskelutoveri ja mies saa raivarin, jos edes kysäisen asiasta. Olen kuulemma mustasukkainen vainoharhainen hullu. Mites teillä muilla, sydäntykkäilläänkö teidän miesten kuvista miten paljon uusien naistuttavien tahoilta?
Kommentit (43)
Ehkä he vaan on toisilleen tärkeitä? Yhteinen historia. En nää ongelmaa?
Nainen on ihastunut. Varmaan rasittava akka, mutta miehesi itsetuntoa taitaa hivellä:(
Ei oo asiallista. Mut entäs se kun eronnut mies, joka sydäntykkäilee monien naisten kuvista facessa?
Ei ole asiallista lähetellä sydämmiä. Normi tykkääminen sensijaan on täysin jees, mutta ei love-merkkejä.
En edes tiedä kuka ja millä merkillä mieheni kuvista tykkää.
Ja tarkennan vielä, että ei ole yhteistä historiaa, vain kahden kuukauden mittainen opiskelu samassa oppilaitoksessa. Nainen viestitteli miehelleni päivittäin viikkojen ajan messengerissä, heti kun koulu alkoi. Otin asian esille ja mieheni mielestä olen mustasukkainen vainoharhainen hullu. Pyynnöstäni mieheni ei ole enää vastannut naisen viesteihin. Sydäntykkäily sen kuin vain jatkuu. AP
Riippuu minkä sorttinen nainen on.
Mulla on eräs kaveri, joka sydäntykkäilee kaikesta ja on semmoinen pikkusen hupsu. Hän pitää tärkeänä, että kaikki ihmiset tuntee olevansa rakastettuja ja arvostettuja.
Toisaalta mitäpä se miehes asialle voi, jos joku hänen kuvistaan tykkääkin. Eikö se ole vähän niinkuin pointti, että kun esille laittaa, niin saa sitten erilaisia tykkäyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkennan vielä, että ei ole yhteistä historiaa, vain kahden kuukauden mittainen opiskelu samassa oppilaitoksessa. Nainen viestitteli miehelleni päivittäin viikkojen ajan messengerissä, heti kun koulu alkoi. Otin asian esille ja mieheni mielestä olen mustasukkainen vainoharhainen hullu. Pyynnöstäni mieheni ei ole enää vastannut naisen viesteihin. Sydäntykkäily sen kuin vain jatkuu. AP
Jaa...
Onhan niillä jotain ollut, kun mies noin jyrkästi hyökkää ja haukkuu.
Eihän sydän tarkoita mitään oikeaa tykkäämistä! Jopa nuoret heteromiehetkin laittavat toisilleen sydämiä. Mulle se tarkoittaa ihana kuva tai olet kiva.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö nainen, että mies on varattu? Mitäs jos sinä kommentoisit jonkun ällösöpön kommentin miehesi facebook kuvan alle ja pistäisit samantien myös itse sydäntykkäyksen?
Kyllä. Nainen tietää, että mies on varattu ja että on pitkään ollut naimisissa. Ja että miehellä on kaksi lasta vaimonsa kanssa. Ja olen nyt viime aikoina ollut samoin tein sydäntykkäämässä ja laittamassa ällösöpöjä kommentteja, mutta tämä ei naista hidasta eikä hetkauta :) AP
Vierailija kirjoitti:
Sun mies siis kuitenkin itsekin viestitteli ja vastaili tälle naiselle, pikkaisen epäilyttävää! Siis ihan varmasti antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut ja nyt tämä nainen itsepintaisesti vielä jatkaa tykkäilyjään vaikka sinä yritätkin kontrolloida sitä. Sun miehes vaikuttaa yhtä syylliseltä ja sinä kontrollifriikiltä. Huh.
Pelkäätkö, että miehesi lankeaa pettämään, vai miksi tuo häiritsee sinua?
Minusta tuo ei ole soveliasta. Itse laitan sydämiä mieheni, siskojeni ym läheisten joidenkin päivityksiin. En ymmärrä kun jotkut viljelee niitä koko ajan tai lähettelee puolitutuille. Minusta siinä menee koko sen tykkäykset tarkoitus. Eli silloin se sydän ei merkitse mitään sen enempää kuin peukkuja tai ihminen yrittää viestiä jotain ei-soveliasta.
Miten jotkut voi ottaa näin tosissaan "sydäntykkääjät"?
Miehes on tainnut olla vähän ihastunut tähän naiseen, joka vielä elättelee toiveita. Vaikka sinä sanoitkin etteivät saa viestittää toisillleen. Outoa että sun piti se sanoa sun miehelles eikä se muka itse tajunnut.
Kuulostaa siltä, ettei nainen tiedä miehen olevan varattu ja jotain sutinaa on heillä.
En nää asiassa mitään väärää nuorempien ihmisten kohdalla. Parikymppisenä somehroaikana kasvaneena on ihan fine sanoa muita rakkaiks ja sydäntykkäillä ja postailla söpöjä kuvia vaikka oltais naimisissa. Mut en ymmärrä tätä käytöstä +30v ihmisillä.
Kandee lopettaa facen käyttö. Se on tarkoitettu lapsille.
En tykkäisi eikä mielestäni ole asiallista.