Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko tehdä itse merkintöjä verokortiin

bellepulla
30.09.2018 |

Olen aloittanut uudessa työpaikassa ja nyt pitäisi palauttaa verokortti. Edellisessä paikassa työsopimus loppui 1.9.18. Sain sieltä viimeisen palkan joka on summa x, mutta syyskuun puolessa välissä tulee vielä lomarahat, joiden suuruutta en tiedä. Voisin toki tehdä uuden verkortin, mutta mietin, voinko merkitä tuohon samaan verokorttiin itse, että "ajalta 16.4.18-1.9.18 maksettu paikasta x summa x" ? Saan tienta loppuvuoden n. 10 000e ja se ei todellakaan tule täyttymään, joten onko sillä väliä jos en merkkaa tuohon niitä lomarahoja tai tee uutta verokorttia, kun tuloraja ei kuitenkaan ylity ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pelivaraa noin paljon, ei tarvitse merkkailla mitään niin kauan kuin työnantaja toimittaa tiedot verottajalle.

Vierailija
2/3 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun mitään siihen tarvitse merkkailla, jos olet varma, että tulot ei sitä rajaa ylitä enää loppuvuonna. Ei ne siellä uudessa työpaikassa tee mitään sun edellisen työpaikan palkkatiedoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii merkkailla, joka tapauksessa vastuu ennakonpidätyksen riittävyydestä on sulla itselläsi. Tulevan verokortti uudistuksen myötä vielä enemmän. Mutta toivottavasti oot jo saanut nuo syyskuun puolenvälin lomarahat.