Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivosin kämpän jatkuvan lykkäämisen jälkeen...

Vierailija
30.09.2018 |

... ja nyt täällä kiiltää. :O Pitäisiköhän alkaa tehdä useammin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan muu siivoa?

Vierailija
2/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan kerran viikossa. Onneksi on pieni asunto niin siihen ei kulu kuin n. 1 h/kerta (sis. imurointi + listojen pyyhintä, lattioiden pesu, pölyjen pyyhintä (sis. kaapistot ulkoapäin sekä seinät), kylppärin siivous ja keittiön siivous.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät lykkää sitä noin kuin sinä. Itse käytän kaikki ns. odotteluajat pikasiivoukseen. Esim. pastan valmistuessa ehtii hyvin pyyhkiä kaapinovet ja pesukoneen käydessä ehtii suorittamaan jo  suuremmankin siivouksen.Jopa ruokaa mikrottaessa ehtii vaikka tyhjentämään tiskikoneen tai tiskaamaan käsin pari kattilaa.

Vierailija
4/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät lykkää sitä noin kuin sinä. Itse käytän kaikki ns. odotteluajat pikasiivoukseen. Esim. pastan valmistuessa ehtii hyvin pyyhkiä kaapinovet ja pesukoneen käydessä ehtii suorittamaan jo  suuremmankin siivouksen.Jopa ruokaa mikrottaessa ehtii vaikka tyhjentämään tiskikoneen tai tiskaamaan käsin pari kattilaa.

Millä pyyhit? Mun siivousta hieman jarruttaa se, että haluaisin panna mikroliinat saman tien pesuun, mutta ei viittis pesuohjelmaa parin liinan takia aloittaa.

t. ap

Vierailija
5/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, että sait siivottua! Nyt kannattaa jatkaa siivoamista säännöllisesti kun kämppä on puhdas niin ei tule tarvetta millekään hervottomalle suursiivoukselle.

Vierailija
6/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, että sait siivottua! Nyt kannattaa jatkaa siivoamista säännöllisesti kun kämppä on puhdas niin ei tule tarvetta millekään hervottomalle suursiivoukselle.

Kiitos! :) terveisin ap

Kun mulla esim. tulee postiluukusta ihan hirveästi mainoksia, ja ne päätyvät tiskipöydälle, jolle olisi oikeasti muuta käyttöä kokkaustyötilana, niin nyt raivasin sen kaiken roskiin ja kiillotin pinnan kunnolla.

Vierailija
7/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla esim. tulee postiluukusta ihan hirveästi mainoksia, ja ne päätyvät tiskipöydälle, jolle olisi oikeasti muuta käyttöä kokkaustyötilana, niin nyt raivasin sen kaiken roskiin ja kiillotin pinnan kunnolla.

Kannattaa hankkia jonkinlainen lehtiteline tai kori, johon saat laitettua mainokset ja muut turhat paperit. Jos siis et kiellä mainosten jakamista. Sitten vaikka kerran viikossa-kahdessa käyt tyhjentämässä ne paperinkeräykseen.

Vierailija
8/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia jonkinlainen lehtiteline tai kori, johon saat laitettua mainokset ja muut turhat paperit. Jos siis et kiellä mainosten jakamista. Sitten vaikka kerran viikossa-kahdessa käyt tyhjentämässä ne paperinkeräykseen.

Ok -> koriostoksille

Vierailija
9/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää siivouksesta, ja ennen olin sellainen että annoin kaiken vaan kertyä viikkojen (tai jopa kuukausien :D) ajan ja sitten suursiivosin tuntien ajan, ihailin lopputulosta sen pari päivää mitä se pysyi siistinä ja sitten annoin kaiken taas sotkuuntua. Sitten jossain vaiheessa onneksi opin että kaikkein vähimmällä siivouksella pääsee kun siivoaa kaiken saman tien kun sotkua tulee, sitten ei tarvii "isompana" siivouspäivänä tehdä suunnilleen muuta kuin imuroida, vaihtaa lakanat ja pestä vessa kun kaikki muu on jo perussiistiä.

Vierailija
10/10 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän lempisiivoustuote? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän