Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kieltää yrittävänsä minua, vaikka ilmiselvästi yrittää?

Vierailija
30.09.2018 |

Miespuolisen kaverini käytöksessä kaikki viittaa siihen, että hän haluaa kanssani seksiä ja/tai on ihastunut. Hän pörrää ympärillä, nauttii ilmiselvästi seurastani, melkein tuntuu palvovan minua. Hän vihjailee seksiin liittyviä asioita, sanoo minua ihanaksi ja lähettelee sydänhymiöillä ja suukkohymiöillä varustettuja viestejä. Olen jo kaksi kertaa hyväntahtoisesti kysynyt, yrittääkö hän jotain. Mies kieltää sen jyrkästi. Teot kuitenkin puhuvat muuta.

Miksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on. Ei kavereita kohtaan noin toimita.

Vierailija
2/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne. Kun kysyin asiasta ni mies loukkaantui kun luulin sellaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten teet sillä tiedolla, yrittääkö vaiko ei? Etkö itse osaa sanoa juu tai ei ;)

Toi on varmaan sitä samaa mitä itekin koen työkavereiden taholta. Töissä ollaan kovinkin hymyileväisiä tai selvästi huomaa eleistä että ujostutaan kahdenkeskisissä tilanteissa, varatut vielä siitä hauskoja kun ovat sitten kaupungilla oman ukkonsa kanssa, niin hyvä että moikkaavat - toisin kuin töissä :D Yhdelle jopa heitin läppänä kun nähtiin pitkästä aikaa baarissa että mikset oo soitellut, ei soitella muutoinkaan kuin harvoin työasioissa, niin sanoi että miksiköhän, kun on kotosalla tuo, ja nyökkäsi pyödässä nököttävään mieheensä.

Vierailija
4/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toivoo, että ymmärtäisit yskän ja tekisit puolestasi jonkun siirron sinäkin.

Vierailija
5/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitten teet sillä tiedolla, yrittääkö vaiko ei? Etkö itse osaa sanoa juu tai ei ;)

Toi on varmaan sitä samaa mitä itekin koen työkavereiden taholta. Töissä ollaan kovinkin hymyileväisiä tai selvästi huomaa eleistä että ujostutaan kahdenkeskisissä tilanteissa, varatut vielä siitä hauskoja kun ovat sitten kaupungilla oman ukkonsa kanssa, niin hyvä että moikkaavat - toisin kuin töissä :D Yhdelle jopa heitin läppänä kun nähtiin pitkästä aikaa baarissa että mikset oo soitellut, ei soitella muutoinkaan kuin harvoin työasioissa, niin sanoi että miksiköhän, kun on kotosalla tuo, ja nyökkäsi pyödässä nököttävään mieheensä.

Anna mä arvaan? Olet kohtalaisen hyvännäköinen mies, joka on tottunut että naiset kaatuilevat syliin tai vähintään muuttuvat kikattaviksi kanoiksi seurassasi ja siksi kuvittelet näin tapahtuvan kaikkien naisten kohdalla.

Vierailija
6/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen tilanne. Kun kysyin asiasta ni mies loukkaantui kun luulin sellaista...

Ei, vaan mies loukkaantui, kun tuloksena oli kysymys eikä se, että olisin tarttunut syöttiin.

Vierailija
7/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan mies loukkaantui, kun tuloksena oli kysymys eikä se, että olisin tarttunut syöttiin.

*olisit

Vierailija
8/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi sanoa juu tai ei, jos henkilö sanoo ettei yritä mitään? :D

Uskon ap että homma on niin että hän on niin ihastunut ettei halua kertoa, koska sitten olisi riski ettei saa olla enää seurassasi. Eli ihastuminen menee joskus järkevän toiminnan yli, kun kaikista tärkeintä on saada olla ihastuksen lähellä ihastelemassa häntä, että sen yli ei mene edes se, että selvittäisi onko ihastuksen kohteella samat tunteet. Jos sitten sanoisit ettet ole ihastunut häneen, niin hänen vaaleanpunaisiin laseihinsa tulisi ikävä särö.

Vierailija
9/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo ei ole itsekään tajunnut ihastuneensa tai tietää ettei ole sallittua.

Vierailija
10/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos et tekisi 'riisuvia' kysymyksiä vaan menisit mukana, jos olet kiinnostunut? Oma kokemukseni on, että kissan nostaminen turhan suoraan pöydälle on vain liian pelottavaa. Kyllä se siitä. Anna pörrääjän pörrätä ja tuoda hunajaa. :)

Vierailija
11/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli samanlainen ennenkun alettiin seurustelemaan. Ihme hevosleikkejä. Hakeutui lähelle, viihtyi seurassa, vilkuili, lateli kohteliaisuuksia ja kaksimielisyyksiä ja oli kiinnostunut, keksi tikusta asiaa ja oli selvästi mustasukkainen jos olin tekemisissä toisen miehen kanssa. En ottanut siirä mitään selvää. Annoin sen leikkiä yksinään kunnes pienessä humalassa tunnusti ihastuksensa. No eihän sillä siltikään riittänyt pokka tekemään asialle mitään, itse tein lopullisen aloitteen :D

Onko tuo mies suhteessa?

Vierailija
12/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kiinnostaa sinua, mene mukaan ja anna tilanteiden kehittyä, jos et ole kiinnostunut, kuten ehkä onkin, tee peli selväksi. Suotta pahoittaa toisen mieltä pitkittämällä tilannetta turhaan, lopputulos on kuitenkin se, että kaveri pitää sua v-mäisenä.

Vierailija
13/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ihastunut mutta ei silti yritä mitään. Ne ovat kaksi eri asiaa :D

Vierailija
14/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii ehkä siitä kun kiemurtelet ja punastelet. Se saa hänet tuntemaan itsensä ah niin miehekkääksi valloittajaksi. Vaikka tositoimiin ei olisikaan ja suorastaan pelkäisi torjutuksi tulemista.

Vierailija
15/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, kun ex otti pitkästä aikaa yhteyttä. Kahvikutsuja, baarikutsuja, saunailtakutsuja, linkattuja rakkausbiisejä, kohteliasta käytöstä, viestitulvaa. Eka viesti aamulla ja viimeinen myöhään illalla. Viestitteli jatkuvasti vaikka olisi ollut kaveriporukan kanssa juhlimassa. Mutta ei kuulemma ollut mitään romanttisia juttuja mielessä ollenkaan, kun sitä jonkun ajan päästä kysyin (olisin itse ehkä vähän lämmennytkin, olin sinkkuna tuolloin). Mietin että mitähän tämä nyt oikein on, enkä todellakaan jaksa tällaista pelleilyä. Vähensin viestittelyn minimiin, päätin unohtaa koko tyypin, ja aloin deittailemaan muita. Yhden kanssa syntyikin suhde. Exä sai melko ison mustasukkaisuuskohtauksen kun sai tietää (ei siinä vaiheessa oltu pidetty enää juurikaan yhteyttä). Eli varmaan sit halusi jotain mutta ei vaan uskaltanut sanoa.

Vierailija
16/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, kun ex otti pitkästä aikaa yhteyttä. Kahvikutsuja, baarikutsuja, saunailtakutsuja, linkattuja rakkausbiisejä, kohteliasta käytöstä, viestitulvaa. Eka viesti aamulla ja viimeinen myöhään illalla. Viestitteli jatkuvasti vaikka olisi ollut kaveriporukan kanssa juhlimassa. Mutta ei kuulemma ollut mitään romanttisia juttuja mielessä ollenkaan, kun sitä jonkun ajan päästä kysyin (olisin itse ehkä vähän lämmennytkin, olin sinkkuna tuolloin). Mietin että mitähän tämä nyt oikein on, enkä todellakaan jaksa tällaista pelleilyä. Vähensin viestittelyn minimiin, päätin unohtaa koko tyypin, ja aloin deittailemaan muita. Yhden kanssa syntyikin suhde. Exä sai melko ison mustasukkaisuuskohtauksen kun sai tietää (ei siinä vaiheessa oltu pidetty enää juurikaan yhteyttä). Eli varmaan sit halusi jotain mutta ei vaan uskaltanut sanoa.

Pilluu se on ollut vailla. Nothing more.

Vierailija
17/20 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/20 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei ole ihastunut, vaan säätää muuten vain. Tai tykkää pelkästään ystävänä.

Vierailija
19/20 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen voi olla kaverillistakin. Mullakin on yksi miespuolinen ja useita naispuolisia ystäviä, joiden kanssa murutellaan ja pusutellaan viesteissä. Sitten on muutama sellainen nainen, joka on tiukan asialinjalla ja kaikki muu on jotenkin teiniä, ja joitakin sellaisia miehiä, jotka heti tiukkaavat sydänhymiöstä, että kai nyt lähettäjä tajuaa ettei tässä ole kiinnostusta ilmassa.

Ihmiset on erilaisia, myös viestinnässä. Jos sulle on sanottu, ettei kiinnostusta ole, sitä ei ole. Miksi mies pilaisi tsänssinsä kieltämällä asian, jos jotakin oikeasti haluaisi?

Vierailija
20/20 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi