Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää olla ilkeä exän uudelle puolisolle,

Vierailija
30.09.2018 |

kun kyseessä on liitto, joka alkanut eron jälkeen? Jos sitä exäa vihaa, niin jotenkin ymmärtää. Uusi kumppani on kuitenkin syytön heidän välisiin riitoihin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota voi ymmärtää, mutta jotkut on omituisia.

Vierailija
2/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä exä ja nyxä ovat edes yhteydessä toisiinsa?

Meillä molemmilla on omia lapsia, mutta kukin hoitaa omat lapsensa ja suhteensa exään. Minä olen nähnyt mieheni exän kerran viiden vuoden aikana, ohimennen. Mieheni on nähnyt minun elsäni kolme kertaa rippijuhlissa yms, mutta ei ole koskaan keskustellut.

Vaikea tässä on olla ilkeä, vaikka haluaisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö tuppautua seuraan? Ehkä hän on ilkeä koska et muuten ymmärrä ettei hän halua olla sinun kanssasi yhteyksissä? Yksi kaverini suorastaan vainoaa exänsä nyxää ja yrittää kaveerata vaikka nyxä on useaan otteeseen tehnyt selväksi ettei ole kiinnostunut. Ja miksi pitäisikään olla? Kaverillani on vain joku fiksaatio siitä että kaikkien pitää olla kavereita, yrittää myös tuputtaa nykyistä miestään exänsä seuraan vaikka kumpikaan ei tätä halua. Sitten itkee kun ihmiset ärähtää.

Vierailija
4/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat ihmiset toimii noin. On katkeraa, kun exä on onnellinen jonkun toisen kanssa. Jäänyt itse polkemaan paikalleen ja ei saa kenellekään mennä hyvin.

Vierailija
5/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Jotkut ihmiset vaan ovat omituisia.

Itse olin viime kesänä ex-kihlattuni häissä. Kaunis oli morsian ja molemmat todella onnellisia yhdessä. Erostamme on 20 vuotta ja olemme olleet ystäviä koko sen ajan.

Hääkutsu tuli iloisena yllätyksenä, menin sinne nykyisen mieheni kanssa ja kaikki tulivat hyvin toimeen ja kaikilla oli erittäin mukava päivä/ilta :-)

Vierailija
6/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä exä ja nyxä ovat edes yhteydessä toisiinsa?

Meillä molemmilla on omia lapsia, mutta kukin hoitaa omat lapsensa ja suhteensa exään. Minä olen nähnyt mieheni exän kerran viiden vuoden aikana, ohimennen. Mieheni on nähnyt minun elsäni kolme kertaa rippijuhlissa yms, mutta ei ole koskaan keskustellut.

Vaikea tässä on olla ilkeä, vaikka haluaisikin.

En minäkään ollut miehen exän kanssa tekemisissä, mutta jatkuvasti hän minua haukkui yms. Johtui siitä, että jos teimme jotain, mitä hän ei ollut tehnyt miehen kanssa, hän oli kovin katkera.

Vierailija
7/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. En ole exän kanssa tekemisissä sen enempää kuin on pakko, joskus lapsia vaihtaessa kun on mennyt aikataulut vähän ristiin. Exä yrittää vaikuttaa lasten kautta, mustamaalaa minua heille ja manipuloi muutenkin, tai siis yrittää manipuloida. Ilmeisesti mustasukkainen, kun lapset viihtyvät meillä niin hyvin. Ja ero kaiken lisäksi vielä johtui siitä, että exä itse petti, eli minua hän ei voi syyttää erosta.

Vierailija
8/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla ilkeä nyksän eksälle? Minä ja ex ollaan tyyliin parhaita kavereita, mielelläni olisin hyvää pataa myös eksäni uuden naisen kanssa. Jostain syystä eksän uudet kuitenkin enemmän tai vähemmän inhoavat mua vaikka olen mukava ja kiltti enkä yritä lähestyä eksääni romanttisessa mielessä.

Vierailija
9/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla ilkeä nyksän eksälle? Minä ja ex ollaan tyyliin parhaita kavereita, mielelläni olisin hyvää pataa myös eksäni uuden naisen kanssa. Jostain syystä eksän uudet kuitenkin enemmän tai vähemmän inhoavat mua vaikka olen mukava ja kiltti enkä yritä lähestyä eksääni romanttisessa mielessä.

Oletkohan näitä tyyppejä jotka eivät ymmärrä antaa pesimärauhaa ja ovat suuna ja päänä avaamassa exän historiaa sellaisissa asioissa jotka eivät sinulle kuulu vähääkään. Näin teki kaverini omalle eksälleen, uusi eukko ei ehtinyt edes tutustua kun koko roinamäärä oli ripoteltu naaman eteen ja monesti suhteet päättyivätkin hyvin äkkiä tämän takia. 

Vierailija
10/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä eksien kanssa. Kaikki heistä ovat tähän mennessä häivyttäneet minut taustalle kun ovat uuden naisensa löytäneet, ja toisaalta en ole heitä kaivannutkaan. 

Vierailija
11/11 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa menisit eteen päin sinäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme