Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ei hoida lasta

Vierailija
29.09.2018 |

Olen uupunut. Mies tietää tästä. Mies ei mitenkään hoida lasta eikä osallistu arkeen, menee omia menojaan kysymättä edes onko ok. Minä joudun perumaan aina kaikki menoni, en pääse edes hammaslääkäriin tai suihkuun yksin enkä saa mitään tehdä rauhassa en syödä en levätä tai käydä edes vessassa. Jätänkö miehen joka on minusta sekä lapsestamme noin piittaamaton, menköön sitten omia menojaan ilman että minun elämäni menee hukkaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellane mies joka ei lapsia hoija vaikka niitä tänne nussii niin on ihana mies uuuuh ku panettaa sellane hulttio sikaniska kalju suoni giguli uuuuuh aaah

Vierailija
2/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 3 vuotta kestänyt tätä. Ja tulos se että olen itse aivan uupunut. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies. Kumma miten naiset suostuu kynnysmatoksi.

Vierailija
4/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaat kotona? Jaksuja

Vierailija
5/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaat kotona? Jaksuja

En makaa kotona. Hoidan lapsia ja opiskelen. Minulla 3 lasta siis, sama miehellä, yksi yhteinen.

Vierailija
6/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaat kotona? Jaksuja

Jos äiti hoitaa lasta kotona, tarkoittaako se, ettei isän tarvitse hoitaa omaa lastaan koskaan? Onpa outoa ajattelua.

Vierailija
7/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jätät. Pääset huomattavasti helpommalla yh:na kuin kiviriipan miehen kanssa. Plussana, saatat löytää kunnollisen kumppanin.

Vierailija
8/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee hukkaan kun kannat vastuu omista arvovalinnoistasi?

Vierailija
9/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jätät. Pääset huomattavasti helpommalla yh:na kuin kiviriipan miehen kanssa. Plussana, saatat löytää kunnollisen kumppanin.

Millä tämäkin reppana mihinkään lähtee? :D

Vierailija
10/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä menee hukkaan odotellessa miestä omilta menoiltaan.. Samalla hänen "vaikutusvallassa" jossa en voi esim lähteä lasten kanssa reissuun kun hän menee menojaan. -ap

Vierailija
11/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilanne tuli aivan täytenä yllätyksenä koska...

Vierailija
12/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nyt ensin uus mies ja hankkiudu tälle raskaaksi.

Vierailija
13/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat valinnat kirjoitti:

No en yllättynyt ole ollut. Mutta yleensä jos toisesta välitetään ei häntä täysin uuvuteta.. Ymmärrätkö? Minusta miehen on aika olla kokonaan ilman perhettä.

Vierailija
14/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä menee hukkaan odotellessa miestä omilta menoiltaan.. Samalla hänen "vaikutusvallassa" jossa en voi esim lähteä lasten kanssa reissuun kun hän menee menojaan. -ap

Mikä estää sinua lähtemässä matkalle, jos mies on omissa menoissaan? Oletko nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?

Vierailija
15/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen tasolle typistetty viaton uhri?!

Vierailija
16/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uupunut. Mies tietää tästä. Mies ei mitenkään hoida lasta eikä osallistu arkeen, menee omia menojaan kysymättä edes onko ok. Minä joudun perumaan aina kaikki menoni, en pääse edes hammaslääkäriin tai suihkuun yksin enkä saa mitään tehdä rauhassa en syödä en levätä tai käydä edes vessassa. Jätänkö miehen joka on minusta sekä lapsestamme noin piittaamaton, menköön sitten omia menojaan ilman että minun elämäni menee hukkaan.

Anna kun veikkaan, että mies on Afrikkalainen.

Vierailija
17/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat valinnat kirjoitti:

No en yllättynyt ole ollut. Mutta yleensä jos toisesta välitetään ei häntä täysin uuvuteta.. Ymmärrätkö? Minusta miehen on aika olla kokonaan ilman perhettä.

Niin minäkin luulen, kun ei kerran perhe-elämä kiinosta. En tosin ymmärrä, miten se sinun elämääsi helpottaisi.

Vierailija
18/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tämäkin reppana mihinkään lähtee? :D

No se. Muuta ei kadu kuin hukkaanheitettyä aikaa, ja tuolla vatvomisella sitä riittää.

Vierailija
19/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta mennyt näin? Eli onko tää teidän yhteinen 3-vuotias? Eikä pärjää isompien sisarusten kanssa sun suihkukäynnin ajan 😂

Itse yh äidin lapsena ihmettelen näitä avuttomia nykynaisia. Mun äiti teki vaikka mitä meidän muksujen kanssa. Kaikki sujui. Vapaailtoja varten se laittoi ilmoituksen kaupan seinään ja yksi opiskelijatyttö katsoi meitä, kun äiti kävi jumpassa ja kansalaisopistolla. Meitä oli 5 lasta.

Säjän voit MLL:ltä tilata lapsenvahdin jos ei muka yhtään sukulaista asu lähellä.

Ärsyttää tollaset marttyyrit.

Vierailija
20/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei hoida yhteistä lasta vai sun kolmea lasta vai omia kolmea lastaan? Mä en taas tajua mitään. Miksi et voi poistua kotoa lapsen/lasten kanssa? Jos mies muuraa ovet ja ikkunat poistuessaan kiinni, soita poliisi.

Se on se laite joka sulla on kädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi