Miks jotkut kuspäät haukkuu nettideiteil läskiks
Yritä siinä sitten ettii itelle miestä kun haukutaan läskiks. Onhan minulla ylimääräistä mutta en minä mikään yli iso ole.
Kommentit (22)
No laihduta herrantähden ja lakkaa valittamasta.
Selvästi kuitenkin olet " läski" jos sinulle niin kerran sanotaan. Eli ei sulla ole vaan pikkasen ylimäärästä. 2 kiloa on muuten pikkasen ylimäärästä. Ei 20 kiloa.
No koska ne on kusipäitä. Kyllä munkin tekisi mieli joskus sanoa yhtä sun toista jollekin nettituttavalle, mutta jonkunlaiset peruskäytöstavat on minusta ihan hyvä ihmisellä olla. Kusipäillä ei ole. Blokkaus ja unohdus.
Ummm jos tekisit asialle jotain?? Laihduttaisit? Lihavuus on valinta paitsi jossain 0.001% tapauksissa missä vaikka lääkitys kerää nestettä.
Kysy seuraavalla kerralla, että miksi sitten lähdit mun kanssa treffeille? Jos irtois vai?
Siis siellä sivustolla haukutaan vai tosielämässä treffeillä? Koska jos se tapahtuu vasta treffeillä, niin sitten oot huijannut kuvilla ja ansaitsetkin pienen kurinpalautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Yritä siinä sitten ettii itelle miestä kun haukutaan läskiks. Onhan minulla ylimääräistä mutta en minä mikään yli iso ole.
Onhan minulla ylimääräistä. Eli olet ylipainoinen.
Mitä jos myöntäisit totuuden nyt ihan aluksi ja sitten alottaisit dietin.
Vierailija kirjoitti:
Siis siellä sivustolla haukutaan vai tosielämässä treffeillä? Koska jos se tapahtuu vasta treffeillä, niin sitten oot huijannut kuvilla ja ansaitsetkin pienen kurinpalautuksen.
Sivustolla.Eikai ne nyt päin naamaa uskalla sanoa kun anonyymisti netissä.
Ehkäpä se mies löytyisi jos laihduttaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan minulla ylimääräistä. Eli olet ylipainoinen.
Mitä jos myöntäisit totuuden nyt ihan aluksi ja sitten alottaisit dietin.
Ylimääräistä joo mutta en minä mikään jättisuuri ole.Ihan tyytyväinen olen itseeni näinkin.
Jos haukkuminen tapahtuu deittisivustolla, suosittelen lämpimästi k*sipäiden ilmiantamista. Ainakin HappyPancakessa kaikenlainen solvaus ja sikailu otetaan vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos haukkuminen tapahtuu deittisivustolla, suosittelen lämpimästi k*sipäiden ilmiantamista. Ainakin HappyPancakessa kaikenlainen solvaus ja sikailu otetaan vakavasti.
Mitä yp siihen voi vaikuttaa jos tyyppi haukkuu ja lyö blokit päälle ennekun ehdit edes vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yp siihen voi vaikuttaa jos tyyppi haukkuu ja lyö blokit päälle ennekun ehdit edes vastaamaan.
Onhan siellä semmoinen Ilmoita-nappi silti. Keskustelu jää kyllä näkyviin.
Todella ilkeitä kommentteja täällä. :(
Lohduttaudu sillä, että tuollaiset ihmiset ovat moukkia, jotka eivät hallitse normaaleja käytöstapoja. Tuskin olisivat siis pidemmän tuttavuuden arvoisia kuitenkaan.
Voisitko kokeilla vaikka Tinderiä? Eikö siellä ole sellainen systeemi, että keskusteluja avataan vain sellaisten tyyppien kanssa, joista on jo "tykännyt", eli jos pistät realistisia kuvia profiiliisi, karsiutuu automaattisesti pois ainakin osa niistä miehistä, joiden mielestä olet liian läski. Ja jos joku sua alkaakin haukkumaan, voit ainakin kysyä että miten hän on niin tyhmä, että tykkäilee mielestään liian läskeistä naisista.
Laita ilmoitukseesi joko selkeä kuva, josta kokosi tulee ilmi tai kirjoita painosi näkyville.
Oliko vanha kuva tinderissä?