Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten toimitte ylivelkaisen kanssa

onneton omainen
29.09.2018 |

minulla on läheinen ihminen joka on todella ylivelkainen. olen antanut hänelle rahaa paljon samoinkuin muut
tuttavat. ei kerro mihin laittaa rahat vaan sanoo että on hänen asiansa.
nyt tilanne on niin paha että hänellä ei ole ruokaa eikä mitään muutakaan.
jos asiasta sanoo suuttuu mielettömästi ja vaipuu itsesääliin ei tunnusta tilannetta vaan valehtelee itselleen
ja muille. olen todella huolissani luultavasti on peliongelma miten te muut olette saaneet tälläisen ihmisen
hakemaan apua vai oletteko saaneet kuinka tilanne laukesi

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ylivelkaantunut ja tiukkaa on ollut. Olen tosin velkajärjestelyssä, ja joutunut aloittaa työnteon koska en halua aina lainata ystäviltä. Joudun vielä maksaa palkkatuloa Stalin lisäsuorituksia, varmaan monta sataa. Velkaannuin eron jälkeen kun rahat eivät riittäneet laskuihin enkä saanut apua mistään.

Joten älkää syyllistäkö velkaantumista, ojassa jo muutenkin vaikea olla ja apunne on kullanarvoista

Olet joutunut aloittamaan työnteon? No voi surku, on sinulla raskas elämä!

Ap:lle sitten: et lainaa enää senttiäkään. Jos tyyppi suuttuu, kun häneltä kysytään ihan aiheellisia kysymyksiä rahanmenosta, niin silloin raha menee johonkin täysin asiattomaan, esimerkiksi aineisiin. Ota tyyppiin välimatkaa ja reilusti, ihan sama onko läheinen vai ei.

Lisätään aloitin

Siis lisätyön

Vierailija
22/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätyölle plussaa, mutta hui on varmasti rankkaa. Velkaantuneen kannattaa vain ryhtyä sossupummiksi niin ei mitään voi ulosmitata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla