Olisko Lancomen tuoksu La vie est belle hyvä lahja naisystävälle?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvin suosittu ja pidetty tuoksu, kaikenikäisten joukossa. Siinä ei ole mitään ikäsidonnaista, niin kuin ei tuoksuissa mielestäni muutenkaan ole (tästä on varmaan moni eri mieltä). On silti riski, ettei se ole naisystäväsi mieleen. Onko sulla mahdollisuus ottaa näytettä vaikka paperiliuskalle ja kysyä hänen mielipidettään?
Ymmärrän, jos ap ei halua näin tehdä tai muutenkaan kysellä tuoksumausta, koska se pilaa yllätyksen. Erehtymisen riski on tietysti suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Kysy tai selvitä mitä tuoksuja nainen tällä hetkellä käyttää.
Toi on hyvä vinkki, ei kannata antaa lahjaksi tuoksua joka on aivan erilainen kuin nykyiset. Se tuskin olisi mieleinen ja lisäksi saattaa helpostikin tulla fiilis, että ahaa tuoksun nykyisin siis jotenkin pahalle/väärälle. J
Mielestäni hajuvesi on surkein mahdollinen lahja jonka voi kenellekkään ostaa. Ainakaan mikäli ei tiedä varmaksi, että ko henkilö ko tuoksusta pitää. Ihmiset pitävät erilaisista tuoksuista ja sama tuoksu haisee erilaiselta eri ihmisten iholla. Miehellä on tapana tuoda tuliaiseksi hajuvesiä koska niitä on helppo tax freestä ostaa. Yksikään niistä ei ole ollut mielestäni hyvä. Itse suosin kevyitä raikkaita kukkais tai sitrustuoksuja-miehen maku on raskaampi myskiin ja mausteisiin tuoksuihin suuntautuva. Arvostan ajatusta ,mutta jatkuva rutkutus mikset käytä niitä on rasittavaa. Olen mieluummin ilman tuliaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksulahja "sokkona" ei ikinä ole paras idea...
Voi ollakin. Itse olen saanut elämäni aikana parikin tuoksua, joista olen pitänyt niin, että olen itsekin myöhemmin ostanut.
En ostaisi hajuvettä lahjaksi jos en tietäisi että lahjansaaja tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksulahja "sokkona" ei ikinä ole paras idea...
Voi ollakin. Itse olen saanut elämäni aikana parikin tuoksua, joista olen pitänyt niin, että olen itsekin myöhemmin ostanut.
Mikä on ollut osumis%.
Se on iki-ihana, naisellinen tuoksu. Sopii kaikenikäisille. Juuri omiaan näin syys-ja talvikäyttöön, arkeen ja juhlaan.
Toinen takuuvarma on Dolce & Gabbanan Light Blue. Samaa hintaluokkaa.
Jouluna voit hankkia näihin täydennystä saman sarjan suihkugeeleistä, body lotioneista jne.
Oi onnellista tyttöystävää, kun on noin ihanan huomaavainen mies 💕
Kauniita syyspäiviä teille molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä makuasioita. Toiset tykkää ja toiset ei. Itse käytän kyseistä tuoksua. Varmaan aika vaikeaa ostaa tuoksu toiselle jos ei vielä tunne hyvin.
Ja vaikka tuntisikin, niin suuri riski mennä metsään silti.
Toisaalta ajatus on tärkeintä ja vastaanottaja kiittää varmasti nätisti olipa tuoksusta mitä mieltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä makuasioita. Toiset tykkää ja toiset ei. Itse käytän kyseistä tuoksua. Varmaan aika vaikeaa ostaa tuoksu toiselle jos ei vielä tunne hyvin.
Toisaalta ajatus on tärkeintä ja vastaanottaja kiittää varmasti nätisti olipa tuoksusta mitä mieltä tahansa.
Mutta onhan se nyt kuitenkin aika turhaa jos saa lahjaksi jotain jolle ei ole mitään käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan se nyt kuitenkin aika turhaa jos saa lahjaksi jotain jolle ei ole mitään käyttöä.
Ainahan sen voi antaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tunnen huonoja lahjojia tai itse olen nirso, mutta harvoinpa ne lahjat ovat tarpeellisia tai oman maunmukaisia.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Se on iki-ihana, naisellinen tuoksu. Sopii kaikenikäisille. Juuri omiaan näin syys-ja talvikäyttöön, arkeen ja juhlaan.
Jouluna voit hankkia näihin täydennystä saman sarjan suihkugeeleistä, body lotioneista jne.
Takuuvarmaa lahjatuoksua ei olekaan, eivätkä nuo mainitut millään tavalla ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä lahja, ainakin itse tykkäisin.
Riippuu tietty tyttöystävän tyylista, tämä on mielestäni niinsanottu naisellinen tuoksu.
Harva naisille markkinoitu tuoksu on varsinaisesti epänaisellinenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tunnen huonoja lahjojia tai itse olen nirso, mutta harvoinpa ne lahjat ovat tarpeellisia tai oman maunmukaisia.
Ai, itse taas en edes muista milloin viimeksi olisin saanut lahjan joka ei olisi ollut oman maun mukainen. Mutta voi johtua siitä että ne jotka mulle lahjoja antaa yleensä ainakin jonkin verran kyselee mitä haluan tai tuntee mut niin hyvin että osaa antaa oikeanlaisia lahjoja.
Itse en uskaltaisi antaa tuoksua lahjaksi, jollen olisi oikeasti varma siitä, että se miellyttää saajaa. Ihmisillä on niin eri makuja ja tosi paljon vaikuttaa sekin, kuinka tuoksu käyttäytyy omalla iholla. Sama tuoksu joka ystävän yllä tuoksuu kerrassaan hurmaavalta, voi omalla iholla olla ihan kamala.
Mä toivoin aikanaan Calvin Kleinin Truth tuoksua joululahjaksi, koska se tuoksui minusta niin ihanalta sekä siskollani että kaverillani. Olin typerä enkä kokeillut sitä missään vaiheessa itse. Sain tuoksun ja se jäi käytännössä käyttämättä, kunnes lahjoitin sen siskolle, ettei ihan hukkaan menisi. Se ei ollut yhtään ihana minun ihollani. Aivan erilainen kuin siskolla ja kaverilla, enkä viihtynyt sen kanssa ollenkaan. Ei olisi tarvinnut kuin kerran kokeilla tuoksua etukäteen, niin olisin hoksannut, ettei ole mun tuoksuni kuitenkaan.
Olenko ainoa kenestä tuo ei tuoksu hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa kenestä tuo ei tuoksu hyvältä?
Et ole. Mulle ei ainakaan sovi ollenkaan.
Hajuvesi on aina riski lahja. Varmimmin onnistut kun katsot mitä tuoksu(j)a naisystäväsi käyttää, ja ostat hänelle lahjaksi jonkun saman tuoksusarjan muun tuotteen, esim. suihkugeelin ja vartalovoiteen, hiustuoksun tai dödön... Ne ovat sellaisia "ylellisyystuotteita" joita harvoin tulee hankittua, mutta itse ilahtuisin tosi paljon jos saisin lahjaksi sellaisen.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Takuuvarma Light Blue?? Ihan kamala minun mielestäni. Takuuvarmoja ei ole.
Mun kaikkien aikojen lempituoksu. Käytän vain sitä ja vieläpä parfyymi versiota... N39