Elämäni kamalin päivä. Ex-vaimo menee tänään uusiin naimisiin
Se oli kuin pommi, kun vaimo kertoi aikovansa erota. Selvisi, että taustalla uusi mies, joka tuli täysin puun takaa. Vaimo ei aikaillut. Muutti miehen luo ja pian olivat jo kihloissa ja nyt muuttivat aivan uudelle paikkakunnalle, lähelle, mistä ex-vaimo on alunperin kotoisin ja tällä uudella miehellä on myös siteitä sinne.
Tukijoita ei ollut, koska kaikki halusivat olla voittajan puolella. Nyt hän menee tänään uusiin naimisiin, heti kun ero on astunut voimaan. Häät alkavat kohta.
Kommentit (59)
Tämä ei varmasti ole mikään helppo päivä sinulle, mutta käännetään näinpäin: toivottavasti tämä tosiaan jää nyt kurjimmaksi päiväksi ja edessä on sinulle vain hyvää arkea, uusia kokemuksia, vahvempaa ihmistuntemusta, toivottavasti joskus myös kaikkea sitä, mitä kaipaat uudessa muodossa.
Tuo on vaikeaa ja raastavaa, se saa ottaa aikaa ja tuntua todella pahalta, jättää jälkiä, mutta sittenkään se ei määrittele sinun loppuelämääsi. Se vaikuttaa, mutta ei sanele sitä, miltä tulevaisuutesi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Voittajan puolella? Oletko ottanut mittaa koko liittonne ajan?
Miksi vaimo vaihtoi, oletko tietoinen? Eikö helpottaisi oloasi, jos hyväksyisit, että hänellä oli syynsä, ja tuskin ne kovin huonoja olivat, jos lapsiakin kerran on?
Voittajan puolella tulee mieleen että uusi on joku räikkönen ja nyt koko tuttavapiiri lipoo kielet ruskeena.
Vierailija kirjoitti:
Sinua raukkaa ei kutsuttu? Voivoi
Kutsuttiin kyllä. Olen bestman. Nyt kun h-hetki lähenee rupean epäilemään olisiko pitänyt kieltäytyä kunniasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuttiin kyllä. Olen bestman. Nyt kun h-hetki lähenee rupean epäilemään olisiko pitänyt kieltäytyä kunniasta.
Ap
Ja sitten selvisi että oletkin vain Rölli.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit mieluummin osaa tulevan miehen kohtaloon, joka tulevaisuudessa on ex niinkuin sinäkin.
Miksi ap mielummin sympateerais uutta miestä kun ajattelis omalta kantiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Ne voi sitten järjestää kunnon häämatkan sun rahoilla jotka ex sai erossa.
Kukaan ei saa erossa toisen rahoja vaan omansa.
Onnea hänelle. Hän on sen varmasti kaiken kärsimyksen jälkeen ansainnut. Et ole rehellinen täällä, mutta ole sitä edes itsellesi jatkossa. Ja nyt korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Se oli kuin pommi, kun vaimo kertoi aikovansa erota. Selvisi, että taustalla uusi mies, joka tuli täysin puun takaa. Vaimo ei aikaillut. Muutti miehen luo ja pian olivat jo kihloissa ja nyt muuttivat aivan uudelle paikkakunnalle, lähelle, mistä ex-vaimo on alunperin kotoisin ja tällä uudella miehellä on myös siteitä sinne.
Tukijoita ei ollut, koska kaikki halusivat olla voittajan puolella. Nyt hän menee tänään uusiin naimisiin, heti kun ero on astunut voimaan. Häät alkavat kohta.
Tästä opimme yksinkertaisesti: ÄLÄ luota naiseen.
IKINÄ älä laita tunteita peliin, IKINÄ älä mene naimisiin ÄLÄKÄ muuta yhteen.
Kun olet tekemisissä naisen kanssa niin lähde siitä että vaikka se huomenna kävelisi pois niin sillä olisi yhtä paljon merkitystä kuin 5 senttisen hukkumisella.
Olen pahoillani. Kaikki parisuhteet eivät kestä, mitä pidän surullisena.
Toivon, että löydät sinua rakastavan ja uskollisen puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne voi sitten järjestää kunnon häämatkan sun rahoilla jotka ex sai erossa.
Kukaan ei saa erossa toisen rahoja vaan omansa.
Ei silloin tarvittaisi avioehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman kokenut. Mun lapset oli vielä häissä morsiuslapsina.
Miksei olisi olleet? Ovat myös eksän lapsia.
Minä katkaisin välini äitiini kun selvisi että hän oli pettänyt isääni ja halusi eron. Minä en IKINÄ rupeaisi tukemaan ihmistä joka loukkaa isääni tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sitten selvisi että oletkin vain Rölli.
tai vastaaja on joku hiton hauska vitsinvääntäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katkaisin välini äitiini kun selvisi että hän oli pettänyt isääni ja halusi eron. Minä en IKINÄ rupeaisi tukemaan ihmistä joka loukkaa isääni tuolla tavoin.
TÄMÄ!
Otan osaa. Toivottavasti löydät vielä kivan naisen seuraksesi.
Kurja juttu, mutta, eteenpäin sanoi mummo lumessa.
Muistan sen päivän kun exäni (seurusteltiin 10 vuotta, ei oltu naimisissa) meni naimisiin. Katselin kelloa ja ajattelin, että nyt ne on kirkossa, nyt ne kävelee alttarille, nyt tekee sitä ja sitä...
Kuuntelin niitä lauluja, joita ajateltiin soittaa meidän häissä.
Oli kyllä paska päivä. Tsemppiä ap, nyt täällä jo uusi elämä ja uusi, ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Voimia. Et olisi ansainnut tätä <3
Mistäs sen tiedät? Mitä jos ap on ollut vaikkapa väkivaltainen puolisoaan kohtaan?
Voi että, voimia kovasti sinulle! Kyllä varmasti ajan kanssa helpottaa!
Mutta nuo puolien valitsemiset taitavat olla kyllä sun omassa päässäsi. Läheiset erotilanteessa äärimmäisen harvoin haluavat olla valitsemassa puolia eivätkä edes käsitä olevansa tilanteessa, jossa niitä valitaan. Yleensä halutaan säilyttää välit molempiin mahdollisimman normaaleina. Puolien valitseminen on yleensä eroavan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole vain vanhempiesi välinen asia?
Toivottavasti itse osaat olla loukkaamatta puolisoasi, ettet menetä lapsiasi.
Täh?! Ei kyllä tule ekana mieleen että av:lla exiensä perään itkevät ovat miljonäärejä.