Elämäni kamalin päivä. Ex-vaimo menee tänään uusiin naimisiin
Se oli kuin pommi, kun vaimo kertoi aikovansa erota. Selvisi, että taustalla uusi mies, joka tuli täysin puun takaa. Vaimo ei aikaillut. Muutti miehen luo ja pian olivat jo kihloissa ja nyt muuttivat aivan uudelle paikkakunnalle, lähelle, mistä ex-vaimo on alunperin kotoisin ja tällä uudella miehellä on myös siteitä sinne.
Tukijoita ei ollut, koska kaikki halusivat olla voittajan puolella. Nyt hän menee tänään uusiin naimisiin, heti kun ero on astunut voimaan. Häät alkavat kohta.
Kommentit (59)
Minunkin mieheni lähti. Nyt olen lasten kanssa 24/7. Isä tapaa lapsiaan enintään kymmenen päivää vuodessa ja välejä tapaamisissa voi olla neljäkin kuukautta. Uusia lapsia ei ole. Eipä lapset saa paljoa isän rakkautta kokea. Mutta menee se elämä näinkin eteenpäin. Mietin vaan miten lasten oma parisuhde aikanaan kun ei ole mallia. Voimia ap:lle!
Kuokkavieraaks menoon mennä minä päissään
Kostan Hilimalle ja pierasen häissään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman kokenut. Mun lapset oli vielä häissä morsiuslapsina.
Miksei olisi olleet? Ovat myös eksän lapsia.
Minä katkaisin välini äitiini kun selvisi että hän oli pettänyt isääni ja halusi eron. Minä en IKINÄ rupeaisi tukemaan ihmistä joka loukkaa isääni tuolla tavoin.
Eikö tuo ole vain vanhempiesi välinen asia?
Toivottavasti itse osaat olla loukkaamatta puolisoasi, ettet menetä lapsiasi.
Ei todellakaan ole vain vanhempien välinen. Jos joku satuttaa rakastamaani ihmistä niin en todellakaan rupea kaveeraamaan sen kanssa joka sitä satutti.
On täysin eri asia satuttaa toista niin että ei vaikka vastaa hänen rakkautteensa koska siinä toinen ei tee sitä tahalleen.
Mutta se että pettää niin siinä toinen tahalleen aivan tarkoituksenomaisesti satuttaa toista ihmistä. Ihmistä jota hänen pitäisi rakastaa ja kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kuin pommi, kun vaimo kertoi aikovansa erota. Selvisi, että taustalla uusi mies, joka tuli täysin puun takaa. Vaimo ei aikaillut. Muutti miehen luo ja pian olivat jo kihloissa ja nyt muuttivat aivan uudelle paikkakunnalle, lähelle, mistä ex-vaimo on alunperin kotoisin ja tällä uudella miehellä on myös siteitä sinne.
Tukijoita ei ollut, koska kaikki halusivat olla voittajan puolella. Nyt hän menee tänään uusiin naimisiin, heti kun ero on astunut voimaan. Häät alkavat kohta.Minä kanssa erosin 10v suhteesta. Ei oltu tosin naimisissa eikä ollut lapsia. Tulin töistä kotiin, niin oli vienyt omat tavarat ja jättänyt kirjeen missä kertoo muuttaneensa toisen luokse. Se oli ainoa selitys häneltä. Ei ole sanonut mitään siitä. Mun mielestä olis ihan reilua kertoa vähän syitä, jotka johtivat tollaseen. En ole ikinä ollut väkivaltainen häntä kohtaan tai haukkunu. Kuulin yhteiseltä kaverilta, että se mies on sellanen menevä villimies. Sen verran sain exääni silloin yhteyttä, koska ostin hänet ulos yhteisestä asunnosta.
Olivat olleet 3kk yhdessä, kun menivät naimisiin. Hääyönä sai nyrkistä ekan kerran. Ja sitten se jätkä bailas ja osteli niillä asuntorahoilla millä ostin exäni ulos, niin se vissiin tuhlas 90% itteensä. Mun exä otti yhteyttä muhun, kun ei tiennyt kehen muuhun olisi ottanut yhteyttä. Sanoi sille, että kyllä nyt kelpaa olkapää ja aika pokka tyyppi olet. Ei mua kiinnosta sun elämäs missään muodossa enää. Soittele kriisikeskukseen tai jonnekin. En mä sua vihaa, mutta en ole ihminen jolle soittelet enää. Sinä lähdit ja et ole edelleenkään kertonut syitä, niin miks mun pitäis olla jotenkin kiinnostonut.
Että olisin onnellinen sinun tilanteessasi. Olisin onnellinen siitä että pettävä ex saa kärsiä oman valintansa seurauksista.
Kyllä exäsi on törkeyden huippu. Kehtaakin pyytää apua kun itse on pettänyt ja jättänyt.
Minulla oli samantapainen tilanne. Tosin siinä oli vielä lapset mukana. EX vaimo petti, jätti ja meni uuden miehen mukana. Vei lapset mukana. Mies juopotteli, tuhlasi rahat ja veti exää nenille.
No hän siitä minulle yritti useita kertoja avautua. Kuuntelin ja nauhoitin keskustelut.
Kun hän sitten pyysi apua niin minä autoin häntä. Nostin kanteen lasten yksinhuoltajuudesta minulle, tein lastensuojeluilmoituksen siitä että lapset on vaarassa ja tein rikosilmoituksen lapsen heittellejätöstä ja vaaran aiheuttamisesta alaikäiselle.
Exä rupesi pillittämään asiasta ja kun hän minulle soitteli niin hain lähestymiskiellon. Sain lapset itselle ja nyt exällä on vain oikeus tavata lapsia 2 tuntia kerralla kerran kuussa. Hän joutuu myös maksamaan elareita jotka on vedetty maksimille.
Ei säälitä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukijoita ei ollut, koska kaikki halusivat olla voittajan puolella. Nyt hän menee tänään uusiin naimisiin, heti kun ero on astunut voimaan. Häät alkavat kohta.Minä kanssa erosin 10v suhteesta. Ei oltu tosin naimisissa eikä ollut lapsia. Tulin töistä kotiin, niin oli vienyt omat tavarat ja jättänyt kirjeen missä kertoo muuttaneensa toisen luokse. Se oli ainoa selitys häneltä. Ei ole sanonut mitään siitä. Mun mielestä olis ihan reilua kertoa vähän syitä, jotka johtivat tollaseen. En ole ikinä ollut väkivaltainen häntä kohtaan tai haukkunu. Kuulin yhteiseltä kaverilta, että se mies on sellanen menevä villimies. Sen verran sain exääni silloin yhteyttä, koska ostin hänet ulos yhteisestä asunnosta.
Olivat olleet 3kk yhdessä, kun menivät naimisiin. Hääyönä sai nyrkistä ekan kerran. Ja sitten se jätkä bailas ja osteli niillä asuntorahoilla millä ostin exäni ulos, niin se vissiin tuhlas 90% itteensä. Mun exä otti yhteyttä muhun, kun ei tiennyt kehen muuhun olisi ottanut yhteyttä. Sanoi sille, että kyllä nyt kelpaa olkapää ja aika pokka tyyppi olet. Ei mua kiinnosta sun elämäs missään muodossa enää. Soittele kriisikeskukseen tai jonnekin. En mä sua vihaa, mutta en ole ihminen jolle soittelet enää. Sinä lähdit ja et ole edelleenkään kertonut syitä, niin miks mun pitäis olla jotenkin kiinnostonut.
Että olisin onnellinen sinun tilanteessasi. Olisin onnellinen siitä että pettävä ex saa kärsiä oman valintansa seurauksista.
Kyllä exäsi on törkeyden huippu. Kehtaakin pyytää apua kun itse on pettänyt ja jättänyt.
Minulla oli samantapainen tilanne. Tosin siinä oli vielä lapset mukana. EX vaimo petti, jätti ja meni uuden miehen mukana. Vei lapset mukana. Mies juopotteli, tuhlasi rahat ja veti exää nenille.
No hän siitä minulle yritti useita kertoja avautua. Kuuntelin ja nauhoitin keskustelut.
Kun hän sitten pyysi apua niin minä autoin häntä. Nostin kanteen lasten yksinhuoltajuudesta minulle, tein lastensuojeluilmoituksen siitä että lapset on vaarassa ja tein rikosilmoituksen lapsen heittellejätöstä ja vaaran aiheuttamisesta alaikäiselle.
Exä rupesi pillittämään asiasta ja kun hän minulle soitteli niin hain lähestymiskiellon. Sain lapset itselle ja nyt exällä on vain oikeus tavata lapsia 2 tuntia kerralla kerran kuussa. Hän joutuu myös maksamaan elareita jotka on vedetty maksimille.
Ei säälitä yhtään.
Oikein!
Mene häihin kuokkimaan alasti ja huuda vaimollesi, että katoppa mitä jäi ja alat heiluttaa kikuliasi
Vierailija kirjoitti:
Tukijoita ei ollut, koska kaikki halusivat olla voittajan puolella. Nyt hän menee tänään uusiin naimisiin, heti kun ero on astunut voimaan. Häät alkavat kohta.
Voi hyvänen aika! Pitäisikö sinun mennä terapeutille, joka auttaa sinua jatkamaan elämääsi eteenpäin.
Etkö todellakaan löydä itsessäsi mitään vikaa? Pikku vinkkinä, tangoon tarvitaan aina kasi.
Jos jonkun juhlat harmittaa niin lähde itse esim. kylpylään, syömään jonnekin hienoon ravintolaan, osta itsellesi joku uusi takki tms. Kotona yksin ei kannata miettiä ellei ole sitten masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukijoita ei ollut, koska kaikki halusivat olla voittajan puolella. Nyt hän menee tänään uusiin naimisiin, heti kun ero on astunut voimaan. Häät alkavat kohta.Voi hyvänen aika! Pitäisikö sinun mennä terapeutille, joka auttaa sinua jatkamaan elämääsi eteenpäin.
Etkö todellakaan löydä itsessäsi mitään vikaa? Pikku vinkkinä, tangoon tarvitaan aina kasi.
Siis kaksi.
Vierailija kirjoitti:
ja sama mulkero soitti vanhemmille eron satuessa ja halusi keskustella meidän erosta ja miten olen hänelle kaikeasta huolimatta tärkeä, suhde nyt vaan kaatui,,,,mutta haluaa mulle kaikkea hyvää......helppo puhua p... kun perheeni on monen sadan kilometrin päässä.
Sieppi :D
Eräältä urheilutähdeltä oli tuon lisäksi hävinnyt miljoona parin yhteiseltä pankkitililtä.
Tämä tulee nyt vähän myöhässä, mutta kai muistit ostaa jonkun kuohuviinipullon itsellesi ja nostaa maljaa. Nythän tämä exä ei juurikaan pääse vaikuttamaan sinun elämääsi, ja sinä olet vapaa jatkamaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ne voi sitten järjestää kunnon häämatkan sun rahoilla jotka ex sai erossa.
Niinkö kävi sinulle? Ähäkutti, olet sen ansainnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman kokenut. Mun lapset oli vielä häissä morsiuslapsina.
Miksei olisi olleet? Ovat myös eksän lapsia.
Minä katkaisin välini äitiini kun selvisi että hän oli pettänyt isääni ja halusi eron. Minä en IKINÄ rupeaisi tukemaan ihmistä joka loukkaa isääni tuolla tavoin.
Eikö tuo ole vain vanhempiesi välinen asia?
Toivottavasti itse osaat olla loukkaamatta puolisoasi, ettet menetä lapsiasi.
Niinpä. Eikä se oma elämäkään ehkä niin ruusuista ole, jos siihen ei minkäänlaiset inhimilliset virheet mahdu.
T: yksi jonka mies petti ja jätti ( ja ei, en IKINÄ haluaisi että lapseni katkaisisivat välit isäänsä tai tämän uuteen puolisoon), jonka äiti petti ja jätti isän ( ja ei, en kosta sitä äidille, vaikka hän tosi huonosti tilanteen aikanaan hoitikin) ja jonka isä on aikanaan hylännyt esikoisensa tämän ollessa 2-vuotias.
Kaikkien yllä olevien ihmisten kanssa olen väleissä ja osaa rakastan paljonkin.
Minä kanssa erosin 10v suhteesta. Ei oltu tosin naimisissa eikä ollut lapsia. Tulin töistä kotiin, niin oli vienyt omat tavarat ja jättänyt kirjeen missä kertoo muuttaneensa toisen luokse. Se oli ainoa selitys häneltä. Ei ole sanonut mitään siitä. Mun mielestä olis ihan reilua kertoa vähän syitä, jotka johtivat tollaseen. En ole ikinä ollut väkivaltainen häntä kohtaan tai haukkunu. Kuulin yhteiseltä kaverilta, että se mies on sellanen menevä villimies. Sen verran sain exääni silloin yhteyttä, koska ostin hänet ulos yhteisestä asunnosta.