Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä heitti teema- astiaston laittialle palasiksi ja räki naamalleni- Tässä syy..

Vierailija
29.09.2018 |

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Meillä on ollut välillä riitoja, mutta eilen naisystävän käytös meni överiksi.
Minulla on ollut personal- trainerina naispuolinen henkilö, jota vastaan naisystävä on ollut. Hän on muun muassa syyttänyt minua, että meillä olisi suhde, vaikka se ei todellakaan pidä paikkaansa. Naisystävä on myös haukkunut tuon personal trainerini Facebookissa miestennielijäksi, jonka jälkeen tuo personal trainerini katkaisi valmennussuhteeni minuun. Eilen illalla pyysin naisystävää istumaan alas ja keskustelemaan tuosta asiasta. Sanoin hänelle, että tuo hänen käytöksensä ei ole tervettä ja kehotin häntä hakemaan apua mielenterveysongelmiin. Tämän jälkeen naisystävä suuttui, otti kaapista teema-astiastoni ja heitti kolme lautasta ja kolme mukia lattialle palasiksi. Suutuin ja laitoin naisen asunnostani ulos. Nyt naisystävä laittaa viestejä, kuinka haluaa minut takaisin ja rakastaa minua. En ole vastannut mitään muuta kun, että häipyy elämästäni. Sen jälkeen naisystävä laittoi, että haluaa keskustella tänään illalla, mutta sanoin, ettei se käy.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan heteromies ei tunnista astiastojen nimiä.

Tunnistaa kyllä, miksei tunnistaisi?

Vierailija
22/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mikä astiasto on kyseessä?

Name dropping - yllätys 😁

Sinäkö osaat oikeen englanninkieltä? 😲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et saanut pt:ltä ja nyt projisoit huoripukkiuttasi ja pettymystäsi naiseesi. Anna hänen olla - tuhoat hänet.

Tämäpä juuri.

Vierailija
24/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylimääräisiä Teema-astioita, joita mielelläni myisin sinulle.  

Vierailija
25/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalista mustasukkaisuudesta oli kyse

Vierailija
26/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ap, mitä väriä sun astiasto oli? Mulla ois muutama tummansininen muki.

Vierailija
27/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy tälle kirjoituksessa mainitulle naisystävälle, jotta hän voi käydessään viedä rikkomiensa tilalle.

ps. Teema on mielikuvituksetonta paskaa.

Vierailija
28/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama provo. Väsynyttä

Vierailija
29/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eksä heitti koiranruoat mun päälle ja pitkin keittiötä, kun pyysin, ettei huutaisi heti aamusta niin paljon, että koirat edes uskaltaisi syödä. Harmi ettei itsellä ollut fyysistä kykyä laittaa pihalle sitä - oli meinaan kiva pestä tukasta raakaa jauhelihaa. Poliisi onneksi poisti sen mun asunnosta sittemmin, kun rupesi käymään päälle muutenkin kuin koiranruoan kautta.

Hullut on hulluja. JSS.

Vierailija
30/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et saanut pt:ltä ja nyt projisoit huoripukkiuttasi ja pettymystäsi naiseesi. Anna hänen olla - tuhoat hänet.

Miten voi joku kirjoittaa jotain noin sairasta? Tosin mitä täällä voi muuta odottaa. Ei ap halunnut pt:ltä seksiä, vaan valmennusta. Kumppani oli aiheettomasti ja sairaasti mustasukkainen. Haukkui syyttömän ihmisen, rikkoi toisen omaisuutta. Hyvin huono itsetunto ja vakavia psyykkisiä ongelmia. Miten voit kääntää ap:n syyksi? Häpeä.

Ei savua ilman tulta. Miksei aplle kelvannut miespuolinen pt? Mietippä sitä? Sika mikä sika.

Vierailija
31/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy nyt ostaa uudet astiat hajonneiden tilalle ja pyytää naisystävä takaisin.

Vierailija
32/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

"Normaali mustasukkaisuus".

Sitä ei ole.

Toisekseen mies olisi tämän kaltaisessa sadussa alistajasovinistinarsistipsykopaattinaisenmahdollinenhakkaaja joka pitäisi heti jättää

Vierailija
33/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että on miehiä, jotka arvostavat astiastoja. Tietääkö naisystäväsi?

Muuten tuosta tilanteesta olen mieltä, että parempi kun pysytte erossa toisistanne.

Vierailija
34/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

"Normaali mustasukkaisuus".

Sitä ei ole.

Toisekseen mies olisi tämän kaltaisessa sadussa alistajasovinistinarsistipsykopaattinaisenmahdollinenhakkaaja joka pitäisi heti jättää

Niinhän se on naisenakin.

Vierailija
35/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi joku kirjoittaa jotain noin sairasta? Tosin mitä täällä voi muuta odottaa. Ei ap halunnut pt:ltä seksiä, vaan valmennusta. Kumppani oli aiheettomasti ja sairaasti mustasukkainen. Haukkui syyttömän ihmisen, rikkoi toisen omaisuutta. Hyvin huono itsetunto ja vakavia psyykkisiä ongelmia. Miten voit kääntää ap:n syyksi? Häpeä.

Ei savua ilman tulta. Miksei aplle kelvannut miespuolinen pt? Mietippä sitä? Sika mikä sika.

Tavaranmetsästäjä. Yllätys.

Vierailija
36/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teema on yksi tylsimmistä astiastoista mitä on vähään aikaan tehty. Naisesi teki sinulle palveluksen.

Teema on just hyvä sen tylsyytensä vuoksi. Siihen kun kattauksessa yhdistää muita värikkäämpiä ja muodokkaampia astioita, ne korostuvat hienosti. Pelkällä teemalla tulee tylsä kattaus.

Tämä nyt ap:lle vinkiksi. Aluslautaset teemaa riittää, älä turhaan hanki samaa niiden rikottujen tilalle. Sitten kun hankit tasapainoisemman naisen, hän arvostaa näkemystäsi.

Vierailija
37/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun tajusit jättää ajoissa sen luonnehäiriöisen naikkosen. Tiedätkö sen käytös vain pahenee ajanmyötä. Vielä on tarjolla täysjärkisiä naisia. Onnea sinulle iloisen ja rauhaisaan elämään. Muijalle nopea äkkilähtö heti. 

Vierailija
38/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä väitä, ettet himoinnut sitä pt:tä. Miten teillä noin muuten on mennyt? Naisystävän (tuomittava) käytös kertoo, että huonosti.

sikamiehen vika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

av-lehmät ei koskaan osaa katsoa sinne peiliin

Vierailija
39/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat yhdentekeviä, en tahtoisi silti kotiini ihmistä jolla tapana heittää päin seiniä esineitä, voihan olla omakin se seinä joskus, hienoja astioita myöten.

Vierailija
40/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimittu. Nyt pidät vain pääsi ja etsit rinnallesi jonkun tervepäisemmän naisen. Ajan kanssa nuo "temperamenttiset" astioiden heittelijät käyvät vain entistä väkivaltaisemmiksi jos ei hommalle pistä stoppia heti alkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan