Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kartanonrouva palstalla! Hei kaikille, mitä kuuluu?

Vierailija
28.09.2018 |

Katselen TV:tä yläkerran arkiolohuoneessa ja samalla selailen nettiä. Kupissa kahvia ja lautasella inkiväärikakkua. Miten teillä muilla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla isot kuvitelmat siellä teltassasi Porvoon leirintäalueella.

Vierailija
2/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo on maailman mekka! 😍

Vierailija
4/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen TV:tä yläkerran arkiolohuoneessa ja samalla selailen nettiä. Kupissa kahvia ja lautasella inkiväärikakkua. Miten teillä muilla?

Kiitos kysymästä. Katselen napakymppiä tässä kirjastohuoneen nahkasohvalta, samalla selaan av-palstaa hieman tylsistyneenä. Vähän on kylmää nurkissa kun ei ole kakluunissa tulia. Mies tuossa tuli viereiselle sohvalle, lattialankut vaan narahteli kun käveli huoneen läpi. Molemmilla on punkkua lasissa.

Vierailija
5/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sipsikartano?

Vierailija
6/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lepään sängyssä ruudullisissa flanellilakanoissa kuumavesipullon kanssa tehtyäni pitkän ratsastusretken tiluksilla.

Vierailija
7/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö Kartanon lihapullia?

Vierailija
8/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ohjeita työttömille?

Vierailija
9/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaa minä makaan divaanilla ja odotan miestä lemmenleikkeihin. Miten kutkuttavaa tuntea silkkilakanat kohta allani.

Vierailija
10/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kartanon kummitus, vaiko ihan elävien kirjoissa vielä?

Itse en aina tiedä sen elämisen kanssa, mutta varmaankin olen oikea ihminen kun tunnen jäätävän kylmyyden eli aistin tämän talvijäähyn liiankin hyvin. **luiden kalinaa...

Vierailija
11/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vi tut. Trollailet typeriä avauksiasi, kuten se Etelä-Helsingin kv. päiväkodit. Et tajua itse, mutta olet päästäsi jokseenkin pipi.

Vierailija
12/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri saunasta. Sitä ennen olin harjoittelemassa estehyppyä maneesissa. Televisio on turhake, meillä ei sellaista ole. Kirjojen lukeminen ja käsityöt ovat kehittävämpiä tapoja käyttää aikaa. Mieheni ja molemmat lapseni tykkäävät rakentaa pienoisrautateitä.

Vierailija
13/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyn parin miljoonan jälkeen aloituksesi naurattaa hulvattomasti. 😂

Vierailija
14/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan! Mullakin on nyt rento koti- ilta,  Andresen ja Elsa ovat molemmat vapaalla joten rentoudun huushollaamalla itse. Äsken kaadoin itse viiniä lasiini, ehkä iltasella menen keittiöön ja laitan vaikka kivan yrttimunakkaan :) Elsa kyllä sitten murjottaa kun "hänen pannujaan" on käytetty, aika suloista, eikö? :)

Vierailija
15/16 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miten rahvaanomaista, viikonloppu alkanut ja notkutaan arkiolohuoneessa. Onko  pyhäolkkari homeremontissa?

Kiitos kysymästä. Katselen napakymppiä tässä kirjastohuoneen nahkasohvalta, samalla selaan av-palstaa hieman tylsistyneenä. Vähän on kylmää nurkissa kun ei ole kakluunissa tulia. Mies tuossa tuli viereiselle sohvalle, lattialankut vaan narahteli kun käveli huoneen läpi. Molemmilla on punkkua lasissa.

-Kalseassa asunnossa litkitään plonkkia, konjakki sentään lämmittäisi.

Bucketitko siellä nokittelevat?

Vierailija
16/16 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri saunasta. Sitä ennen olin harjoittelemassa estehyppyä maneesissa. Televisio on turhake, meillä ei sellaista ole. Kirjojen lukeminen ja käsityöt ovat kehittävämpiä tapoja käyttää aikaa. Mieheni ja molemmat lapseni tykkäävät rakentaa pienoisrautateitä.

Onko rautatiehuoneenne edes 200 neliötä?