Oletteko valmiita lentomatkailun kieltämiseen
Nykyinen meno ei voi jatkua,tämä nykyinen lentoturismi on ihan sairasta.
Kaikki puhuu ilmastonmuutoksesta ja on siitä huolissaan ja samalla ostellaan lentolippuja maapallon toiselle puolelle.
Tarvitaan järeitä toimia nopeasti jos aiotaan vielä pelastaa maapallo.
Ihmisten matkailuvietti kaiken kaikkiaan on ajettava alas.
Kommentit (42)
Tänä vuonna jo lentolomia: jouku ja uusi vuosi Yhdysvalloissa New York - Vermont - Connecticut kaikki lentäen, talviloma Thaimaa, pääsiäinen Italiassa, kesällä lennettiin taas jenkkeihin, syksyllä viikoksi Etelä-Afrikkaan.
Ollaan 5:n hengen perhe.
Ei sun jutut kiinnosta ap!
En ole! Arvostan yksilön ja valinnan vapautta, en kieltoja ja oman poliittisen agendan pakottamista toisille.
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta jonkinlainen henkilökohtainen ilmastobudjetti voisi tulla. Asun keskustassa kaukolämmitetyssä talossa ja syön vege-lähiruokaa (ja välillä sukulaisten metsästämää riistaa ja kalaa), olen sterin tehnyt vela, ajokortiton ja kirppishaukka. Joten kun kerran talvessa käyn makaamassa pari viikkoa auringossa, se olkoon mun harmaa alueeni mustan ja valkoisen välissä. Joku toinen haluaa syödä lihaa ja yksityisautoilla - käy mulle, mutta mä sitten lennän. Suomen talvi on sellainen, ettei järjissään kestä lomatta, kun aurinkoa ei näy puoleen vuoteen. :I
Kaukolämpö tuotetaan lähes kokonaan fossiilisilla polttoaineilla. Urpot kuvittelevat olevansa ekologisia, kun asuvat kaukolämmitetyissä taloissa :D Kertoo kaiken näiden järjenjuoksusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puhuu ilmastonmuutoksesta ja on siitä huolissaan ja samalla ostellaan lentolippuja maapallon toiselle puolelle.
Ihmisten matkailuvietti kaiken kaikkiaan on ajettava alas.Not gonna happen. En luovu matkailusta. Rahtia rahtaavat konttilaivat saastuttavat enemmän.Mut hei, mun puolesta sä saat ihan rauhassa matkailla polkupyörällä naapurilähiössä for all I care.
Moni lentoliikenteen vastustaja tosiaan sivuuttaa täysin laivojen päästöt, hiilivoimalaitosten saasteet, metsien suurhakkuut jne. Ei ne hiilidioksidipäästöt mihinkään vähene jos lentäminen loppuu ja vaihtuu laivoihin, juniin, autoihin...
En taatusti. Olen 46 ja noin 5 vuotta on ollut mahdollisuus matkustella. Tästä ilosta en luovu!
Ja mihin se lentikielto rajataan? Huvimatkailuun? Yritysten ja maiden johtajat työnsä verukkeella saisivat perheineen matkustella?
Oon lähdössä lentäen 15 pv'n matkalle Italiaan. Eikä kauaa ollut kun viimeksi olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölynpölyä. Olet manipuloitu lammas. Mää määä määää. Sinulla ei ole omia ajatuksia, mielipiteitä, eikä perusteluita. Olet lukenut ne kaikki mediasta.
Onneksi sun ajatukset kaikki syntynyt siellä tynnörissä ilman ulkopuolisia vaikutteita.
Siinäkö ne kaikki vaihtoehdot olivat. Oletpa tyhmä, manipuloitu lammas, jolla ei ole omia ajatuksia, kuin kone ilman tietoisuutta.
Lentomatkailu ei ole mikään uhka maapallolle. On vain yksi uhka, liiallinen väestönkasvu, joka sekään ei ole suomalaisten aiheuttama. Jos maapallo halutaan pelastaa luonnonvarojen liikakäytöltä ja saastumiselta, väestömäärän kehitys pitää saada laskevaksi. Pitää unohtaa huuhaa ilmaston lämpenemisen pysäyttämisestä kahteen asteeseen, jo ajatus on naurettava. Sen sijaan pitää asettaa tavoitteeksi syntyvyyden raju lasku siellä, missä populaatio lisääntyy ja asettaa tavoitteeksi maapallon maksiväestön määräksi yksi miljardi ihmistä sadan vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta jonkinlainen henkilökohtainen ilmastobudjetti voisi tulla. Asun keskustassa kaukolämmitetyssä talossa ja syön vege-lähiruokaa (ja välillä sukulaisten metsästämää riistaa ja kalaa), olen sterin tehnyt vela, ajokortiton ja kirppishaukka. Joten kun kerran talvessa käyn makaamassa pari viikkoa auringossa, se olkoon mun harmaa alueeni mustan ja valkoisen välissä. Joku toinen haluaa syödä lihaa ja yksityisautoilla - käy mulle, mutta mä sitten lennän. Suomen talvi on sellainen, ettei järjissään kestä lomatta, kun aurinkoa ei näy puoleen vuoteen. :I
Sulla on kyllä hyvällä mallilla tää homma. Ei tuohon kerran vuodessa tehty matka oo niin paha.
En itse lentele mihinkään rahan takia mutta niin kauan kuin rikkaat hakevat hampparin toiselta puolelta maailmaa, en näe mitään syytä vaikeuttaa tai kieltää tavallisen ihmisen reittilentoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on niin tyhmä elukka ettei se luovu saavutetuista eduista kun pakotettuna selkä seinää vasten.
Tää on niin totta. Mä todella haluisin olla paikalla sit kun tää kaikki joskus päättyy. Vitsi mä naurasin paskasesti kun nää ennen niin rehvakkaat lampaat määkis paniikissa ja itkis äitiä xD
Vierailija kirjoitti:
Jaaha lentomatkailuhullu taas vauhdissa 0/5.
En ole koskaan vielä tehnyt avausta joka liittyy lentämiseen ja kaikenkaikkiaankin tämä on noin viides avaukseni tällä palstalla.
ap
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten matkailuvietti kaiken kaikkiaan on ajettava alas.Not gonna happen. En luovu matkailusta. Rahtia rahtaavat konttilaivat saastuttavat enemmän.Mut hei, mun puolesta sä saat ihan rauhassa matkailla polkupyörällä naapurilähiössä for all I care.
Moni lentoliikenteen vastustaja tosiaan sivuuttaa täysin laivojen päästöt, hiilivoimalaitosten saasteet, metsien suurhakkuut jne. Ei ne hiilidioksidipäästöt mihinkään vähene jos lentäminen loppuu ja vaihtuu laivoihin, juniin, autoihin...
Niinpä. Mitä suotta tehdä mitään kun sit on se, tää ja tuokin juttu! Et näin on just hyvä, kaikki tai ei mitään joo. Kyllä on taas muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täydellisen narsistiset älykääpiöt kokoontunu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on niin tyhmä elukka ettei se luovu saavutetuista eduista kun pakotettuna selkä seinää vasten.
Tää on niin totta. Mä todella haluisin olla paikalla sit kun tää kaikki joskus päättyy. Vitsi mä naurasin paskasesti kun nää ennen niin rehvakkaat lampaat määkis paniikissa ja itkis äitiä xD
Fantasioi sillä itsesi uneen.
Meidän perhe lähtee silti viikon päästä etelään.... vituttaako? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättyy?
Kertoisitko tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasioi sillä itsesi uneen.
Meidän perhe lähtee silti viikon päästä etelään.... vituttaako? :)
Siis sä olet taas se jota aihe ei kiinnosta pätkääkään mutta kuitenkin vastaat jo viidettä kertaa.
Kaikki lentokonetta pidemmät matkan kuljen lentäen.
En, paitsi kyllä jos muutan pysyvästi etelään.
Onneksi sun ajatukset kaikki syntynyt siellä tynnörissä ilman ulkopuolisia vaikutteita.