Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä te teette jotka tutustutte työpaikalla vastakkaiseen sukupuoleen?

Vierailija
28.09.2018 |

Itse olen aina ollut miehenä töissä joissa 99,5 % kollegoista on miehiä. Missä töissä ihmiset aina tutustuvat siihen vastakkaiseen sukupuoleen, ja ehkä jopa aloittavat työpaikkaromansseja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssi nyt ei kuulu kuvioihin kun kotona oottaa oma mörökölli, mutta naisena raksalla oon kyllä päässyt tutustumaan miesten ajatuksenjuoksuun. En ihan heti oo takas naisvaltasille aloille lähdössä.

Vierailija
2/5 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyö. Meitä oli silloin osastolla töissä 24 naista ja kolme miestä. Yhteen mieheen ihastuin ja rakastuin, ja suhde syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen teknistä dokumentaatioita ja markkinointimateriaaleja.

N. 99% työkavereistani on miehiä.

Kyllähän siinä helppo on miehiin tutustua.

Vierailija
4/5 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana vammaispuolella. Olen ainut mies, naisia on työpaikalla kaksitoista. Opiskellessani alaa meitä oli kaksi miestä ja neljätoista naista. Kieltämättä saunaillat ovat mukavampia kuin tehdastyössä.

Mutta se, että olet työpaikan ainut mies ei riitä. Eivät naiset ole tyhmiä ja ota mulkkua miestä porukoihinsa.

Vierailija
5/5 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka romanssi, yksi useammasta,joka johti avioliittoon n.30v sitten jatkuen edelleen.Miesvaltainen tekniikan alan työpaikka.Kuten nro3,kyllä miehiä riitti sekä duunissa että opiskelussa joka sekin oli tekniikan alalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan