Pelottaa että tulen taas raskaaksi. Mieheni ei hyväksy aborttia.
Minulla on kolme lasta ja tiedän että en pystyisi olemaan enää hyvä vanhempi, jos lapsia olisi enemmän. Minua pelottaakin että entä jos ehkäisystä huolimatta tulen raskaaksi?! Mieheni ei missään tapauksessa hyväksyisi aborttia.
Kommentit (12)
Hopi hopi sterilisaatioon siitä. Miehelle ei tarvi kertoa.
Mikähän tässäkin taas oli provoa? Itse olen joskus huolissani kahden lapsen äitinä, että tulisin vielä raskaaksi, koska en itse hyväksy aborttia. Tai hyväksyn siis, mutta en pystyisi sitä tekemään. Kolmas lapsi ei kuitenkaan ole toiveissa ja mies varmaan lähtisi kävelemään, jos sellainen olisi tulossa. Ei voi muuta kuin toivoa ehkäisyn toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tässäkin taas oli provoa? Itse olen joskus huolissani kahden lapsen äitinä, että tulisin vielä raskaaksi, koska en itse hyväksy aborttia. Tai hyväksyn siis, mutta en pystyisi sitä tekemään. Kolmas lapsi ei kuitenkaan ole toiveissa ja mies varmaan lähtisi kävelemään, jos sellainen olisi tulossa. Ei voi muuta kuin toivoa ehkäisyn toimivan.
Ja et tietenkään voi mennä sterilisaatioon? Miehiltä palstamammat sitä kyllä vaativat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme lasta ja tiedän että en pystyisi olemaan enää hyvä vanhempi, jos lapsia olisi enemmän. Minua pelottaakin että entä jos ehkäisystä huolimatta tulen raskaaksi?! Mieheni ei missään tapauksessa hyväksyisi aborttia.
Onneksi sinun ei tarvitse kysyä häneltä vaan voit päättää asiasta ihan itse.
No, olikos nyt uutta tietoa tämä?
No et kerro miehelle jos tiineydyt
Äkkiseltään tuli mieleen montakin ratkaisua tähän ongelmaan.
1. Hanki sterilisaatio.
2. Mies hankkii sterilisaation (sehän olisi itse asiassa miehen tehtävä, koska se on hänelle helpompaa ja kyse on siitä, että hän ei hyväksy aborttia).
3. Älä välitä miehen mielipiteestä.
4. Älä harrasta seksiä tämän miehen kanssa.
5. Vaihda miestä.
Ehkä keksin vielä muutaman lisää.
No ei ap varmaan yksinhuoltajaksikaan halua.
No heitä se ukko pihalle. Win-win: et voi tulla raskaaksi ilman miestä, ja ilman ukkoa kukaan ei vaadi sinua tekemään aborttia.
ÄLÄ HERRANEN AIKA HARRASTA ENÄÄ SEKSIÄ TUOLLAISEN MIEHEN KANSSA. On täysin oma vikasi, jos annat hänelle pilllua ja joudut sen takia henkisen väkivallan uhriksi. SINÄ PÄÄTÄT. ÄLÄ JAKELE, NIIN ASIA ON KUNNOSSA. Voit sanoa, että jos saat kirjallisena sen, että mies hyväksyy abortin, voit taas jakaa sängyssä.
Laittakaa suklaaseen.
Provohan sä tosin oletkin.
Aina voit myös poistattaa kohtusi.