Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa että tulen taas raskaaksi. Mieheni ei hyväksy aborttia.

Vierailija
28.09.2018 |

Minulla on kolme lasta ja tiedän että en pystyisi olemaan enää hyvä vanhempi, jos lapsia olisi enemmän. Minua pelottaakin että entä jos ehkäisystä huolimatta tulen raskaaksi?! Mieheni ei missään tapauksessa hyväksyisi aborttia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa suklaaseen.

Provohan sä tosin oletkin. 

Aina voit myös poistattaa kohtusi. 

Vierailija
2/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna seuraava lapsi adoptioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopi hopi sterilisaatioon siitä. Miehelle ei tarvi kertoa.

Vierailija
4/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässäkin taas oli provoa? Itse olen joskus huolissani kahden lapsen äitinä, että tulisin vielä raskaaksi, koska en itse hyväksy aborttia. Tai hyväksyn siis, mutta en pystyisi sitä tekemään. Kolmas lapsi ei kuitenkaan ole toiveissa ja mies varmaan lähtisi kävelemään, jos sellainen olisi tulossa. Ei voi muuta kuin toivoa ehkäisyn toimivan.

Vierailija
5/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa

Vierailija
6/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässäkin taas oli provoa? Itse olen joskus huolissani kahden lapsen äitinä, että tulisin vielä raskaaksi, koska en itse hyväksy aborttia. Tai hyväksyn siis, mutta en pystyisi sitä tekemään. Kolmas lapsi ei kuitenkaan ole toiveissa ja mies varmaan lähtisi kävelemään, jos sellainen olisi tulossa. Ei voi muuta kuin toivoa ehkäisyn toimivan.

Ja et tietenkään voi mennä sterilisaatioon? Miehiltä palstamammat sitä kyllä vaativat. 

Vierailija
7/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme lasta ja tiedän että en pystyisi olemaan enää hyvä vanhempi, jos lapsia olisi enemmän. Minua pelottaakin että entä jos ehkäisystä huolimatta tulen raskaaksi?! Mieheni ei missään tapauksessa hyväksyisi aborttia.

Onneksi sinun ei tarvitse kysyä häneltä vaan voit päättää asiasta ihan itse.

No, olikos nyt uutta tietoa tämä?

Vierailija
8/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kerro miehelle jos tiineydyt

Vierailija
9/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään tuli mieleen montakin ratkaisua tähän ongelmaan.

1. Hanki sterilisaatio.

2. Mies hankkii sterilisaation (sehän olisi itse asiassa miehen tehtävä, koska se on hänelle helpompaa ja kyse on siitä, että hän ei hyväksy aborttia).

3. Älä välitä miehen mielipiteestä.

4. Älä harrasta seksiä tämän miehen kanssa.

5. Vaihda miestä. 

Ehkä keksin vielä muutaman lisää.

Vierailija
10/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ap varmaan yksinhuoltajaksikaan halua.

Vierailija
11/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä se ukko pihalle. Win-win: et voi tulla raskaaksi ilman miestä, ja ilman ukkoa kukaan ei vaadi sinua tekemään aborttia.

Vierailija
12/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ HERRANEN AIKA HARRASTA ENÄÄ SEKSIÄ TUOLLAISEN MIEHEN KANSSA. On täysin oma vikasi, jos annat hänelle pilllua ja joudut sen takia henkisen väkivallan uhriksi. SINÄ PÄÄTÄT. ÄLÄ JAKELE, NIIN ASIA ON KUNNOSSA. Voit sanoa, että jos saat kirjallisena sen, että mies hyväksyy abortin, voit taas jakaa sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi