Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laittaisitte 4-kymppiselle sukulaisellenne (kummilapsi) synttärikortin, ja hän ei kiitä eikä soita

Vierailija
28.09.2018 |

Niin loukkaantuisitteko? Jos pahemmin ei muutenkaan tapana ole ollut pitää yhteyttä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummitädin ominaisuudessa kummilasten muistamiset päättyvät kummilapsen rippijuhliin. Sen jälkeen muistetaan yo juhlat tai muut valmistumiset.

Aijaa, minä olen 56 ja kummitäti aina muistaa synttäri- ja joululahjoilla (minäkin muistan häntä) - ajattelin itsenkin muistaa omia kummilapsiani niin kauan kuin henki pihisee, pienin on vasta kolmivuotias, tosin.

Saahan sitä muistaa niin paljon ja usein kuin haluaa, mutta hän tarkoitti sitä, mihin on vanhan tavan mukaan kummina "velvollisuus". Ei kukaan kiellä muistamasta vaikka 80-vuotiasta kummilasta.

Vierailija
22/23 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummillani on siis itselläänkin yksi lapsi, eikä häntä koskaan varmasti uhkailtu sillä, että minun äitini inhoaa häntä, jos hän ei ole sellainen, kuin kummini haluaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aikakin jo, että kummini saisi tietää, millainen paska hänellä onkaan sisko(puole)na. On kertonut kummin ajattelevan pahaa pienestä lapsest tälle lapselle, vaikkei se ole totta.

Ap