Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sama mitä laitan facebookkiin saan vain 4-5 tykkäystä

Vierailija
28.09.2018 |

Eli kannattaako siellä edes olla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatko niihin mitään kuvan lisäksi?

Kyllä mutta ei silläkään ole asiaan mitään vaikutusta.

Vierailija
22/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö itse muiden päivityksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä enemmän FB kavereita ja tykkää kaikista, mistä voi tykätä. Kommentitkaan ei haittaa. Silloin saat ehkä 10% takaisin omasta aktiivisuudestasi.

Vierailija
24/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on algoritmi, joka seuraa sen käyttöä. Mitä useammin olen tykännyt tai kommentoinut Maijan ja Matin postauksia, sitä varmemmin heidän uudemmatkin postauksensa ilmestyvät omaan uutisvirtaani. Jos taas FB-kaverini Raija postaa vain harvoin tai en ole vähään aikaan hänen postauksiaan huomannut ja tykännyt tai  kommentoinut, Raijan postaukset eivät enää tule uutisvirtaani. Tykkäysten vähäinen määrä voi siis johtua yksinkertaisesti siitä, että ne eivät enää tule FB-kavereiden uutisvirtaan. Ts ne jäävät kokonaan huomaamatta.

Vierailija
25/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos ei ole kuin 5 kaveria, niin ei sitä sitten sen enempää tykkäyksiäkään voi tulla.

Tietenkin voi. Laitat postin julkiseksi, niin sille voi tulla vaikka 100 000 tykkäystä.

Vierailija
26/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jotkut ruokakuvat tai päivittäin vaihtuvat selfiet??? Itse olen lakannut seuraamasta tämmösiä tuttuja

Vierailija
27/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun facenkäyttö on vain ammattiin liittyvää brändäystä.On kuitenkin henk.koht. tili.Kollegoja satoja facessa,kaikki tekee samaa ja tykkäillään sitten ristiin.Sellasta se nykyisin on.

Inhoan facea.Pakko siellä silti postailla ja varmaan muilla samat tuntemukset.

Vierailija
28/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa on algoritmi, joka seuraa sen käyttöä. Mitä useammin olen tykännyt tai kommentoinut Maijan ja Matin postauksia, sitä varmemmin heidän uudemmatkin postauksensa ilmestyvät omaan uutisvirtaani. Jos taas FB-kaverini Raija postaa vain harvoin tai en ole vähään aikaan hänen postauksiaan huomannut ja tykännyt tai  kommentoinut, Raijan postaukset eivät enää tule uutisvirtaani. Tykkäysten vähäinen määrä voi siis johtua yksinkertaisesti siitä, että ne eivät enää tule FB-kavereiden uutisvirtaan. Ts ne jäävät kokonaan huomaamatta.

Justiin näin. Ja lisäksi näyttäisi olevan niin, että jos tykkäät jonkun postauksesta, niin silloin omakin postauksesi todennäköisemmin näkyy sillä toisella. Sama päinvastoin, eli jos joku (jonka uutisia et yleensä näe) tykkää postauksestasi, niin kohta hänen postauksensa näkyvät sinullakin. Tämän huomaa silloin, kun tykkäys tapahtuu samaan aikaan kun olet itse siellä roikkumassa.

Varmaan kuitenkin eniten vaikuttaa se, että suurin osa on siirtynyt käyttämään facea mobiililaitteilla, jolloin selaaminen on hankalaa ja postauksia näkyy entistä vähemmän. Tämän mobiilikehityksen seurauksena selvästi huomaa facen käytön hiipumisen, viimeisen 6-12kk aikana jotenkin hiljentynyt.

Mutta jos yhtään lohduttaa, niin aikaisemmin tuo tykkäysten määrä oli ihan normaali ja jos niitä tuli yli kymmenen, niin oli jo tosi hyvä postaus kyseessä. Sitten tuli jokin pakollisen tykkäämisen buumi. Nykyään ilmoituksetkin toimii niin huonosti, ettei niillä tee mitään. Facessa jokainen uudistus tuntuu olevan huonompaan suuntaan.

Vierailija
29/29 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerroppa joku esimerkki päivitys?

Laitan lapsesta, kukista tai kakuista, ruoka-annoksista tms kuvia niin aina 4-5 tykkäystä.

Jos totta puhutaan niin en minäkään ole kertaakaan tykännyt ruoka- tai lapsikuvista. Laita jotain spesiaalimpaa niin tykkäyksiäkin alkaa tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän