Kuinka yleistä on aisankannattajuus? Miten saa sellaisen miehen?
Kommentit (18)
Yleisimpiä fantasioita miehillä. Minullakin. Todellisuudessa tuskin koskaan toteutetaan.
Up. Tavoitteena olis suht normaali pari-kolmekymppinen mies, joka ei vaadi itselleen mitään mutta tykkää, kun omalla naisella on muita rakastajia. - ap
Vierailija kirjoitti:
Yleisimpiä fantasioita miehillä. Minullakin. Todellisuudessa tuskin koskaan toteutetaan.
Miksei? Mustasukkaisuus ja riskit suhteen romuttumiseen? Ap
Vain kerran oon törmännyt tinderissä sattumalta tällaiseen nuoreen mieheen. Hän sanoi, että naiset yleensä kavahtaa ajatusta. Homma kuitenkin lopahti alkuunsa, mulla oli kiireinen tilanne arjessa ja en vastannut viesteihin nopeasti tms.ja mies poisti mut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä kiinnostaa?
Joo, normalisoidaan tämäkin platonistien unelma; Platon, joka oli itse tiettävästi pikkupojista enempi kiinnostunut, oli sitä mieltä, että naiset ovat yhteiskunnan yhteistä omaisuutta.
No, mutta sitä saa mitä tilaa...
Varmaan tässä on sellaisesta kiinnostuttava jos meinaa edes jonkinlaisen naisen saada.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tässä on sellaisesta kiinnostuttava jos meinaa edes jonkinlaisen naisen saada.
Mä luulen, että sun osakkeet ei parane yhtään jos meinaat kimpassa naista vongata😂
Voisiko joku mies kuvailla miksi on kiinnostunut tästä?
Eikö luulisi menevän niin, että ensin ollaan suhteessa ja sitten pikkuhiljaa lisämaustetta?
Mutta ap siis haluaa tuon tietää jo ennen varsinaista suhdetta?
Mua ei cuccis hommat kiinnosta, mut ei haittaa pätkän vertaa jos vaimollani on/olisi muita miehiä.
Toisaalta, se on taas vapaa suhde eikä cuckoldtouhua..
Vierailija kirjoitti:
Up. Tavoitteena olis suht normaali pari-kolmekymppinen mies, joka ei vaadi itselleen mitään mutta tykkää, kun omalla naisella on muita rakastajia. - ap
Miksi?
Miehet, miten on?