Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka ei koskaan sano sinulle ei?
Koska pelkää mahdollista riitaa, väittelyä, eri mieltä olemista tai ylipäätään konfliktia niin paljon eikä halua pahoittaa mieltäsi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Tämähän oikein toivottava ominaisuus miehessä.
Tuollainen mies tarvitsisi ammattiapua. Samoin sinä. Kukaan normaali ihminen ei rupea käyttämään hyväkseen ihmistä jolla on selvästi henkisiä ongelmia tai on muuten alisteinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisin tuollaisen miehen kohdalla edes tietää, haluaako hän tosissaan olla minun kanssani?
Minä: "Muutetaanko yhteen"
Mies: "Joo" (oikeasti miettii mielessään, ei h'lvetti en mä ton kanssa halua asua)
Ei kovin toimivalta kuulosta
AP varmaan miettii jotain aisuri ja femdom suhdetta. Missä mies on alisteinen ja nuolee lattiaa missä nainen on kävellyt samaan aikaan kun nainen nai muita.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran, vaikutti mielenterveyteeni alentavasti. Läheiset alkoivat kuvitella että olen ilkeä koska "mies ei saa valita mitään" mutta kun kaikki oli aina "emmätiijä" ja "päätäsä". Oon ihan tavallinen, lempeä ja kärsivällinen ihminen joka rakastaa ettiä kompromisseja niin, että kaikilla olis mahdollisuus iloita ja nauttia valinnasta. Sen takia moinen suhde sattuu, kun tulee leimatuksi.
Koin että mies ikäänkuin "mustamaalasi" minua (huom! tahtomattaan!) käyttäytymällä kuin olisin hirviö jonka lähettyvillä pitää kulkea varpaisillaan, vaikka siihen ei ollut mitään aihetta.
Tuli todettua jälleen se, että jos ei rakasta itseään ja on itsetunto-ongelmia (esimerkiksi vanhoista suhteista joissa joku toinen nainen on aiemmin alistanut ja siitä sitten yleistetään) ei sovellu parisuhteeseen. Toista ei voi rakastaa, jos vihaa itseään ja pelkää koko tämän sukupuolta.
Ikävä kyllä monet naiset käyttävät juuri tuota kompromissia tekosyynä. Sanotaan että tehdään kompromissi kun se todellisuudessa on että miehen pitää olla samaa mieltä naisen kanssa kaikesta. Jos ei ole niin sitten alkaa hirveä huuto ja ruvetaan väläyttelemään eroa.
Mistä voisin tuollaisen miehen kohdalla edes tietää, haluaako hän tosissaan olla minun kanssani?
Minä: "Muutetaanko yhteen"
Mies: "Joo" (oikeasti miettii mielessään, ei h'lvetti en mä ton kanssa halua asua)
Ei kovin toimivalta kuulosta