Muita kolmekymppisiä korkeakoulutettuja työttömiä?
Vertaistukea kaipaisin.
Jotenkin älyttömän surullista, että elämä on mennyt näin. Valmistuin 4v sitten amkista ja olen näiden neljän vuoden aikana tehnyt 2 vuotta ihan jotain ripulihommia kun muutakaan en ole saanut. Edellinen työsuhde päättyi reilu kk sitten ja nyt ollaan taas tässä lähtöpisteessä. Tuntuu että sekoan. Tulevaisuutta ei voi lainkaan suunnitella. Koko elämä vedetty vaan vessanpöntöstä alas ja sitä täällä vaan ihmettelee päivästä toiseen
Kommentit (22)
Minulla on yksi alempi ja yksi ylempi korkeakoulututkinto. Olen ollut työttömänä 18 vuotta, joten joku voisi ajatella, että hukkaan on koulutus mennyt ja kalliiksi olen yhteiskunnalle tullut, mutta minäpä en ajattele noin. Työttömänäkin voi täyttää päivänsä haastavilla ja mielenkiintoisilla asioilla. Ei työelämä ole se ainoa polku seesteisyyteen ja onnellisuuteen. Minulla on paljon harrastuksia ja nautin siitä, että kehityn niissä.
Samallalailla työttömiä kandeissa ja maistereissakin on. Avokki oli kauppatieteiden maisteri ja ihan samoja "paskahommia" teki, kuin minäki.