Erottakaa Krista Kiuru
Hän koko ajan jarruttaa tavalla tai toisella tätä soteuudistusta,taas jotain ihme jarrutuskuvioita menossa.
Kommentit (7)
Eikös se sote-uudistus olekin oikein SUPER-köyhien kyykyttäjä - siksi sitä vastustetaan niin rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Hieman väsynyttä viikontakaisen jälkeen valittaa jostain opposition "jarruttajasta"...
Mitä tapahtui?
Keskusta aloitti vaalirahoittajiensa takia iltalypsyn.
Haluavat ruotsin kielisille ihan oman sairaalaan.
Palvelut oli sovittu ruotsin kielellä Seinäjoen sairaalaan.
Mut siel on... myös... niitä... Yöks ... Suomen kielisiä.
Kiuru (demari) ei ole nyt syy jarrutukseen.
En mä tiedä mitä jarrutusta se on, jos sote-valiokunta kokoustaa koko ajan aamusta iltaan. Kyseisellä valiokunnalla on ihan valtavat tunnit jo takana kokouksia.
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä mitä jarrutusta se on, jos sote-valiokunta kokoustaa koko ajan aamusta iltaan. Kyseisellä valiokunnalla on ihan valtavat tunnit jo takana kokouksia.
No ainakin lehtitietojen mukaan sekä eilen että tänään peruneet kokouksensa just ton Vaasan sairaala vs Seinäjoen sairaala tappelun takia. Rehn-Kivi, rkp, viritti asian uudestaan.
Hoh hoh, ei meinaa enää jaksaa seurata tota touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin lehtitietojen mukaan sekä eilen että tänään peruneet kokouksensa just ton Vaasan sairaala vs Seinäjoen sairaala tappelun takia. Rehn-Kivi, rkp, viritti asian uudestaan.
Hoh hoh, ei meinaa enää jaksaa seurata tota touhua.
Niin, lehdessä luki että kepu ja kokoomus ilmiriidoissa. Ei kai se Kiurun, demari, vika ole.
Hieman väsynyttä viikontakaisen jälkeen valittaa jostain opposition "jarruttajasta"...