Mistä syistä et voi sietää läheisesi kumppania?
Mistä syystä tai syistä et voi sietää perheenjäsenen tai kaverin kumppania?
Kommentit (25)
Hyvän ystäväni miestä. On yrittänyt humalassa pokata mua, kun ystäväni ei ollut paikalla. Kiertoteitse kuulin, että on yrittänyt muitakin. Yäk!
Pahoinpitelevä mulkku. Sanoin sille kyl iha suoraan, että meille sillä ei ole enää ikinä asiaa. Sillä miehellä siis. Kaverille ovet ovat auki.
Toinen on enemmän miehen kaveri.
Arvosteli isoon ääneen vaimonsa kroppaa ja kielsi sitä syömästä enempää juhlissa.
Sille kyl sanottiin rumasti siitä, mutta sen jälkee se mies on oksettanut mua.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää parhaan ystäväni kumppania, joka on sairaalloisen mustasukkainen! Kaverini ei tyyliin saisi nähdä edes mua, ollaan siis molemmat naisia. Siis aivan ihme sääntöjä heillä kotona, oon yrittänyt saada ystävää lähtemään, mut en tiedä mitä voisi tehdä.
Ehkä juuri tuon takia kumppani ei halua kaverisi näkevän sinua, tietää että isket kiilaa heidän väliinsä minkä kerkeät.
Ystävän mies juo paljon, polttaa pilveä. Suurimman osan vapaaa-ajasta siis vetää alkoo tai pilvee. Lisäks mielipiteet on sitä luokkaa et kaikki huumeet pitäis laillistaa. On todella rasistinen ja tekee asian hyvin selväks.
En ymmärrä mitä mun ystävä hänessä näkee. On itse todella fiksu, suvaitsevainen, ei juurikaan käytä päihteitä.