Opiskelukaveri käyttäytyy kun nirppanokkaprinsessa ja hylkii minua. Aion kuitenkin osallistua täysillä kaikkeen ainejärjestön toimintaan
Se tarkoittaa juhlia yms. Hänkin pitää juhlimisesta. Ihan kiusaallani ajattelin seurata tarkkaan mihin hän osallistuu (useimmat osallistujalistat on julkisia) ja itse ilmoittautua samoihin bileisiin. Mitä on pahinta mitä voi tapahtua?
Kommentit (19)
Ymmärrän miksi hän hylkii sinua. Tuo ei kuulosta terveeltä touhulta. Elä ja anna toistenkin elää....
Mitä jos menisit niihin kemuihin mitkä itseäsi kiinnostaa, yrität löytää samanhenkistä seuraa, ja lopetat sen prinsessan stalkkaamisen?
Mitäpä jos keskittyisit niihin juhliin, omaan hauskanpitoosi, etkä hakemaan kyseisen tytön huomiota. Tuollaisella käytöksellä vain lisäät hänen valtaansa elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa juhlia yms. Hänkin pitää juhlimisesta. Ihan kiusaallani ajattelin seurata tarkkaan mihin hän osallistuu (useimmat osallistujalistat on julkisia) ja itse ilmoittautua samoihin bileisiin. Mitä on pahinta mitä voi tapahtua?
Lähestymiskielto. Toivottavasti tää on provo, mutta pahoin pelkään ettei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestymiskielto. Toivottavasti tää on provo, mutta pahoin pelkään ettei välttämättä.
Miten lähestymiskieltoa voi saada jos menee samoihin juhliin, niin ettei välttämättä sano toiselle mitään?
Vaikuttaa, että tarvitsisit kiireellisesti apua mielenterveysongelmiisi. Unohda opiskelukaveri ja mene YTHS:lle.
Mitä merkitystä on yksittäisellä opiskelukaverilla? Hanki omat kaverit muista ihmisistä ja nauti opinnoistasi.
Parhaat bileet on niitä, joihin ilmoittautuakseen pitää jonottaa aamukuudesta asti ainejärjestön/osakunnan ovella, joten saattaa olla, että et mene mukaan, ellet itsekin jonota. Ja silloinhan se tyttö voi todeta, että kas, tuokin jonottaa, minä en jonoon jää.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat bileet on niitä, joihin ilmoittautuakseen pitää jonottaa aamukuudesta asti ainejärjestön/osakunnan ovella, joten saattaa olla, että et mene mukaan, ellet itsekin jonota. Ja silloinhan se tyttö voi todeta, että kas, tuokin jonottaa, minä en jonoon jää.
Nykyään kaikkeen ilmoittaudutaan netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, nykyaika iski siis päin näköä juuri nyt, kun vielä alkuviikosta jonotin ihan fyysisesti niitä lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, nykyaika iski siis päin näköä juuri nyt, kun vielä alkuviikosta jonotin ihan fyysisesti niitä lippuja.
Missä jonotetaan vielä?
Unohda se nirppanokkatyypin käyttäytyminen ja elä elämääsi. Mullekin kuittaili joku samassa tiedekunnassa mutta eri pääainetta opiskellut tyttö, jota en edes tuntenut, mutta hän oli jostain syystä päättänyt, että olen häntä huonompi ihminen. Kuulin kyllä, kun hän mm. lässytti jotain paidastani, mutta kuljin ohi kuin en olisi kuullut mitään tai edes huomannut hänen läsnäoloaan. Ei se tyttö kovin montaa kertaa jaksanut kettuilla, kun huomasi, että se ei tehoa minuun.
Nirppanokka = ei tahdo suhteeseen mt-ongelmaisen ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nirppanokka = ärsyyntyy pelkästään ap:n olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nirppanokka = ärsyyntyy pelkästään ap:n olemassaolosta.
Ap:n viestin luettua kuka ihmettelee? Oikeasti, aloittajassa voi olla vaikka kuinka paljon hyvää, mutta päänuppi kannattaa hoitaa kuntoon.
Kuinka mones aloitus tämä jo oli vastaavasta aiheesta?
"Opiskelut alkoivat juuri ja minua dissataan/kiusataan"
Kaikki ei pidä kaikista, yritä päästä yli ja jätä se "prinsessa" rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei pidä kaikista, yritä päästä yli ja jätä se "prinsessa" rauhaan
Ei mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen sen verran että saa välttämättömät työt hoidettua. Ketään ei voi antaa häiritä itseään niin että se vaikuttaa normaaliin elämään.
Kipeältä kuulostaa