Mies väistyy kauemmas kun jutellaan, miksiköhän?
Kun juttelemme hyvännäköisen mieskollegan kanssa, niin aina kun olemme kahdestaan, hän käyttäytyy näin. Jos meidän välissä on vähemmän kuin 1,5 metriä, hän siirtyy kauemmas. Eli haisenko minä vai pelkääkö hän, että hyökkään hänen kimppuunsa? Ainakaan hän ei koe minua viehättäväksi, koska ei halua olla lähelläni. Olemme molemmat sinkkuja.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Tätä minäkin epäilin, mutta "tunkeat"? Äidinkielesi ei ilmeisesti ole suomi?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä ap:n tapaisia työkavereita: tullaan liian lähelle jutellessa, kosketaan olkapäähän, käsivarteen tai alaselkään eikä muka tajuta, kun toinen astuu kauemmaksi. Mikä siinä on niin epäselvää? Työkaverisi ei halua sinua lähelleen, kuten en minäkään halua työkaverimiehien koskettavan minua tai tulevan liian lähelle.
Mulla oli aikanaan töiden kautta tuttu mies (ei kuitenkaan varsinainen kollega), joka teki tuota kaikkea. Normaalisti olisin ahdistunut tuollaisesta "lähentelystä", mutta kyseinen kaveri oli aivan mielipuolisen kuuma, joten annoin mennä:).
Haiseva hengitys voi olla kyllä yksi syy väistelylle. Mulla o kaksikin kollegaa, joiden henki löyhkää kuolemalle, menen palavereissakin mahdollisimman kauas heistä, jos vain suinkin pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Häh? Ihan normaalia sanoa tunkeat eikä tunget.
Vierailija kirjoitti:
Sun hengitys varmaan haisee.
Meidän lähiruokakaupassa eräällä kaupan työntekijällä HAISEE suu niin pahalle, että sen huomaa, jos sattuu olemaa samassa hyllyvälissä vaikka olisi 5-10m välimatkaakin.
Suu haisee niin voimakkaasti, että vaikka tämä hlö olisi äskettäin poistunut kyseisestä hyllyvälissä (hyllyttämästä vaikka kassalle) se löyhkä jää leijumaan siihen hyllyvälikköön sillain, että tietää hlön olleen äskettäin paikalla 😷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Mitä :D No ei todellakaan ole, herätys nyt. Onko sinusta normaalia sanoa myös, että "onkiatko kaloja" tai "en jaksa enää kuunnella kun mankuat karkkia"?
Mun mieheni teki tuota samaa silloin kun vasta oltiin tapailuvaiheessa tai oikeastaan vasta flirttailuvaiheessa. Minä en haissut, vaan hänellä oli jotenkin isompi "reviiri". Ja oli hieman ujo. Joskus asiasta mainitsinkin, ja hän vain ihmetteli, että ai niinkö. Ei ollut itse asiasta tietoinen.
Nyt olemme naimisissa, eli jos olisin uskonut näitä "se ei susta oikeasti tykkää" -neuvoja, niin pieleen olisi mennyt.
Ainakin hienhaju karkottaa.
Jotkut ei jostain käsittämättömästä syystä käytä antiperspiranttia. Lemu leviää metrien päähän, ja se on hirveä. Tämmösen ihmisen vaatteisiin on pinttynyt hienhaju. Pelkästään samassa huoneessa on tukalaa olla, saati metrin päässä.
Löyhkääjät ovat itse tietämättömiä tai välinpitämättömiä löyhkästään. Pahimmassa tapauksessa tunkevat halaamaan... 😷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Mitä :D No ei todellakaan ole, herätys nyt. Onko sinusta normaalia sanoa myös, että "onkiatko kaloja" tai "en jaksa enää kuunnella kun mankuat karkkia"?
Oikeesti? Meilläpäin kyllä kaikki sanoo enemmin tunkeat kuin tunget. Mankuat on myös ihan ok vaikka vähän oudompi kuin tunkeat. Mutta ilmeisesti ei sitten muulla päin tälläista ole, oon ihan hämmentynyt nyt :D
Jospa parfyymisi on liian tymäkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Oikeesti? Meilläpäin kyllä kaikki sanoo enemmin tunkeat kuin tunget. Mankuat on myös ihan ok vaikka vähän oudompi kuin tunkeat. Mutta ilmeisesti ei sitten muulla päin tälläista ole, oon ihan hämmentynyt nyt :D
Pakko kysyä, että missä päin suomea käytetään ihan yleisesti tunkeat -sanaa?
Kysy häneltä: haiseeko hengitykseni suoraan niin pääset asiassa eteenpäin. Hän ei kehtaa/uskalla sanoa asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Varsinais-Suomesta olen kotoisin, mutta en siis ole sama kuin tuo alkuperänen kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Varsinais-Suomesta olen kotoisin, mutta en siis ole sama kuin tuo alkuperänen kommentoija.
Olen se joka alun perin ihmetteli tuota sanaa, ja olen asunut 40 vuotta Varsinais-Suomessa, minkä lisäksi koko sukuni on täältä kotoisin, mutten ole ikinä kuullut kenenkään taivuttavan sanoja tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Olen se joka alun perin ihmetteli tuota sanaa, ja olen asunut 40 vuotta Varsinais-Suomessa, minkä lisäksi koko sukuni on täältä kotoisin, mutten ole ikinä kuullut kenenkään taivuttavan sanoja tuolla tavalla.
Minäkin Varsinais-Suomessa koko ikäni asunut, eikä ikinä ole noin outoa taivutusta tullut vastaan. Ehkä vain jonkun pienen kyläsen erikoisuus?
Ap: Epäilen silti syyn olevan sun hengityksessä. Ientulehdus, lääkitys tai joku muu voi aiheuttaa sen. Mä käyttäydyn just noin kun jonkun hengitys haisee. Kerran mua vastaan kaupassa tuli mies joka puhui puhelimeen ja sen hengitys haisi metrin päähän niin pahalle, että tuli etova olo. Eivät lapset välttämättä edes tajua hengityksen haisemisesta mitään, nehän ne itse sottapyttyjä vasta ovatkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkeat iholle.
Minäkin Varsinais-Suomessa koko ikäni asunut, eikä ikinä ole noin outoa taivutusta tullut vastaan. Ehkä vain jonkun pienen kyläsen erikoisuus?
Joo pieni kylä kyseessä, jossa muutenkin pieneksi paikaksi aika omanlainen murre. Mutten nyt halua sanoa sitä paikkakuntaa, koska on kuitenkin hyvinkin mahdollista, että oon ite vaan käyttänyt sanaa väärin ja kuvitellut muidenkin sitä niin käyttävän :D
Vierailija kirjoitti:
Kun juttelemme hyvännäköisen mieskollegan kanssa, niin aina kun olemme kahdestaan, hän käyttäytyy näin. Jos meidän välissä on vähemmän kuin 1,5 metriä, hän siirtyy kauemmas. Eli haisenko minä vai pelkääkö hän, että hyökkään hänen kimppuunsa? Ainakaan hän ei koe minua viehättäväksi, koska ei halua olla lähelläni. Olemme molemmat sinkkuja.
Olet pääsääntöisesti kieltänyt kaikki tarjotut vaihtoehdot. Minua mietityttää ongelmaasi enemmän miksi ylipäänsä tulit kysymään, jos et ole kiinnostunut kuulemaan vastauksia?
Pelkää että alkaa seisomaan ja siksi pysyy kauempana.
Sun kuukautisfjöösa dunkkaa?