Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävi kimppuun, kun en osannut kertoa kuka on uusi instagram seuraaja

Vierailija
27.09.2018 |

Minulla on julkinen tili instassa. Tiedän, että se on tyhmää. Otan ihan tavallisia kuvia arjestani, minusta itsestäni on joitakin kuvia mutta mikään niistä ei ole mikään itsensä esittelykuva. Lapsista on kuvia kaukaa.

Silti aina välillä vaikka kuvani on ihan tavallisia kerään seuraajikseni ulkomaalaisia miehiä joita en tunne. Koska haluan kuitenkin pitää profiilin julkisena, joskus estän nämä uudet seuraajat jos en tunne heitä ja en halua hyväksyä. Siis en estä kaikkia vaan juuri ulkomaalaiset miehet jotka yrittää jotain eikä tunne minua.

Nyt en sitten kerennyt estää uutta seuraajaa ja mies sanoi päivällä katsoneensa profiiliani ja huomannut hänet. Hän kysyi että kuka se on. Sanoin että en osaa sanoa.. Mies sanoi että hänellä näkyi sama paikkakunta kun minulla että olemmeko nähneet joskus. Sanoin että ei, mutta ehkä hän on jotenkin löytänyt minut paikkakunnan perusteella. Mies oli vähän aikaa hiljaa ja juoksi sitten kohti ja alkoi retuuttaa vaatteista "s**tana, m*muja p***kele " ja väitti että olen käynyt ulkomaalaisten miesten kanssa panemassa. Järkytyin ja juoksin ulos..

Kumpi tekee väärin? Tiedän, onhan se kuvottavaa että pidän julkista instaa ja että random ulkomaalaiset miehet käy painamassa seuraa. Mutta usein estän ne ja en todellakaan voisi kuvitella niiden kanssa mitään. Enkä tiedä miksi ne käy seuraamassa kun on kuvia ehkä ruoista, lemmikeistä, Lapsista, tapahtumista jne ja minusta itsestä vaan pari kasvokuvaa. Olen vastenmielinen ja likainen, tiedän.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit alkaa panemaan muita miehiä, ettei hänen tarvitse turhaan luulla. Kerro myös miehelle, että fakta on se, että tulet panemaan ja hän voi lähteä tai jäädä, mutta jos jää, niin tilanne on hyväksyttävä mukisematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän