Mies kävi kimppuun, kun en osannut kertoa kuka on uusi instagram seuraaja
Minulla on julkinen tili instassa. Tiedän, että se on tyhmää. Otan ihan tavallisia kuvia arjestani, minusta itsestäni on joitakin kuvia mutta mikään niistä ei ole mikään itsensä esittelykuva. Lapsista on kuvia kaukaa.
Silti aina välillä vaikka kuvani on ihan tavallisia kerään seuraajikseni ulkomaalaisia miehiä joita en tunne. Koska haluan kuitenkin pitää profiilin julkisena, joskus estän nämä uudet seuraajat jos en tunne heitä ja en halua hyväksyä. Siis en estä kaikkia vaan juuri ulkomaalaiset miehet jotka yrittää jotain eikä tunne minua.
Nyt en sitten kerennyt estää uutta seuraajaa ja mies sanoi päivällä katsoneensa profiiliani ja huomannut hänet. Hän kysyi että kuka se on. Sanoin että en osaa sanoa.. Mies sanoi että hänellä näkyi sama paikkakunta kun minulla että olemmeko nähneet joskus. Sanoin että ei, mutta ehkä hän on jotenkin löytänyt minut paikkakunnan perusteella. Mies oli vähän aikaa hiljaa ja juoksi sitten kohti ja alkoi retuuttaa vaatteista "s**tana, m*muja p***kele " ja väitti että olen käynyt ulkomaalaisten miesten kanssa panemassa. Järkytyin ja juoksin ulos..
Kumpi tekee väärin? Tiedän, onhan se kuvottavaa että pidän julkista instaa ja että random ulkomaalaiset miehet käy painamassa seuraa. Mutta usein estän ne ja en todellakaan voisi kuvitella niiden kanssa mitään. Enkä tiedä miksi ne käy seuraamassa kun on kuvia ehkä ruoista, lemmikeistä, Lapsista, tapahtumista jne ja minusta itsestä vaan pari kasvokuvaa. Olen vastenmielinen ja likainen, tiedän.
Kommentit (21)
Hän on kuitenkin lapsille hyvä isä joten en haluaisi erota. Mutta pakko kai taas. Kun edellisen kerran erosimme, hän soittelu lastensuojeluun milloin mistäkin. Etten esim pukisi lapsia kunnolla. En osaa sanoa miten uuden eron myötä kävisi, voiko olla etten saisi lapsia. Ap
Kuinka usein ne ulkomaiset miehet käy painamassa?
Miten sinä olet vastenmielinen ja likainen, jos miehesi käy kimppuusi?
Olisiko niin vaikea pistää se julkinen insta ei-julkiseksi? Altistat vielä lapsesikin netin pefofiileille laittaessasi kuvia heistä. Ei ihme että mies raivostui.
Entäs jos tulee suomalainen mies (tai nainen) joka ahdistelee sinua netissä? Häntä et estä, koska ei ole ulkomaalainen? Mutta kaikki ulkomaalaiset miehet on tottakai shdistelijoita?
Somen ihanuudet. On ristiriitaista, että et pidä niistä ulkomaalaisista ja muista, mutta silti haluat pitää tilisi avoimena. Tavallaan kerjäät huomiota.
Mutta tämähän ei ole syy miehellesi kajota sinuun. Pelottavaa kuvitella, mitä hän seuraavaksi tekee. Esim. jos joku mies ehtii kirjoittaa sinulle jotain. Mustasukkaisuus on pelottava asia, jos se saa ylivallan. Ja se tapahtuu yllättävän nopeasti.
"Random ulkomaalaiset miehet käy painamassa seuraa" 🤣🤣
Sellainen juonne instaprovoissa tänään.
Kaikki tarvittava provon ainekset mut silti vaan 0/5
Sitä saa mitä tilaa. Ehkä mies kävi kimppuun kun on niin turhautunut että on pitänyt lapsiakin tehdä noin tyhmän naisen kanssa.
Tällainen trolli tällä kertaa. Kuinka te jaksatte väsäillä näitä?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin vaikea pistää se julkinen insta ei-julkiseksi? Altistat vielä lapsesikin netin pefofiileille laittaessasi kuvia heistä. Ei ihme että mies raivostui.
Tällainen pökäleviesti on saanut 5 yläpeukkua ja 2 vain alapeukkua? Yläpeukuttajat oikeuttavat perheväkivallan. Hienosti menee, wt:t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen pökäleviesti on saanut 5 yläpeukkua ja 2 vain alapeukkua? Yläpeukuttajat oikeuttavat perheväkivallan. Hienosti menee, wt:t.
Miksi luulet että ne ulkomaalaiset miehet pörrää ap:n profiilissa vaikka hänestä ei juuri ole kuvia? No niiden lasten kuvien vuoksi. Ap on yksinkertainen kun ei ymmärrä mitä tekee lapsillensa.
Yrität siis miettiä että miksi on julkinen profiili, eikä edes herutuskuvia. Siinäpä sulla kova pähkinä 😄
Voin kertoa oman syyni. Minulla oli aiemmin yksityinen profiili, mutta useimmiten surffailin vain risuaitojen avulla ympäri maailmaa käsityöläisten tai muiden esteetikkojen kuvista tykkäilemässä. Tämä oli vähän ristiriitaista omasta mielestäni, olihan omani piilossa.
Myöhemmin kun liityin uudelleen Instagramiin, päätin etten laita sinne mitään mitä en uskaltaisi julkisestikin julkaista, en tunnistettavia kuvia lapsestani tai sellaisia henkilökohtaisia asioita jotka haluan pitää pienemmän piirin tiedossa. Nyt minulla on julkinen profiili, jotta voin hyvillä mielin tykätä myös tuntemattomien kuvista ja he voivat käydä katsomassa mikä random käyttäjä se siellä tykkäilee. Helpottiko?
Ai ei vai? No harmin paikka, enempää en osaa auttaa.
Minulla ei ole instassa kuvan kuvaa ja saan seurantapyyntöjä ihan randomihmisiltä. Ne vaan bongaa tilin ja seuraavat randomisti ihmisiä toivossa jotta saisivat itsekin seuraajia lisää.
Joskus kun luen näitä tulee mieleen että jotkut hakevat elämässään aina sääliä. Joillekin elämäntapa. Esim ei voi erota kun sitä ja tätä. Olen itekin sirokokoinen, sinkku, lapsi jne mutta olen vastuussa omasta elämästä silti. En märise et nyyh kun oon tosi kaunis ja naisellinen et mitenhän nyt kaikesta pärjään. Esim väkivaltaisen miehen kanssa jos olen joutunut tekemisiin niin ero on tullut ja kaikki yhteydet menneet. Siis ihan kaikki, olen vain ihmisten kanssa jotka ovat hyviä. Ja vaikk a olen pieni nainen niin arkiasioista aina jotenkin selviää.
Jos haluat seurustella tuollaisen miehen kanssa, eipä siinä sitten mitään. Aikuinen ihminen kai olet. Se on tietenkin sääli, jos tuossa kyydissä käy lapsille pahasti.